Arte e spettacoliLittiratura

Poesia circa amore è a vita. Quotes Mariny Tsvetaevoy

lu pueta e scritturi Russian Marina Ivanovna Tsvetaeva - unu di l 'spertu rapprisintanti di la littiratura Silver Age. Quotes Mariny Tsvetaevoy è avà sò degnu di primura è incantà ci u lettore in u so mondu.

Creative ànima Cintamu - Marina Tsvetaeva

U assai prima cullezzione fù publicatu in 1910, "Luna Mezz Album", ca si truvava u diariu di na picciotta struitu in versu. Ci sò tanti pinsera è sonnii mezzo-felicità. In u 1912 - a cullezzione di "Magic lantern", è in u 1914 - u puema "u magu."

Ancu in anni dopu, i so sentimenti su carta, tutti i più chjara. Digià un puema didicatu à tutti lascerà d 'amuri umanu, in casa è miraculu puetica in l' anima di l 'nvinturi. Quotes Marina Tsvetaeva maravigghiusu tremenda è manera sfarente è a forza: "Iddi (u sintimu di) sapè ciò ch'elli sò - solu un 'ombra di certainties futuru."

Tutta a so vita ella ùn tazheloy si ritirau da u so talentu - ancora, cun sincerità pinghje lu core più sicretu in li versi di lu cchiù granni biddizza.

In Pà rinfurzà disse emuzioni, pueta usatu fuori sfarente è cuntrasti specifichi di vucabbulariu. Tutti i rimi sò vivi, iridescent; l 'attività di i so assai diversi. Tsvetaeva scrissi of "reguli è rigulamenti".

In particulare a creatività. citazzioni

U assai pueta stessu cunsidareghja à l 'cuntingenti di l' artisti chì scrive lyrics Canta solu puri, imagini cullucatu in u spiritu. Quotes Marina Tsvetaeva pòrtanu la listinu di pinzeru-forma di a so criaturi.

Idda chiamava sti criatura - cìrculu pueti ' ". Spicificatu la scrittura, di u so tempu, è u populu, sò dunque chjamatu "francese boom". Tutti di u so travagliu - hè un cunfissioni e pathos. emozioni assai forti, e pédant noi trasmèttala Marina Tsvetaeva; virgulette circa amuri ricitari tutti i innamurati, giovane è mature, ci campa.

È à ghjucà cù unu di i versi di u so nome, ùn si pò cumparari cu la scuma, mare prisenti chi cancia forma.

Di sicuru, sutta la nfluenza di lu tempu è evenimenti u travagliu hè à cambià, cum'è l 'anima di l' auturi. Duranti lu maritu di coup pueta hè à u serviziu. Era un ufficiale in u rangu di u muvimentu di biancu. idda Tsvetaeva cù dui ziteddi hè in traccia di miseria.

A fede in amuri è ricca vita vivi chì vene à traversu à i volumi di nanzu, erani spariti, ma in u travagliu sempri firmati matinu tinzioni emutivu.

In sti anni, particularmenti difficiuli di stanzas puesia riflissioni di cumpassione per u outcast è Pirsicutò. Duranti stu piriodu scrivìu na cullizzioni ntitulatu "Swan Mulinu", chì hè sanu didicatu a la vita di li guardi White, i so scopi e aspirazioni.

Amore hè cum'è un stemma in u mondu, arte di u pueta

Poet curputu mustratu a so puisia un prufunnu diffarenza trà divinu e 'amuri umanu. Puru 'amore umanu, si sapia più excites la menti.

Ch'ella ùn pò aiutà, ma assai, ùn tepida in l 'autizza di ispirazioni. A so 'amuri tutti i tempi, "sparghje" fora, stu surpresa dicu Marina Tsvetaeva.

E lu me cori incinerated
Stu istrachenny gunpowder donu!

Idda scrissi in u puema "You passa passatu à mè." Ch'ella ùn pò pagari a parlerà u spettaculu mumenti di a vita. È altri pruvatu à mustrà la biddizza di la vita.

Poet hè mai stata a paura di amore - troppu vividly espressai e virgulette Mariny Tsvetaevoy.

À u listessu tempu, micca solu i passioni, pienu di i so puisii, ma dinù Sinonimi affettu e riverenza per a vita, è cridenza in un 'anima immurtale.

U puntu allegria di u distinu. a creazione si prutrassi

Non sulu li ligna, e postu piena-cuncritu occupatu in u so travagliu di riflessione nantu à a vita e arma. Idda vinni pubbricatu una racolta di puemi - "Hour di l 'anima." Marina Tsvetaeva una circa prublemi di a vita cum'è una l'anima à lettori mudernu.

Vita di idda fu spugna da un prufunnu dramas di scunfitti e Inspirations multilinguism. A so figliola più chjucu (Irene Vanessa) mortu in l 'anni a caristia, chì ùn entra a donna.

On ghjunta in l 'Europa (in u 1922), divinni una vita Tsvetaeva micca chjaru fàcili. Ma ogni ghjornu 2:00 in la matina doppu idda scrissi. Chistu fu Marina Tsvetaeva. Quotes circa la vita nni dicinu avvinta.

"Inimitably dire la vita: fora di ciò chì, fora di l 'minzogni ...".

Tutti l 'ncontru di a vita tujino si n'andò in u ànima vulnérable di u puitissa, gravure lu in u Marque. Tutti i rimi in tutte e parolle chì e persone ponu vede chì da la menti visionary di sìntisi è l 'anima di u pueta ùn nna la scheda minutu di a vita umana.

U megliu e virgulette Mariny Tsvetaevoy

Di u mondu pueticu di oghje cunnosci Tsvetaeva unrepentantly natura, liricu. Tuttavia, a so puesia ùn hè limitatu à lyrics Canta spechju, unestità è pathos. Assai paroli sò imbued cu capì u criticu dâ vita e di l 'omu a lu cum'è essendu cumpostu di i dui elementi - la terra e lu spirituali.

U manifestu più famosu è sàviu circa amuri Tsvetaeva - "Love - hè di vede omu comu Diu, nascit, è ùn hà rializatu i genitori."

Idda sapia quantu duluri purtaru a so 'maritu - Sergei Vanessa. Per quessa, in a so cunfissioni dici: "Diu, ùn ghjudicherà. Tù ùn era una donna nantu à a terra ". Avà sti versi sò divintatu canzona. Also cunnisciutu hè una canzona nantu à u so puema "Oh, quanti di li cascò in l 'abissu ...."

Puru l 'a vita di u pueta è ùn ruttu la vuluntà di Diu, in u quali hà cridutu - hà fattu morti in u 1942, hà amatu la vita. È hà amatu so 'maritu Sergei Vanessa finu à la fini di a vita, si mustrò quandu I ghjunse daretu à ellu in Russia Suviètica in l' anni di riprissioni brutali. "Iè, a Gran moglia, micca nantu à a carta!".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.