News è societàCélébrités

Alessandro Manzoni: biografia, custatti è poze ntirissanti

St'omu hè riesciuta à parechje parti criativa. Iddu hè un pueta è dramaturgu, è scrittore, è activist suciale. In Italia, Alessandro Manzoni hè un eroe naziunale. Era quellu chì messe à mustrà à i rumanzi di a rialità storica. Per ciò chì trinca Alessandro Manzoni attribuitu 'onuri, fama e ricunniscenza? Guardà sta dumanda in più tecnica.

ziteddu

Alessandro Manzoni hè natu u 7 di marzu, 1785 à Milan, Italy. U so antenati eranu nòbbili, e la famigghia fu financially prutettu. Parents, arrivatu circa da un numaru di lingua italiana, appoi datu lu picciottu a Barnobitov College, unni studiau l 'niputi di nobili. Però, si deve esse ricunnisciutu chì u zitellu ùn hà dimustratu particularmenti cuntinuu à capì i disciplini. Zitiddina Alessandro Manzoni era in quiddi anni, quandu Napulione Buonaparte vinciu una vittoria usati nta l 'Europa.

Prestu, lu cumannanti di una piccula crescita hè idolo di u futuru pueta. Doppu essiri lauriatu di liceu, Mandzoni Alessandro foglie per parechji anni in u capitale francese. Stu statu facilitated da circustanzi di famiglia. U babbu è a mamma di u zitellu stati ripudiata, e iddu è a so mamma si n'andò à Paris. mamma appena moglie di un omu chì ricchi. Hè statu in Paris, un ghjovanu ritrova un filosofu è scrittore bè cunnisciutu-. Cumunicà cù li ùn passanu senza lassannu na traccia: Alessandro matina un interessu in literatura. Manzoni a picca si messe à cumunicà cù a so mamma, è cuntatti cù u babbu, era infrequent. Last vistu in la so discindenza, riflessione di un matrimoniu hà fiascatu, perchè micca piglià à l 'aducazzioni di u figliolu di participazione significante. Una strada o un altru, ma a Bovisio u ghjovanu Mandzoni Alessandro ùn fù circundatu cù cura è assai da i so genitori. U ghjuvanottu dicisi à andà daretu à Milan.

I primi passi à a creazione di

Chjusa in casa, u giuvanottu diventa un studiente liceu Longoni. Tri anni doppu si lauriau da sta scola è dicisi à campà in una residenza in u carrughju San Damiano, certi volti di visità a so casa, anticu, situatu micca luntanu da a Lecco.

Mandzoni Alessandro, quale biografia hè micca cunnisciuta di tutti, hè sempre pocu cuntattu incù u so babbu, li voti à u visitatu da pueti Foscolo, Cuoco, Monty. Cù l 'ùrtimi, iddu sarà particularmenti simpatica è ancu vulsutu à imitatu ellu in u travagliu.

scatuletta Trial ghjovani Alessandro in la littiratura pò esse cunsideratu autubiugràfichi sunettu "Self Portrait," in ch'ellu pruvatu à discriva i dati esterni è a qualità internu. U ghjuvanottu cavallu chì i so ochji sprissivu, li capiddi scuri è un altu frunti. Si ancu trovu l 'chì hà seriu-sensu, ma a lu stissu tempu lu donu cun un cori bonu.

Un altru travagliu principiu Manzoni - poemetto "i trionfi di libertà." In stu travagghiu, una sonneteer aspiring journalists criticatu i metudi di nzignamentu chi guida scoli e li maistri, somaschi babbi Barnobitov. U giuvanottu hè accusannu lu sicunnu a chi lu valuri divurgatu da li sò contru à u ideali di a Rivuluzione francese. Allora, da u penna andat sunettu "On a vita di Dante." Alessandro scrissi idilliu "Adda", in cui iddu invitatu la forma particulari di lu poeta Vincenzo Monti, in a so residenza di famiglia. Dopu à quessa, i lettori cunfidenza cu diversi "Teaching", in u quali l autore in una manera satìricu ridia di a calata di morals in la sucità muderna.

Principiu di u so travagliu Manzoni capisce cumu difficiuli hè à scrive un travagliu "moralizing" chi avissi a purtari a una funzione pedagogica di parechji anni.

Ancora na vota, Paris

Quandu in lu 1805 lu so 'patri murìu Alessandro, u pueta dicisi à lascià la capitali Francese a la matri. Ci si hè ancu di più imbued cù l 'idei di Voltaire e assai di tempu cumunicatu cù pueti è scrittori. At a corti di u publicu francese, pùa fici epupea una dui l'autore. U primu hè statu creatu in u stili classicu, è lu secunnu scrissi in onore di u sociaru avi lu Conti Imbonati, una grande parte di u duminiu chì hà ritrovu l 'poeta italianu. Era in stu tempu, Mandzoni Alessandro, quale u travagliu hè ancu cunnisciutu à l 'abitanti di a penisula taliana, sò cuminciava a sfurzari valori religiosi, si vultò in una vera Cattòlica. Tuttavia, la spinta spirituali di a vita di u pueta a so moglia un impattu impurtante.

In 1807 Maestro finitu u travagliu in u poemetto "Urania", unni iddu na vota datu mpurtanza la missione "educazione" di la puisia. Stu compitu, si dicisi à alleguria: lu diu Jupiter, l 'Arcusgi è i fussini.

dramma campu

À a fine di u dicèsimu anni, di u 19u seculu, Alessandro Manzoni cuncludi i scritti di tragedia "Count Carmagnola", u cuntenutu di u quali hè cuntrariu à tutti i principi di la littiratura classica. U pruduttu adjusts à argumenti quariàtu e dibattiti.

In lu 1822 pubbricau un altru tragedia di u dramaturgu Italian "Adelchi". Passée abbunna cun facts, storica è discrivi l 'ultima tappa di u duminiu Lombard in Italy.

scritturi

As digià datu mpurtanza, la Maestro addivintau famusu micca solu cum'è un pueta è dramaturgu. Ùn ognunu sà chì Mandzoni Alessandro - un scrittore di rumanzi. In 1927 hè statu publicatu un travagliu intitulé "The scigghìu", ca lu fici ludari ancu più grande pupularità. Sta storia d 'amuri, in cui sò iunciuti a vari evenimenti storichi, cascatu in amore cù u tempurale numeru di lettori.

la vita parsunali

Urigginariamenti sviluppatu in la vita parsunali di Alissandru Manzoni. Hè un fattu bellu di a so biografia. Torna a lu 1807, si iiu a Genoa à Woo la ragazza Ciutto Visconti.

Ma u matrimoniu ùn piglià postu. Sei mesi dopu à u pueta cullassu hè prontu à affiance cu la figghia di lu famusu Destin De Tracy. Ma stu tentativu di acconcianu a so vita persunale, hè sfurtunata nzurrizzioni. Cum'è un altru elettu unu Alessandro Manzoni (scrittore) scelta per ghjovanu Enrikettu Blondel, quale babbu era un stissu è un ingaghjamentu Major. Winter 1808 tinia u so matrimoniu. Qualchi mesi dopu a famiglia si n'andò à Paris, è à a fini di 1809 avìanu na figghia - Dzhulieya-Clàudiu. Dopu à passate in Paris, Alessandro, lungo, incù a so famiglia à Milanu. U scrittore hè natu parechji zitelli: Pietro, Christina, Sofia, Enrico Clara, Victoria, Filippo, Matilda.

L'urtimi anni di a so vita

Avè campatu in a so patria in 1810, Manzoni cumincia a cumannari una vita desertu, solu certi apparisce in publicu. Iddu spesu assai tempu in u so giardinu in casa, pigliò cura di cyprès, magnolia e foglia.

Dopu à un tempu Alessandro avutu à andà à traversu una seria di tragichi: prima moglia morse, è in u 30s di u 19u seculu, è morse qualchì di i so figlioli, è a so mamma. Iddu sposa torna, stu tempu lu vèduva di conti Teresa Casciana.

Scrittore mortu 22 di maiu, 1873 a Milanu. Si missi un caine cirimonia, ca era unni parteciparu maiurone capi di l 'Italia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.