Arte e spettacoliLittiratura

Alexander Solzhenitsyn: A Biography è u travagliu

Alexander Solzhenitsyn hè natu u 11 di dicèmmiru, 1918, in d'Ampezzo. Solzhenitsyn studiatu brilliantly, ma tutte e accuminzaru favella hè più matematiche in lu. In u 1939, trasiu 'Istitutu Moscow di Philosophy, letteratura e storia. Quist'annu, hè marcatu di alessandro Isaevicha è un altru evenimentu - matrimoniu a NA Reshetova. Vinni lu fatali 1941. Solzhenitsyn messu à u fronte, ma misses li battagghiuna mubilitazioni furgoni. Un novu giru di u destinu - è i so cumannanti a la scola artiglieria in Kostroma, doppu chi Alexander in u 1942, si infini à u fronte.

Solzhenitsyn hà travagliatu bè à u fronte, chì hè per quessa ch'ella hè statu attribuitu l ' Order of u Refrains guerra è la Star Red è statu prumossu à u rangu. carriera militari di u scrittore pò esse quasi sicuru, s'ellu ùn hè per a so "freethinking". In u veranu di u 1945, Aleksandr Isaevich fu arristatu e cunnannatu a ottu anni, in campi di fatica. In maghju di u 1950, un pocu dilicatu rigimi particulari prigiò Solzhenitsyn appi a canciari lu duru campu spiciali bassu in Kazakistan. Quessi sò i pagine sporcu in la vita campu di u lauréat Nobel. In u cima di chi in 1951. moglia di gulag si dichjaratu u divorziu à ellu è di u so novu matrimoniu. Un annu dopu, ci hè Grecia da un k terribili - cancru. utuli Folk di cure, vulintà, è siti di a vita overcame i k è ch'ella pistari ritornu per un tempu. Nantu à maturà di sintenza Solzhenitsyn fù mandatu in esiliu in eternu in i paesi Bosnijan induve hè a causa di la mancanza di duttori ancu u dirittu à insignà à u liceu.

In 1956, Solzhenitsyn vinni riabilitata da u Corti Suprema. Si lassa un locu di l 'esiliu e arranciati un maestru in una di i paesi di a regione Vladimir, unni Affitti una stanza in i vechji paisani abbannunatu Matreny Zaharovoy. Her Galante di u fractionization di a vita è tragicu morte divinni la basi di la trama di u racontu "Matryona". Soon Solzhenitsyn arrinisciutu a terra move in Ryazan e uttinìu nu travagghiu in una scola. In u crave salvatichi di creatività a lu futuru Premiu Nobel hè solu in crescita. Travaglia nantu à u rumanzu "The First Circle" è "One Day in u Ivana Denisovicha." In l 'ultimu mezi laconic palesa a natura nascì di u sistema di truppa, definisce a vita di u web USSR. In u statu di u successu nizziali di Solzhenitsyn arrinisceru a pubblicari in lu "New le Monde" uni pochi di picculi pezzi, ma "Natale Ward", aduttatu da lu jurnali, è ùn hà vistu u lume di parechji anni. E poi Solzhenitsyn incalca nant'à u travagliu di i so opara principale, mossa in 1959, - ". A vita Arcipelagu"

In l ' "arcipelagu" Solzhenitsyn Alexander Statuina la storia di l' numarosi campi di e funziunalità di u so funziunamentu, cunta la storia di u populu, per una causa, o un altru, è a maiò parti di tutti - senza alcunu mutivu, mandate in u Crispi di l 'Unioni Suviètica "ghjustizia", ch'esamina tutte e aspetti di a vita campu e abbitùdini . Stu libru statu creatu nant'à u fundamentu di nuvelle e lèttere riprimuta e sperienza persunale di l'autore.

In lu 1969, Solzhenitsyn espulsu da Union u Cristianisme ', u pisà principia u so pirsicuzzioni aperta. pirsicuzzioni di guvernu furtifichessi solu lu pristiggiu ntirnazziunali di Solzhenitsyn, è in 1970, si fù attribuitu u premiu Nobel, chi iddu, comu diaw, arrivare in Stockholm stati micca u dirittu à.

Solzhenitsyn vissutu per qualchì tempu in Germania, poi a Svizzera, è da lu 1976 a lu 1994 - in America. Duranti i so anni, in America Solzhenitsyn curputu cumpartu a stampa, chì coprenu Affare pulitica temàtiche in l 'Unioni Suvietica è in u West.

In lu 1994, Solzhenitsyn ritornu à a so tarra è si sò stallati in Moscow, cuntinuari a travagghiari intensively. È tutti sti anni, un strumentu di primura di u pueta in tutta a so prova hè a so seconda moglia - ND Svetlov, edizione Veda e cose urganizazione.

In ricunniscenza di i meriti di Solzhenitsyn in la lutta di li libbirtà civili e in cunnessione cù u 80th anniversariu, da un decretu presidenziale in 1998, u scrittore statu attribuitu u Order Andreya Pervozvannogo, ma ricusò di piglià si in una situazione pulitica è ecunomica nstabbili in u paese.

Last tempu assai di u travagliu Solzhenitsyn - u storicu cultural studies "200 Anni Regina". It ch'esamina u rolu è locu di l 'ebbrei in lu la storia di lu statu Russian. Nunustanti la brama l'autore di objectivity, stu libru causatu un dibattiti arzillu.

Alexander Solzhenitsyn morse in u August 3, 2008 da a fallimentu core congestive.

"Un ghjornu, Ivana Denisovicha"

Story. Scritti in lu 1959, hè publicatu un Tvardovsky "New le Monde" in la rivista (1962). Si parrava lu tema di u campu, chi passavanu di riferenza à u dopu ghjochi, Solzhenitsyn prima fece sta questione à u liveddu di cultura high generalisation artistica e accussì si capisci chì perde illusione ideali di u tempu. Solzhenitsyn Ammustrau ca repressions di Stalin - Ùn ill-vulintà di u tirannu è micca un ritiru da efficienza l 'essenza di u sistemu, a basa di u so riprissivu e inumanu. Sta facennu seguita da u discrittu in u racontu destinu agricultori Ivan Denisovicha Shoukhov di vita images campu. Una storia piena di duluri la dignità offisu, di cumpassione per i vittimi di nucenza, u rispettu di quelli chì, cum'è Ivan Denisovich, truvarisi daretu mpigghiati ntô, ha arrinisciutu a t'ani u megliu qualità umani. Tutti sti "Un ghjornu, Ivana Denisovicha" Révolution la menti di miliuna di paisani.

"Matryona"

Story. Scritti in lu 1959, prima publicatu in u "New le Monde" à titulu di u 1963. l'autore - "Nun tene u paesi, senza un omu ghjustu." In u centru di a storia - l imagine di una donna, viddanu Matrona, quale destinu tragicu hè discrittu in u inturnianza di images di un villaggiu muriri. Rilazione cù i rumanzi F.A.Abramova stu travagghiu predetermined di "prosa, village".

"A vita Arcipelagu"

Ducumintariu è puisia. Scritti in 1958-1967, prima publicatu in u West in u 1973, in Russia solu in 1989. Ci hè manera di tistimunianzi Solzhenitsyn sistimau esiste scunnisciutu facts, storica riguardanti a riprissioni pulitica di l 'èbbica suvietica e Stalin scatinatu lu "Granni Omi". "A vita Arcipelagu" - un libru di e guàrdie, è i vittimi di i crimini di u regime cumunista, girava u paese in un campu cuncintrazzioni di giganti. Ci hà avutu un forti nfluenza supra upinione publica mondu è dispelled l 'illusione circa la pari di sucialdimucrazzìa è cumunista, chi nzinu a 1970, ottensenu una certa pupularità ntra li studiusi Western.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.