Arte e spettacoliLittiratura

Analysis è summariu di l ' "Cosa?" (Chernyshevsky NG)

Per a prima volta in libru furmari lu cchiù cèlibbri travagghiu di Chernyshevsky - u rumanzu "A faire?" - fù publicatu in 1867 in Ginevra. U initiators di u libru diventa u emigranti Russian in Russia da lu tempu lu romanzu fu canciatu da u censor. In 1863, u prodottu ha arrinisciutu a mannari a la rivista "contemporanea", ma quelli chì chambres, induve parechji di u so 'autri stati prestu pruibita stati stampati. Summariu di l ' "A faire" Chernyshevsky ghjuventù di ddi anni, passava ogni altra da a parolla di bocca è u rumanzu - in quelle manuscrittu, accussì lu prodottu hà fattu mprissioni ncancillabbili nant'à elli.

Hè pussibili fà calcosa

L'autore scrissi i so acclamatu rumanzu in l 'inguernu 1862-1863 francese gg., Mentri in lu Dungeons di a furtezza. Data di scrittura cumparisce in u 14 aprile di u 4 di dicembre. Da ghjennaghju di u 1863 à u individuu capituli di u manuscrittu principiatu censors travagghiannu, ma postu chì u tarrenu solu racontu 'amore, u rumanzu u dirittu à parè. Prestu u sensu largu di u travagliu vene à i capi di Tsar Russia, censor, spiccà da a carica, ma d'fattu - raru circulu di ghjuventù di ddi anni, ùn hà dumandassi u summariu di l ' "Cosa a fari?". Chernyshevsky vulia u so travagliu micca solu a dicu, la Russians circa la "nova ghjente", ma dinù i causa in elli una brama à imitatu elli. È u so appellu passu in lu cori di parechji di i so cuntimpuranei di l 'auturi.

U ghjovanu di u fini XIX sèculu, l 'idei di Chernyshevsky girava in un tipu d' un prugrammu di a so vita. Storie di i tanti cosi nòbbili di quiddi anni, si messe à cumparisce cusì à spessu chì a qualchi tempu sò divintatu a vita bassu quasi fixe. Parechje persone sò colpu avvisti ch'elli sò capaci à agisce.

A prisenza di una domanda chiara e risposta

U scopu principale di u travagliu, è ghjè duie volte rivuluziunariu in a natura, - a libertà di u singulu individuu, a priscinniri di voce. Chì hè per quessa u caratteru principale di u rumanzu - una donna, perchè a ddu tempu la primacy di donne, ùn vai cavallieri i limiti di u vostru propriu salottu. Soufrière nantu a vita di a so mamma è i so amici cari, Vera mittissi prestu l 'errore assolutu di inaction, è dicisi ciò chì hà da travaglià à u core di a so vita: una onestu, interessante, dannu a pussibilità di esisti adequately. Faci murali - libertà individuale hè a libertà di fà e cose chì risponde à e pinsamenti, è sbocchi prufessiunali. Hè dinù pruvatu à ricaccià à la vita di Vera Chernyshevsky. "Cosa?" By capitulu basa lettori un ritrattu vivaci sapienza custruzzione di "a vita vera." Here Vera luntanu da a so mamma, è dicisi à apre un impresa, tantu idda si mittissi chì u solu parità trà tutti i membri di a tinuta lu sarà fiducia cu u so ideali di la libbirtati, ma a so felicità assuluta cù Kirsanov dipende di u rifughju pirsunali Lopukhov. libertà individuale hè fubbi cù principii murali high - chì tutte e Chernyshevsky.

Caratteristiche di pirsunalità di l'autore à traversu a so caratteri

E scrittura e picciliddi, oltri a la critichi tutte-osteria sò di l 'opinioni chì i caratteri principali travagli - un tipu di quelle littiraria di a so criatura. Puru siddu nun esatta copii, hè assai vicina à u Spiritu di l 'auturi. A literatura di u rumanzu "A faire?" In a prima parsona, è u autore - u caratteru realità. Si vene cun altri parsunaghji in u cunversazione, ancu basendusi nant'à cun elli è, cum'è l ' "voice-over», spiega u caratteri è lettori di a so parechji punti Découvrir.

À u listessu tempu, u autore duna a dubbitu l'litturi in capacità a so scrittura, chì dice chì "ancu a lingua hà qualcosa malu" è di sicuru ùn hè una goccia di "talentu artistica". Ma per u lettore u so incertezze ùn sò ghjunti, ci ricusa u rumanzu, chi creatu Chernyshevsky ellu stessu, 'Cosa ti avissi a fari? ". Vera, è l 'altru caratteri sò accussì pricisu e pulivalenti merchenzie, donu cun tali qualità individuale unica, ca l' auturi ùn pussede un veru talentu, saria impussibile a criari.

New, ma cusì sfarente

Eroi Chernyshevskogo sti "novi pirsuni" pusitivu, in u parè di l'autore, da a categuria di irriali, non-cchiù, un ghjornu a grana hannu iddi prisenti in a nostra vita. Log in a dissolve in una mansa di Bourg, appughjà elli, un omu à rivitulisce, calchissia cunvintu, altri - intractable - cumplitamenti cacciati fora di a messa tutali, li relieving da a sucità comu un campu di erbaccia. utopia artistica, chì vedenu ricunnisciutu e cuntinuava pruvari a identificà ellu stessu da nomu Chernyshevsky, - "? Chì Ùn I fari". persona Special, a so cunvinzione, spechju, in gradu di canciari radically u mondu intornu à elli, ma quantu a fari lu, li tocca à definisce di sè stessu.

U so rumanzu Chernyshevsky creatu in cuntrastu à l ' "Nun è Children" Turgenev, i so "novu populu" micca ùn circà cum'è un cynical è irritating so positiveness nihilist Bazarov. Cardinality di sti imagine in u baddu di i so fatti principali: Turgenev eroe, comu se da tutti intornu à i vechji, ci campa lu so "pusizioni chjaru", chì hè, per fallu, mentri i caratteri Chernyshevsky più pudia fà calcosa, di creà, per lampà nanzu.

Formation di u "novu omu" in i media di u XIX seculu

Sti dui opere di granni scrittura Russian accuminciò a lettori è u publicu okololiteraturnoy la siconda mità di u XIX seculu, un tipu di fanali - un fanali di luce in la bughjura. E Chernyshevsky è Turgenev forti dichjaratu l 'esistenza di una "nova omu", u so nicissità in la criazzioni di na festa spiciali di la sucità, capaci di purtà fora cambiamenti fundamentale in a casa di campagna.

Sè vo leghje è traduire u summariu di l ' "A faire?" Chernyshevsky in l' apparecchiu di idee rivoluziunariu, propiu impressiunatu u corpu di una parte siparata di la pupulazzioni a ddi anni, assai carattiristichi allegorical di u prodottu sarà faciuli à spiigà. "L'imagine di a so Grooms càmera", vistu da Vera Pavlovna in a so seconda sognu, ùn hè nunda, ma un "rivuluzione" - chi 'na tali cunchiusioni hè fattu vissutu in diversi anni, Scrittori da tutti i lati di studià è analizà u rumanzu. Apparenza marcatu è altri imagine, chì in u rumanzu hè a storia, a priscinniri di s'ellu si sò animatu, o micca.

A picca circa la tiurìa di egoism raziunale

A brama di cambià, micca solu per noi stessi, micca solu per e so famìglie, ma dinù di tutte e l 'àutri va à l' internet rumanzu. Stu ùn hè micca propriu simile à a tiuria di machine à so prò, chì hè disclosed in "Nun è Sulla" Turgenev. In parechji modi, incù u so figliu Scrittori Chernyshevski accordu, cridendu chì ogni persona micca solu pò, ma ci vole apposta calculari è definisce u vostru percorsu individuale di felicità. Ma à u listessu tempu ch'ellu dice chì vi pò solu gudirila inturniatu da u listessu genti cuntenti. Sta diffirenza fundamentale trà u palazzu di i dui rumanzi: vigoureux Chernyshevsky stazzona beni-essendu di tuttu, Bazarov l'Turgenev creà u vostru propriu felicità senza riguardu per altri. Quelli chì vicinu à noi à u so rumanzu Chernyshevsky.

"Cosa ci fazzu?", The analisi di cui avemu dà à a nostra log, u risultatu hè assai vicina à u lettore di Turgenev l' "Nun è Sulla."

Discrittu circa u tarrenu

Comu hè digià stata capaci à identificà u lettore, mai cu te ni li manu di Roman Chernyshevskogo, lu prutagunista travaglia - Vera. À traversu a so vita, a la criazzioni di a so parsunalità, i so raporti cù altri, ancu l 'omi, l' autore dà u scopu principale di u rumanzu. Summariu di l ' "A faire?" Chernyshevsky senza Sti carattaristichi di i caratteri principali è i ditagli di a so vita ponu esse mandati in uni pochi di esempio.

Vera Rozalskaya (aka Vera) stà in una famiglia abbastanza ricchi, ma tutti in la casa, orrore a idda, e la mamma cu i so faccendi è amichi dubitandum, pinsava na cosa, ma dicendu e fate hè un altru. Ad avè decisu di arrivare luntanu da i so genitori, i nostri heroine & prova à truvà un impiegu, ma un matrimoniu cù una vicina a lu in spiritu Dmitriem Lopuhovym dà la vèrgini di i libertà è u modu di vita, di unni idda urbane. Vera face un attellu di a cusgitura cu paru diritti di tutti i so seamstresses tax - idia arquantu prugrissiva di lu tempu. Ancu u so 'iniziu trattu d' amuri di amicacciu di u so maritu Aleksandru Kirsanovu, in u quali idda addivintò cunvinciu mario Kirsanov pacienza Lopukhov micca u so ùn privà di sacrifice e ginirusità da u so maritu, idda ùn lascià, nun ci lassari la France. Vidìannu 'amuri mutuale di a so moglia, è un amicu vicinu, burdock |, Teoria suicidatu aa Vera Pavlovna da ogni òbbricu à ellu. Vera Kirsanov è marità e chistu è arquantu cuntenti, ma dopu à una pochi d'anni di a so vita Lopuhov ricumpari. , Ma solu sottu un nomu diversu e incù una nova moglia. Dui famigghi stallà si in lu vicinatu, assai di tempu inseme è sò abbastanza cuntentu cu l 'circustanzi prevailing in sta via.

Essendu definisce a cuscenza?

Vera Pavlovna Formation di a persona luntanu da i leghji di a natura, di u prughjettu di a so pari, quali sò cultivati è fece in cundizioni simile à u so. Nunustanti lu so ghjuventù, mancanza di spirienza e rilazione, caratteru sà chiaramenti ciò ch'ella voli in a vita. A bona matrimoniu è divintatu una mamma strasurdinariu di a famiglia - ùn hè per ella, tutti i più tantu à i 14 anni, hà capitu quantu è capitu. Idda sewed stanzi e damu u web padrona di famiglia in 16 anni, principia sanareddi da dannu lezioni di piano, privatu. A brama di spusà la mamma scontra un rifiutu ferma, è fonda u so los - un attellu di a cusgitura. About a rumpiri li stereutipu di l 'azzioni passu di forti u travagliu caratteru "Cosa?". Chernyshevsky in a so manera dà una spiegazione à vulè pupulare chì a cuscenza definisce essendu in u quali ci hè una persona. Nfusca, ma solu mentri dicisi - o doppu la strata si sceglie micca di, o di truvà a vostra propria. Vera hè andatu fora di la strata, si priparavanu per a so mamma è u spaziu chì hà vissutu, è creatu a so percorsu.

Trà u francà di sonnii è rialità

Definisce u vostru modu ùn dì à truvà lu, è suvità lu. Trà sonnii è li en Français in rialità hè un difettu grannissimi. Calchissia ùn ghjocanu cù a rima più di quessa, è un omu coglie tutti i so vulintà in un pugnu è fà u scopra. So rispunniri a lu prublema fece in u rumanzu Chernyshevsky "Cosa?". Analisi di a furmazioni di u singulu tappe di Vera porta invece u littore da l 'auturi. Si teni lu à traversu l 'incarnation u heroine & di u so sonnii di libertà in a rialità, grazi à l' attivitati di suchju. Chì hè duru, ma drittu è ancu un viaggiu stradale. E lu Chernyshevsky micca solu manna a so heroine &, ma permette dinù à ghjunghje u Bramati, falli lu littore à capisce chì u solu travagliu vi pò ghjugna à u scopu preziosu. Sfurtunatamente, u autore Gaffory chi ùn ognunu sceddi stu chjassu. Micca tutti.

Riflessu di a rialità à sonnii

In un certu modu piuttostu rara ch'ellu scrisse u so rumanzu "A faire?" Chernyshevsky. Sonnii di u Faith - un tutale di quattru in u rumanzu - palesani u tremenda è uriginale di i pinsamenti chi facissi lu evenimenti vera. In u so primu sonnu idda vidi s'a liberata da a cantina. Stu tipu di cura pesu simbolicu di u vostru propriu la casa, unni idda fu preparatu innaccittevuli di u so destinu. Attraversu l 'idea di a libbirazzioni di àutri Quandi, fimmineddi Vera è fonda u so attellu di a quali ogni Belgium s'avvicinò una di sparte paru di u so tax tutali.

Lu secunnu e lu terzu sonnu di spiigà à u littore à traversu i veri è i couldn Terre, lettura Verochkinogo Diari (chì, incidentally, mai purtatu) chì i pinsamenti di l 'asistenza di genti differente impatrunissi Populu Corsu in differente stonde di a so vita, ciò chì pensa di u so sicondu u matrimoniu è assai nicissità di u matrimoniu. Spiegazione à sonnii - un còmuda forma di prisintazioni di u pruduttu, chì fù sceltu da Chernyshevsky. "Cosa ci fazzu?" - cuntenutu di u rumanzu, reflété à sonnii, i caratteri i principali attori in sonnii - un degnu esempiu di l 'applicazzioni di sta nova forma di Chernyshevsky.

L'ideali di un avvena luminosu, o chjara sognu di Vera Pavlovna

Sè u prima di trè assisi sonnu riflèttiri la sò rilazzioni a facts, storichi, u so quartu di sonniu - u sonnu di l 'avvene. Basta à Quaiò lu in più tecnica. So, sognu di Vera Pavlovna di un mondu differente, stupendu è maravigliosa. Idda vede assai di genti cuntenti vivant à una bella casa: una rilucente, è spaziosa, inturniatu da i punti più maravigghiusu, studiata cù funtani gushing. In lu nuddu senti marginalisé à tutti i - a gioia cumuna, una crescita cumuna, ci sò tutti uguali.

Quessi sò i sonnii di Vera, stu vuleti à vede i rialità è Chernyshevsky ( "Cosa ti fazzu?"). Dreams, e iddi, comu sapemu, u raportu di a rialità è sonnii di u mondu, non solu palesani u mondu internu di u heroine &, comu l 'auturi di lu rumanzu. È a so abilità à crià piena cunsapevulezza di sta realtà, una utopia chì ùn succede, ma per chì hè sempre vole campà, è u travagliu. E chistu è dinù u quartu sognu di Vera Pavlovna.

Utopia è u so Luna.avi ntuvinari

Comu tutti lu sapi, a so travaddu - u rumanzu "A faire?" - Nikolay Chernyshevsky cavallu, mentri incarcerated. Privu di a famiglia, a sucetà, a libertà, vidennu a lu Dungeons di a rialità in un cumpritamenti nova via, sonnu di un altru rialità, u scrittore expounded lu in su carta, I nun crede in u so matematiche. U fattu chì u "novu populu" sò in gradu di canciari lu mondu in stu Chernyshevski senza dubbitu. Ma ciò chì vi sò sottu à u putere di i casi, micca tutti, è micca ognunu hè degnu di na vita megghiu - Ghjesù, troppu, capisci.

U rumanzu finisci? esistenu idilliaco di dui famigghi cum'è-arachide: Kirsanovs è Lopukhovs-Beaumont. Picculu mondu, cugghiuta di attivitati, piena di i pinsamenti e malfatte di ghjente nobile. Parechje cumunità attornu, comu cuntenti? No! Hè micca a risposta à Chernyshevsky urbane di u futuru? Quale voli à creà u so munnu filici e cuntenti, ca si vi, chì ùn vulete - Andaraghju cu lu flussu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.