Arte e spettacoliMusica

Antonio Vivaldi: Biografia è Creatividad

U rapprisentante più impurtante di l'arte di violino italiano di u XVIII sèculu hè u sacerdote catolicu, cumpusitori, cunduceru, maestru è u violinista Antonio Vivaldi, chì a so biografia è i travaglii sò sempre interessanti à parechji prufessiunisti è dilettanti. In Europa, era ricunnisciutu durante a so vita.

Creatività Antonio Vivaldi hè più preziosu per i cuncerti strumentiali, in particulari di violino. Ma à u stessu tempu hè cunsideratu un maestru unsurpassed in altre genre, cum'è l'opera, concerto grosso.

Vivaldi

Per un bellu tempu, a data di nascita di u cumpusitori ferma un misteru per i biógrafi, ma in u mezzu di u seculu passatu, grazia à i registri di l'església fundati, hè stata stata precisa. 4 di marzu di 1678 in Venise in a famiglia di barbara Giovanni Battista hà natu u primu figliolu Antonio Vivaldi. A so biografia hè sempre cheia di misteri è contradicenzi. A causa di a malice è a minaccia di morte, u zitellu era battezu da una partare in annu.

U talentu di u zitellu manifestonu prima, quandu à l'età di deci, Antonio sustituìu u so babbu durante a so assenza in a cappella di a cattidrali. U primu cumpusizzioni di u zitellu sia appressu à l'età di tredeci. Era u mo figliolu di u zitellu chì diventò u so primu maestru, è u so serviziu in a chjesa influenza a so scelta di carriera.

Young years

Quince anni è anzianu anu ricivutu un gradu di sacerdòziu, secondu ch'ella avia u dirittu di aperta e porte di a chjesa. Uni pochi anni dopu, Antonio hà guadagnatu u tìtulu di u prete, ancu u dirittu di serve à a Missa. À questu tempu acquistò a gloria di un virtuoso violinista. Ma un annu dopu ùn hà micca vulutu sirviziu a missa per causa di cundanna fisica, anche alcune di i so cuntimpuranie sustene chì era pretendante, utilizendu stu tempu per scrivite i so cumpunimenti musicali in a sacristia. Hè per questu cumpurtamentu ch'ellu era statu separatu da a chiesa, chì hà causatu assai chisme.

U "cunvetu" Venetian

In u 1703, Antonio Vivaldi (una storia di una biografia di quale fù cumplittatu in l'ordine di u priest) hè statu invitatu à unu di i megliu conservatorii veneciiani. Hè u principiu di l' attività pedagogica è creativa di u ghjovanu.

Una volta in mezu di brillanti tradiziunali musicali, hà scrittu un gran numaru di assezioni di musicali instrumentale secular è espirituale, assudìu a teoria di musica, assicurata cù l'orchestra, studia cù choristers, cuncerti realizati. A causa di l'attività multideticu è fruttu di Antonio, u so cunsirvatore fubbe perciatu entre àutri.

U principiu di u percorsu di u cumpusitore

In i primi anni di u so travagliu, Antonio Vivaldi, chì a so biografia è u travagliu anu satu cù a scrittura di un grande numaru di pezzi instrumentali, apparevanu prima di u vastu publicu è a cumunità musicali cum'è l'autore di trio sonate. Dopu un pocu dopu a publicazione hà publicatu altre 12 opari di una forma grande sottu un opus. U prossimu cuntene u stessu numaru di sonate per u viulinu cù chibalo.

In 33 anni Vivaldi riceva a fama hè ancu più allora a so cità nativa. À questu tempu, hà un pagu solidu è diventa u capu di i pupi di cuncertu. I so opiri sò intesu da i nobile dinò è ancu da u rè.

Questu d'alluntanate e fruntiere di u paese, i so opere sò publicati è publicati. Per a prima volta in Olanda venga a so opus da dodici concerti per 1, 2 è 4 violeichi cù l'accumpagnamentu. I megliu travagli di sta opus sò i più eserciti.

A novità, a luminosità di i sensazioni è l'imaghjini amaze cuntemptee music Antonio Vivaldi. A so biografia hè più intensa in questu piriudu, è l'attività creativa hè più riescita.

Opera di creatività

Dighjà à l'età di 35 hè u cumpusitore principali di "Pieta". Questu obligà à Vivaldi per cumpensari muscone per i studienti. À u stessu tempu, decide di cunversione à un genre desconocido - opera. Per parechji anni longu serà a sfera più significativa di a so attività.

Per fà a so prima opira "Otgon à a Villa" in Vincenza, Antonio porta i vacanze di un mesi. A produzzione era successu è attrae l'attinzioni di l'impresariu di Venezia. Comu accuminciò cu l'avvena, durante cinque anni seguita un certu di premiere, chì cunsulate a famiglia di u compositu di l'opera.

Dapoi stu mumentu, Antonio Vivaldi, chì a so biografia hè strada per una nova etapa creativa, hè stuck in a ricunniscenza per e più massi di sienti.

Invece risposte di altri posti chì eranu assai tentatore, è ancu un successu stupidu in u campu opérateur, dopu longa vacanze, era sempre veru è tornatu à u "conservatoriu" venecianu.

Creatività tiatrali

I primi dui oratori in i testi latina sù appressu à u stessu tempu, quandu era appassiunatu è purtatu da u teatru. "Judith triumphant" divintò una di i credi culuriti di Vivaldi.

L'aluminii di quellu tempu sò anurati à amparà da ellu, ma nè mancu un gran quantità di cumpunimentu ùn ponu distraerà Antonio da u travagliu attivu in u teatru, induve cumanda un ordine per doce arias majuri per l'opera "Nero Made by César".

Per questu u stessu teatru, l'opera "A Coronazione di Dariu" hè creata. À cinque anni, a gloria di u cumpusore hè prestu in crescente, è traspendu da e fruntiere di u so paese finu à l'Europa.

Dopu à i primi anni di l'opéra virtu assuciatu à Venise, u cumpusitore Antonio Vivaldi decide di cambià a situazione è ingressa à un serviziu di trè anni pè a capu di l'esercitu di l'imperatore austriacu in Mantua, Margrave Phillip von Hesse-Darmstadt.

Service at Margrave

Stu periodu hè assai significatu per Vivaldi: hè quellu chì influenza a so vita tutta a vita futura. Hè acquisto cun a figliola di una barberora di l'opera è a cantante d'opera Anna Giraud, chì Antonio representa à tutti i so pupulari. A so sughjura facia cura di a salute di u cumpusitore è diventa u so cumpagnu custanti.

In parte di a chjesa, cuntenenu constantità per e cose di u preghjudiziu, perchè e so sureddi vivi in a casa di u cumpusitori è accumpagnonu nantu à una gira. Doppu, sti rilazioni hannu purtatu a risultati assai sfavorevoli per u musicista.

A fine di u serviziu, volta in Venice, ma cuntinueghja u viaghju à e capitali europei. Malgradu i brillanti esterni di i cumpusitori, i studii più vividi i cuntimpuriani anu cunziddiu cuncerti di u prugramma, spiciarmenti "Staciuni".

L'ultimu periodu di vita

A rapprisintazioni di Antonio Vivaldi (vede a so photo in u nostru articulu) hè stata sorella: ùn hè micca diventatu più basso, invece di a vichjàia. I so opere sò realizati in assai alti europei è anu un successu impurtante. Ma à l'età di 59 hè perseguitu da un pellu terribitu à u destinu. Lu Nuncio Appostolicu di Venezia in nomi di u Cardinale Ruffu pruvucò u cumpusitori per entra unu di i Stati papali (Ferrara) in mezu di preparazione per u carnaval.

À quellu tempu, era una chjamata scenza senza scantu è impone un discreditu sia di Vivaldi - un cleric è dannu materiale. I relazioni in "Pieta" hà cuminciatu à deteriorà, è a musica di Antonio hà principiatu à esse cunsiderata obsoleta per l'apparenza in quellu tempu di un gran numaru di ghjovani creati. Havi avutu ubligalli.

In u "conservatoriu" hè statu citatu per l'ultima volta in cunnessione cù a vendita à un prezzu assai prezzu di un grande numaru di i so cuncerti musicali. Dopu questu, u creatore abbandunà a so patria per sempre.

Dà inflamazioni interna, muriu in Viena à l'età di 63 anni, tutti abbandunati è sminticati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.