ParalinguisticiUrtulami

Actinidia Kolomikta: la cultura di kiwi, in l 'ortu in casa

Actinidia Kolomikta hè u tipu più cumuna di Manualetto fretu-risistenti fatti ricunniscenza in Russia. A prima cultivars purtatu a l 'ùrtimu sèculu Michurin, chi chiamau la racina sittintriunali, pianta. Unu di i rapprisintanti di actinidia hè u beni-cunnisciutu è chivì.

Actinidia Kolomikta: proprietà di interessante

U usefulness di kiwi, ugnunu sà, prima è nanzu u fruttu hè ricca in vitamina C. Actinidia Kolomikta micca luntanu daretu à l 'uggetti effetti di u so figliu u calori-amurusa. U cuntenutu di vitamina C in i frutti di i pianti di più chè 2000 Mg (100 g & fruit). Per esempiu, rìbbas hè 350 mg.

Ma, malgradu i altu cuncintrazzioni di vitamina "aspro", actinidia Miele hannu un muscu dolce. Hè pussìbule, grazi à un maravigghiusu equilibriu di sugars e de fruit. sapuri dilicatu di u fruttu di u Actinidia assuciata incù un aromatica dillicatu. Liana riccu è altri prudutti benefica - pectin, carotene, vitamina B è PP.

Actinidia Kolomikta: uggetti dicurativi

In più di valore nutriziunali, la pianta hè carattarizatu da a so qualità dicurativi. "Lingua Uve" hè una vigna viloci-crescente, sbucciani in una stagione è una mità o di dui metri. A funzione crustula hè u fattu chì a pianta ùn freezes duranti l 'inguernu. Sta pruprietà hè pigliatu in contu quandu der Manualetto Recinzioni, muri, piese unsightly di u giardinu. Liana hè perfetta di picculu orti, comu lu pigghia, su assai pocu spaziu.

Arquantu intarissanti à circà masci, piante, differing variegation. Fogli di calzi in principiu di statina falsi, accuminciannu cu la minichichje, whiten, è tandu riceve un culore salmonu.

Actinidia: vena

Comu 'na pianta, à esse la primavera prima di ruttura germoglio. Perciò, se vo vulete à pona lu vite in l 'autunnu, allura l' avaremu di farili tene dinù alta (in l 'autunnu cù cuttings cù radichi).

A pianta chì appartene à i-longa stava, in quellu locu ponu cresce di circa 50 anni. Per quessa, per suminà hè necessaria a priparari 'na gran pirtusu nant'à u fondu di bacinu chì deve fà sviluppata serpente, ghiaia , o, mattone ruttu. Allora vi tocca à aghjunghje un tocco di limu, chì hè fatta da a húmus o ETALINGUASSIEZ cun compost, tarra ortu è si.

Actinidia Kolomikta liata nta lu pirtusu cusì chì, dopu Battitura di lu cuddaru vigni terra, ràdica a liveddu di terra, arristau. Dunque, un pirtusu di vena deve esse preparatu a dichjarazione cusì chì si pruduce Battitura.

Quandu crescente si S'avissi a nutari ca a pianta hè dioecious, è u so Fruiting bisognu di pirsuni feminile maschili è. Per megliu pollination, posti vicinu 2 maschili è 5 salvassi feminile.

Actinidia: cultura e de maintenance

In la prima annata a pianta, deve esse bè ghisa, siddu l 'vena statu rializatu in u vaghjimu. In seguitu, vite crisciri forti è sarà capaci à cuddà fora l 'inguernu, ancu quandu serii frosts (finu a 40 gradi) direttamente nantu à u sustegnu.

A pianta hè unpretentious, di l 'aumintanti riescita è u sviluppu di bona lu cumenciu bisognu di un omu in un lume tarra pocu sapi è bonu bacinu.

Di u sviluppu di Actinidia bisognu assai di lume è bonu umidità, ma ùn l limitati eccessivu d 'acqua.

Su richiesta, a pianta, pò ièssiri dirivatu da a sumente, piantina in u futuru serà ancu di più risistenti à cundizioni climatichi.

Actinidia Kolomikta: Fruiting

machja Corsi di i staghjoni dà fin'à 7 chila di frutta, chi lu pianta, principia à purtà cù 3 anni di a vita, più numarosi i so impianti ogni staghjoni. Miele rusulinu Madakaripura (cum'è chivì) à avè un pesu di 5 grammi, peddi magre differente è un gustu è piacevuli.

At difficultà racolta à truvà chì sò riguardanti maturazione non-fatte di Miele, è u so shedding. In Pà micca à perde u culturi sottu una machja è hè ricumandatu à mètteli un pezzu di Tissu o cosita.

Actinidia: scelta

A pianta hà parechji varietà. Diffusu tali varietà di Actinidia: spugna, uva, bona, Queen giardinu, Coin, Hope, Sconosciuta, Robinson.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.