Arte e spettacoliArte

Artist Basov franc: u ritrattu - animatu a puesia

Sergey Basov - nati in Yoshkar-Ola. U nomu di la cità populu corsu a li gricchi Russian arquantu esoticu. È traduttu da u lingua Mari hè assai intarissanti - l ' "a cità rossu", chì hè bella. Hè una longa inguerni friddu e Summers callu. A capitali di a ripublica di Mari El ùn hè micca troppu high - 265 milla persone .. Stu fantastico a cità è u so ambienti vi pò piglià un ochju vicinu à u spettaculu paisaghji naturali è, s'ellu ùn ci hè una vulintà di stu, à pruvà à fà li falà nant'à a carta prima, e poi su tela. Cusì, si pò dinò, è si messe in u so zitiddina lu futuru artistu Basov franc. Dipinti a natura, è mpurtanti c'èni hè avà stupente. U Populu ùn conta chì hè statu amparatu à elli - u tempu di 'annu, o tempu di u ghjornu. Iddi sò naturali, senza tinzioni sò parti di l 'anima di l' unu cu li visti. Hè u nostru spaziu in casa. Iddi sò vicinu à calchissia chì cammina i funghi, chì principiu à a matina, corre à u fiume, a natari, o spassighjati in via di vaghjimu, foresta, prufitta di a furesta, chì hè "comu 'na turri pittatu."

Artist franc Basov. staghjoni i paisaghji

Hè difficiule à sceglie unu di li vari travagghi di u pittore qualcosa spécifique, perchè cum'è tuttu. Quì davanti ci hè "Birch Grove". Ghjè a nostra estate Central Russia Nonchernozem. I acchiana lu voscu cullina di betulle. Sottu hè una strada, chì si compii à l 'urizzonti, persu in un fumu bluish. On l'altra parte di a strada di sabbia andat abbuccata, è pari chì per Maison erva è daretu à u deve esse un picculu fiume, riti purtata, u so banche sò capannone cun erba-an. E ddà, in u luntanu, induve si compii à a strada avà, u fiume, face una volta. È in i vechji dopu à un bon 'arcusgi di statina è vi mushroom. Tutti bianchi è rossi, è u pocu neri - com'è hè Fucus canusciutu comu Auropa è boletus,. E comu l 'selection, Kripen'ka, pisanti, cu li ammi matinu. Una ora è mezu, è un friscalettu, o panaru hè piena. I nun sentu ca si d'tutte e culurata, ma ci hè una imprissioni di a vostra prisenza di persunale. So l 'artista basa Basov franc. A pittura hè piena di vita.

"U vechju cuccia"

È quì hà da u fiume, ci sò vechji arburi. dopu meziornu Hot. Cosa hè mancanti hè dinamica li carusi ca là missi una hubbub quì Aus è Bellcaire nant'à u so a santari in u friddizza aromi di l 'acqua, un fiume, tranquillu. Ma comu longu cum'è vi pare. L'acqua, dunau a lu celu turchinu è u verde di vechji arburi. In una riva � tranquillu per ùn impediscenu micca à spannà duckweed &. Hugues prufonda in u cacciucco pesci, è di duckweed & protrude da u croaking di ranochji. Ghjè amurusamenti disegnata a lu fattu ca la artista ha mustratu Basov franc. Photos de natura, Russian piglià per l 'arma.

"U principiu di d'aprile"

Insignia tutte e cupertu cu fumu lilas-viola. Nature svegli'à pianu pianu. Sicondu à una stretta, fiume, resti di Ghiaccio, Salvinia. Ci hè una ripresa di altu, acqua, quandu u neve hè in bocca. I costi sò in lu celu turchinu di branu cu nuvuli bianchi cumplitamenti secca. Induve più cà l 'riscalda suli, lu neve fusi cumpritamenti. I fù scupartu erba ùltima l'. Magre ghjovani arburi riva capannone. I so dritti, reflété in l 'acqua, cum'è in un specchiu - un flussu libru è tranquillu. U movi, fiume, è ùn spustà. Ognunu firmò. woodcocks Soon vulari. Di calchissia à apre i staghjoni a caccia. Ma ancu in campagna hè neve bianchi. Next I vulete a ricurriri F. Tiutchev. Tutti Gonnelli, forsi Lucciardi artistu Basov franc. A so pittura dà fantasia U jacuzzi. Quissa hè un altru mutivu ca l 'artista travaglia in i primi tempi accademicu classica. Nisun bisognu di soulunatics i sicreti di cumu certi artisti chì sò cacciati tutti i forzi di u avant-di garde o astrattu. Di sicuru, a vita hè diversità, è presentati à a presenza di esse tutti, ma una semplice realità chì omu campa, riflissioni puntualmenti, paisaghji franc Basov. Ci sò pienu di amore è a puesia.

terra Favorite - "Misty matin"

Difatti, l 'artistu prupone amurusamenti à spazi aperta nativu, e sta' amuri hè trasmessi à lu spittaturi. Da u fiume, u dui spondi di u furesta Ghjunse assai vicinu. Nebbia, supra l 'acqua, hè suttana. Quì ci hè cumpleta u silenziu. Solu duie paghje di anatre salvatichi, senza avè à giuriziu di qualcosa, trovu un riparu quì. Iddi sò veramenti tranquidda è a cappella. Nuddu vi turbati so a privacy. Quì si vi passari ducklings, è in la caduta vi si sbucinanu per climes caldi. Quale hè mai bagnata in lu fiume, a la matina, nantu à chì ci hè una nebbia, è ch'ellu ùn pò creda, comu acqua calda. Dopu à una persona shivers aria la matina Chilly a friscura, lu esse abbagnatu in acqua, influinzatu u so calori. Water mantinutu u so eri è oghje ci dà, cupertu à vapore. Felice, hè a persona chì pò vene à u fiume, ogni ghjornu, è si FRAICHIS tutta a ghjurnata à tene un sensu di friscura.

cunchiusioni

imagini lirica chì sò creati da l 'artista franc Basov. Paesaggi pòrtanu natura, in tutte e so diversità. Hanu tuttu - a ricchezza di formi e culuri, friscu di la pircizzioni, tralucenza trasmissioni. cumeddia di luce è ombra in u so quadri. Ma u so rialisimu - micca una copia di a natura, selection, custumi, chi tenga faciuli à identificà i muschi di u fenomenu. In i so opari ci hè nimu variegation, sò pienu di rispettu è liati à a rialità mostra a ricchezza di u mondu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.