SaluteMidicina

Academician Petrovskiy Boris Vasilevich: biografia, cuntributu a midicina

U futuru cirujano è u scientist Petrovsky Boris Vasilievich nascìu u 27 di ghjugnu in 1908 in Essentuki. U so babbu era un medico - una carriera medica era una tradizioni famigliali. Pocu pocu prima di a rivolta Petrovsky si trasferì à Kislovodsk. Eccu, Boris si graduabile di a scola, è hà principiatu travagliendu in un desinfettante in a stazioni di disinfestazioni lucali. Inoltre, si graduabile di echipità, i cuntabili è corsi di salute.

Educazione:

Infine, dopu una longa preparazione, Petrovsky BV hà accede à l'Università Statale di Mosca, dopu avè sceltu un facultu medico. Hà ricivutu un diploma da Università Statale di Mosca in u 1930. Duranti i so studii à l'università, l'studiente hà sceltu per una cirurgia specialità, per quessa ellu visitava regularmente u teatru anatomicu, aducatu a so tecnica, è hà studiatu fisiologia. U MSU offre una varietà di manere di capiscine. Parechji di elli durante i anni di u ghjovanu utilizatu Petrovsky Boris Vasilyevich. Assicurie, in pocu tempu, ùn anu micca limità à successi in medicina. L'alumna era un participante attivu in a vita publica, chì era u presidente di u cumitariu cumerciali di l'Istitutu. Inoltre, hà passatu assai tempu à u chessboard. Petrovsky hà ghjucatu cù u futuru campionu di u mondu è u so grannastu Mikhail Botvinnik. Ogni viti turistiche regulare è parechji attivi di Komsomol eranu reguli.

Cù u principiu di i corsi senior, u futuru cirujano hè trasferitu à Pirogovka. A studiava a super intelligentsia medica sovietica. Petrovsky principia una nova vita. Ghjera accumpagnatu da una transizione di a teoria à a pràtica. In u passatu duve ci eranu teonii longu duie - hè questu tempu per acquistà esperienza nantu à veru pazienti. Avà l'studiente dumandatu micca solu cramming regula, ma ancu u sviluppu di una sapè cumunicazione cù e persone chì ellu avia trattatu.

À u listessu tempu unu di i prufessori maestri di l'accademicu futuru addivintà u famusu Nikolay Burdenko. Chjassi Petrovski lea u Cummissariu di u Salute di u Pianu è u Prufissore Nikolai Semashko. Dedicò i studienti a cunniscenza più impurtante è necessaria, è i studienti stanu amatu per virtuosu pussessu di u materiale è a proviziu cari. Semashko nantu à l'esempi da a so vita propiu di a lotta contru l'epidemici terribili è a so prevenzione. Hà avè ancu cuntà storii nantu à a so vita bolchevique in l'emigrazzioni è di Lenin, chì u guariscitava da l'arrestu. A l'ultima etapa di a so sughjera à l'università Petrovsky Boris Vasilyevich cumpiitu a so prima operazione indipendenti.

U principiu di una carriera scientifica

Dopu a graduazione, u medagile iniziu hà travagliatu un annu è un mezu com'è cirurgiu in u distrittu di Podolsky. Un ghjovanu spécialiste era in una cruciera. Puderia fari l'urganizazione di l'assistenza medica, u saneamento industriale, ma ellu hà alluntatu u so avvene cù a cirugia.

In u 1932, Petrovsky Boris Vasilievich cuminciò a so carriera scientifica, avè ricivutu un postu di associu di ricerca in u cancillero di Mosca. A so testa era u prufissuri Peter Herzen. Petrovsky BV hà dimustratu capacità di ricerca. Hà studiatu fenomenu oncologicu è e tiuresi di u trattamentu di u cane di mama. U cirujano hà cunsacratu assai u tempu à dumande di a transfusiologia. U so primu articulu scientificu hè publicatu in u 1937. Apareceu in a Cirugía Cirujana è era dedicata à i prospecte di metudi cirurgici di trattà u cancer.

À u stessu tempu Petrovsky Boris Vasilievich hà difendatu a so tesa nantu à u tema di a trasfusione di sangue è si fici un candidatu di scienzi medichi. In u 1948 stu travagliu hè statu travagliatu cum'è monografu. Ma ancu dopu, u medicu anu interessatu à u tema di trasfusione di sangue. Studiau i metudi di trasfusioni, ancu questu u so effettu in u corpu umanu.

Famiglia

Ancu à l'Istitutu di Oncologia, hà fattu una reunione, dopu chì Boris Vasilievich Petrovsky hà definitu u futuru famigliali. A vita persunale di u scientistu hè stata cunduta cù Ekaterina Timofeeva - l'impiigatu di unu di i laboratori esperimentali. In u 1933, a coppiu hà fattu un casu, è in 1936 anu avutu una figliola, Marina. A mamma à questu tempu era finitu studii postgraduate, perchè a famiglia spent a pezzu cù una babysitteria à piglià. Petrovsky è a so mòglia anu avutu pocu tempu chì ùn anu pussutu vede micca altri ghjornu à a notte quand'elli si ne turnonu in casa.

Marina era un figliolu alegru è animatu. A festa di l'estiu, a famiglia partissi per u Sud à Kislovodsk, induve era una piccula patria di Boris Vasilyevich. A so figliola è a so mòglia anu da sempre vacanze in Vyazma, induve i paisani di Catherine estenu viventi. In u 1937, à l'età di 49, Petrovsky morse a mamma di Lidia Petrovna.

In fronte

Petrovsky Boris Vasilievich, chì a so biografia era intaglio di dramatichi momentu, pocu dopu avè ricivutu u tìtulu di prufessore assuciatu cumminò à travaglià in i sughjetti di campu di l'Armata Roja durante a Guerra di l'Invernu cù a Finlandia. Ritorna annantu à l'Istmu Kareli, hà operatu assai feriti è mutilati. Sta sperienza hè assai impurtante in e cundizioni di u cunflittu chì avianu cun l'Hitlerite Girmania.

A Gran Guerra Patriuttiva chì hè stata fattu chì Petrovsky hà travagliatu parechji anni literalment à u ghjornu. Prufissori medagile hà diventatu u circhulu in punta di i sughjetti di evacuazione in l'esercitu. U duttore hà realizatu centuie di operazioni è aversi u travagliu di un gran numaru di subordinati. In u 1944 fù numinatu un studente senior in u dipartimentu di facultà cirugia in l'Accademia Militari Militariu di Leningrad. Durante a guerra, a tècnica di trasfusioni di sangue hè stata mejorata, chì era pruposta di B. V. Petrovsky. A contribuzione à a medicina di sta persona hè bella, se sulu per questa raghjilla. Grazie à ellu, u metudu di pruduce u sangue in l'aorta aunquata, è di l'arteria carotida, hè stata pruvata.

Generalizazione di l'esperta militari

L'Esperienza militari ha fattu Boris Petrovsky unu di i megliu specialisti di u so campu in tuttu u paese. In uttrovi di u 1945, diventa un dirigentu scientificu di l'Institute di Surgery Clinical and Experimental, parte da l'Acadèmia di Scienze di a Soviet Union. Cù l'iniziu di u mondu, l'attività scientifica chì Petrovsky Boris Vasilievich rimette. I travaglii di u scientistu furmò a basa di a so dissertazioni di dotturatu, difenda in u 1947. Hè dedicatu à u trattamentu kirurggicu di i ferii di u focu di u sistema vascular.

Siccomu Petrovsky fu unu di i espunenti naziunalistichi nantu à questu tema, era numinatu editore rispunsevuli di u 19u volume di "L'Esperienza di a Meditazioni Soviètica in a Gran Guerra Patriòtica". Stu travagliu colosale hè statu emissimu nantu à l'iniziativa di u guvernu. Tutti i volumi anu u so editore - un grande epidemiologu o clinicu. Di sicuru, Petrovsky Boris Vasilievich puderia micca entra in questa lista. U duttore hà sceltu cura u gruppu d'auturi chì eventualmente hà scrittu u libru. I capituli chjosi di a publicazione passonu à u circhigliano stessu.

I travagliu nantu à a compilation di u voluminu durò quattru anni. A parte di u materiale hè stata basatu nantu à l'esperimentu persunale di Petrovsky - hà cumprinnutu in a pubblicazione tanti fotografici fatti in i sughjetti durante a guerra. Nzè cun u so squadra d'auturi, l'investigatore hà vistu è analizò annantu à un million historique case singular. Eranu cunservati in u museu militari militari di Leningrad. U travagliu in a capitale di u seculu di u 19u volume, Petrovsky vinni obligatu à parte cù a so famiglia chì avia annunziatu da l'evacuazione in Moscu. A creazione di u libru hè ridduzzatu à a paragione di una grande varie di dati in carte perch'ellu è di tàvule. Ancu per u primu tempu, i metudi di cumpurtamentu cumprendi operazioni sò stati formulati è sistematizati, chì l'autore hè Boris Petrovsky. U cirujano sapi ciò chì avia scrittu annantu à u frontale chì hà tenutu circa 800 d'elli, è tutti sò stati attaccati à i ferita di pistola.

In Ungheria

Dopu à a guerra, u scientificu m'hà amparatu assai in l'istituzioni istrutturali più altu di Mosca, Leningrad, Budapest. In a Repubblica Populari Ungheria hà andatu sicondu a decisione di u guvernu suviu. In l'Università di Budapest, Petrovsky in u 1949-1951. Hà tutela una clinica kirurgica à a facultà mèdica. L'addevu Ungàricu dumandò Mosca per aiutà Li megghiu cirujani sucialisti sò mandati à u novu statu sucialista, chì deve esse furmatu da u scorcu in u paese amichevvi da a prima generazione di i prufessiunali in questu campo meditivu.

Allora Petrovsky per a prima volta dopu la guerra avia da marchja per un pezzu assai a so patria. Di sicuru, ùn pudia rifiutà a pruposta di u guvernu, postu chì hà capitu a so rispunsabilità tutta l'assignatura è a so impurtanza per esercene e relazioni trà l'Ungarìa è a Union Soviètica. U famusu cirujano in i so memorii hà versatu u viaghju à Budapest cù un altru viaghju à u "fronte". Grazie à Petrovsky, l'Ungheria hà a so cirugia prurarica, traumatologia, trasfusione di sangue è oncologia. U paese hà apprezzatu u travagliu di un spécialiser à u meritu. U circhulu hè stata premiata l'ordine statale "Per Meritu", è hè statu elettu unu di i membri onorati di l'Acadèmia Unghena di Scienze. In u 1967, l'Università di Budapest fici Petrovsky u so patronu honorariu.

Un ghjornu membru di u Politburatu Kliment Voroshilov hè vinutu à a Republica Populari di Ungheria . Hà avutu a fari un rapportu in u Parlamentu. In ogni casu, u funziunariu Sovietu hà gravatu di gravissimon. Iddu disaccordiu cù i diagnostichi di i medici è i persuadore à guidà una storia Petrovsky Boris Vasilyevich. Foto di l'ex Commissar Populari eranu pubblicati in Pravda - era unu di i più membri di u Partitu Communista. In casu, Petrovsky ùn lu sapia micca per i ghjurnali, ma per persona. Torna in u 20 anni. Voroshilov spessu si ncuntra cù studienti durante i so studii à l'Università Statale di Mosca. In u 1950, in Petrovsky Petrovsky Clement Efremovich metti un diagnosi - paresia intestinali.

Academician

Dopu à turnà à a so patria in u 1951, Boris Vasilievich cuminciò à travaglià in l'Istitutu Medicu di Mosca, chjamatu Pirogov, induve hè struitu u Dipartimentu di Cirugia Faculugia. À questu u maestru arristò cinque anni. In u listessu 1951 Boris Petrovsky hà participatu in dui cunferenze internaziunali - i circhigi è anesthesiologi.

Da u 1953 à u 1965 anni. Hà servitu com'è cirurgiu principali in a quarta Direzione di u Ministeriu di Salute di l'URSS. In u 1957 diventa un accademicu. Petrovsky Boris Vasilievich, chì a so biografia hè un esempiu di un duttore chì dedicò tutte e so tempi à a causa di a vostra vita, hè bisognu di divintà direttu in l'Istitutu di Ricerca Cientica All-Union di Cirurgia Climatica è Sperimentale.

U scientistu hà ricivutu numerosi premiu è premii. Allora, in u 1953, l'Acadèmia di Scienze Meditarrani di l'URSS uttineu u Premiu Burdenko per una monografica nantu à i metudi cirurgichi per trattà u cancer di cardia è esòfuru. Inoltre, u scientistu persistante hà parlatu annantu à a nicissità per l'investment in new areas - anesthesiologicu è risuscitatu. U tempu hà amparatu chì hè ghjustu - queste specialità sò divintati una parte impurtante di tutte l'attività medica. In u 1967 Petrovsky hà publicatu un monografu "Anesthesia medica", in quale resumia a so experientia di usu di l'oxidu nitru.

Ministru di Salute di l'URSS

In u 1965, u primu trasplante di u rienleghju umanu era fattu in a Union Soviètica. Questa operazione hè stata cunversata da Petrovsky B. V. A biografia di u circhulu era chinu di rializazioni, à quale unu pò aghjunghje a parola "per a prima volta" - cusì, primu prutetizeghja a vàlvula mitrali di u cori cù una fiurazione meccanica. In u stessu annu, 1965, diventò u capu di u Ministeriu di Salute di l'URSS, dopu avè servutu in questu postu durante 15 anni - finu à u 1980.

Prima ch'ellu era in u so postu novu , Petrovsky si truvò à Leonid Brezhnev è spiegà i prublemi chjave di a medicina domicile in i so tesi. A cura di l'assistenza soviètica soffrinu di una basa materiale di policlini è ospitale. Una mancanza seria hè a mancanza di medicini è l'equipaggiu, chì altri feta imposta di operà è prevene cumplicità cumuni di a infestazione. Hè stata cun tutti questi è assai altri fiaschi chì u novu ministru avianu a pattu.

Più 15 anni in l'uffiziu Petrovsky BV (cirujano, scientist è un bonu organizzatore) participà in a creazione è l'implementazione di tutti i prublemi maiò di sta industria impurtante. U ministru fela assai attente à a cooperazione cù i paesi stranieri. L'espansione di i cuntatti prufessiunali permette l'introduzione di tecnulugia novi, l'opportunità per un gran numaru d'espunenti per acquistà acquistendu cù l'esperanza straniera, impetu à u sviluppu di novi scienzi medichi, etc. Boris Boris Petrovsky hà scambiatu i sapienti scientifica cù a Finlandia, Francia, USA, Svezia, Gran Bretaña, Italia, Giappone , Canada è altri paesi. A coordinazione di trattati, programmi di cooperazione è altri documenti impurtanti funu direttamente nantu à u Ministeru di Salute è a so testa.

Grazie à l'esercitu di Boris Petrovsky, documenti di novi istituzioni medical meditare multidisciplinari, specializate è scientific research. U Ministru principia a creazione di l'istituti per studienti gastroenterologia, influenza, pulmonologia, malati oculardi, trasplante di tessuti è organi. In tuttu u paese, i novi policlini è l'ospitale aperti. Ci hè un prugettu mudernu per designà edificazioni di sti facilidades di salute publica. Una comissionaria speciale hè stata creata da u Ministeru, chì hà cunzidiettu l'opzioni di mock-ups. I novi prughjetti di l'unione di l'urganisazione rigionale, di distrittu, di i zitelli, psichiatri, stazioni d'urgenza, i maternità, policlini, staggiunate stazione hè stata appruvata. À a listessa ora, a riforma di furmazione hè stata fatta. New specialità medica in a università medica. Tuttu era fattu per un paese enorme per avè un numeru suffissu di staffu altamente qualificatu.

In u 1966 u ghjornu di u travagliu medicu fù celebratu in a URSS per a prima volta. U suvitatu principali in sta occasioni hè stata in u Hall of Colonni di a Casa di l'Unioni. Boris Petrovsky lettu à questu avvenimentu u rapportu principali, chì hà dettu sommuffate u risultatu di u sviluppu di a salute soviètica, per questu prospetti è l'ugettivi. Hè interessante chì u ghjornu di u travagliu medico hè statu un esempiu per altri spicialità. Per via di analogia cun ellu, u vacanze di prufessore hè statu appartitatu, è cusì.

Scola Scientifice di Petrovsky

Nta l'anni di post-guariscenza, parechji scoli medichi teorichi scritti in l'Unioni Suvietica. Iddi eranu gruppi di specializatori chì vincenu una certa direzzione di pratica mèdica. Patriarca di una di sti scole era Petrovsky Boris Vasilyevich stessu. Ministru di Salute di l'URSS, quandu era un ghjovanu chirurgu chì hà travagliatu in l'Institut d'Oncologia, aghju avutu chì l'impurtante hè di acquistà un squadra di persone.

A so propria scola era necessariu per piglià un pianu grande: per creà una nova direzione medica. Hè strutura reconstructiva. Avia un principiu chjave - per amputate è tagliate cum'è pocu l'urgani è i tissuti. A cunservazione, i cirurgichi di questa scola recorrianu à l'usu d'impiegatori artificiali di u metale è di u plastica. Cù l'aiutu, i tessuti eranu rimpiazzati, è l'organi eranu trasplantati. Petrovsky, divintendu un spécialiste rilivutu, difende è difende l'idea.

U scientistu hà sappiutu cresce una galaxia sana di i prufessiunali è aderenti di a so scola teorica. A piattaforma principali per difende i so idee, Boris Petrovsky, hà fattu u Dipartimentu di Cirurgia Hospitalaria in l'Istitutu Medicu Moscow Sechenov, chì hà capu per più di trenta anni - da 1956. Stu locu hè diventatu unu di i più famosu è intitulati i educattivi di a so direzione in u paese.

Teorizianu è meditatu

In 1960, Boris Petrovsky, è di trè di i so culleghi stati attribuitu u premiu Lenin. Odontoiatri attribuitu per u sviluppu di e matematiche di novu funziunamentu di u grande robba è u core. Prima di divintari Ministru di Salute di l 'Unioni Suvietica, so' esempiu l'Boris prova chì duttura scuprerete e àutri novi i metudi di travagliu di maladi chi illnesses nanzu paria funestu. Una volta in lu cuvernu, lu scinziatu cunfruntatu cù una nova sfida. Avà ch'ellu era in u cumandante di a medicina à traversu u paese. U fattu chì u prima hè esigenza eliggiutu diputatu di u Cunsigliu Suprema di VI - convocations X, chiaramenti manifestanti li jammi di a so attività.

In u 1942, l 'scinziatu intrutu in u CPSU (b). In 1966, u partitu hà un novu membru candidatu di u Cumitatu Cintrali CPSU. Addivintaru academician Petrovskiy B. V. mantinutu stu statu nzinu a lu 1981. In più, in 1966 - 1981 anni. ch'ellu hè un sustitutu di u Supreme Soviet di l 'Unioni Suvietica. Maiò parti di a vita di u famosu chirurgu vissutu in Moscow, unni murìu ntô 2004 a l 'etati di 96 anni. Iddu fu sippillutu a lu cimiteru Novodevichy.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.