InternetE-commerce

A Vita in Crimea. A Barrera di Pensamentu.

Imaghjate per un segùn un omu, hà intruduciment'à a solu suluzione di una tastera difficili. Avà hà avvicinatu da diverse anguli, appiicatu questa o quella metudu - nunda di travaglianu! E all'impruvedu, pari, à u momentu più inoltre, a schermata à l'ignurante s'aprì, è a persona in u so pensamentu cresce in fronte. Naturmente, interessa a verità, a strada hè apartu. Ma cumu, cumu si chjappà a pantalla, finu à quì chjusu fermu, a persona ùn cunnosci micca, è ùn si pò ricurdà. Ùn hè micca veru chì pare micca un accidente chì hè felice: cum'è chì a voce di quale hà sonatu senza sonne è mandonu u pensamentu nantu à u percorsu rittu.
Quandu avemu da volta à a storia di a scienza, avemu a maravigliate cun a freca cù a decisione impurtanti di u modu più inespettatu. Einstein cù a so prufundità è umurità in a quistione - cumu si trovanu i scuperti scientifichi, rispose: hè assai simplice, tutte e ghjente sapi chì ùn pò esse fattu, ùn vene micca una persona perfetta chì ùn cunnosci micca chì ùn ponu, principia à pruvà, è ... Questu. Questu, di sicuru, hè una spirienza divertenti di un prucessu creattivu cumplicatu. Da l'Esperienze Persunale, diceraghju chì i transizzioni trà i passi sò spessu micca lisu, spessu accumpagnati da scimmia. Spessu face facemu una fossa, un velu chì impedisce u prugressu. In questu ci sò oghji pusitivi è negattivi. Positiva hè chì a natura, più di centu cinthje di millioni di anni di evoluzione, hà sviluppatu un miccanismu psicologicu spontaniu per trattà a realtà esterna: dopu à ottene un certu uparatu, duveremu perseverà, "eshauste", altri u nostru pensamentu simbulizà solu pè i passi, è U risultatu di a cunniscenza serà a ricerca di praticità. Questa difughja chì mantene i nostri penseri arise automaticamente. Tuttu avissi pututu fine si, cu cura di noi, a natura urdinò ancu dinò questu quella barrera. Un saltu à traversu a barrera hè ciò chì chjamemu una apertura.
Ma i scuperti sò diverse. Ogni noi, invechjate di u sessu è l'età, palesa qualcosa nova ogni ghjornu. Oghje ùn avemu micca parlatu à tuttu di i scuperti scientifichi, ma quellu di stu trifle apparatu ogni ghjornu, nantu à quelli esibiti chì facemu ogni ghjornu senza fà sapè quantu facenu a nostra vita più faciule.
Aghju decisu di truvà l'abitudini in a Crimea. Ci hè una semana libera, volia respirar l'aiutu, i sal saturatu è ùn cuntene u polu))). Iè, è in i storii di amichi nantu à u spaziu di costruzione ricunniscenu ùn dicenu micca di attentà. Ma dopu à l'ultimi dii postarii specializate in l'allughjenu per i vacanze - l'intesimu accumincia a discurallu. Indubbiatu, hà cuminciatu à pensà à u restu in un locu ind'u esterno, perchè s'ellu i prezzi ùn ci sò veramente u stessu, o ancu più basso, ùn puderebbe solu prudutti, è vale a pena pruvà? È cusì à quellu momentu aghju avutu un scuperta scuperta, accadèvule in u locu di l'adulti gratuiti. Imagina chì era a mo sorpresa, quandu a scelta, e cundizzioni, è i prezzi - currisponde à i nostri tempi di tempu è a mio billarda! I razzii per una diferenza significativa di i prezzi sò assai, ma l'più impurtante hè l'assenza di un nuvellu di intermediarii, chì in u 99% è pruvucarà un aumentu di prezzu. I ospiti sò assai accunsentiti, si sò mette è purtate à u trenu in un minibusu privatu, in generale a mo moglia è i zitelli decide chì andà andà dopu à l'estiu. A quantità assai di a pulitica di prighjò di uccupazioni in u Crimeanu depune da a mentalità di i persone, perchè hè abbastanza per riduce u prezzu è i pagi ùn esse micca perditi, parechje nantu à u nùmeru di persone nantu à u sciffru. Dopu tuttu, ci hè una parolla chì i prezzi di l'abitudini in a Crimea pò esse paragunate cù i prezzi in stazioni européenne. Solu l'inguernu di u nostru cumpagnu ùn sò micca europei ...
In generale, avemu torna da torna in i pinsamenti in u nostru pensamentu. Emu daraghju un esemplariu simplice: a tenda era stuposa è vole cumprà un marteddu. Cumu si permettenu à u vinditore chì u bisognu di sta cosa? Cuntuosamenti, duverà gestiti - grassi, grassa, è u vinditore li darà un martellu. Ma quì nantu à a stessa tenda vinni l'ore. Cumu si sapiarà chì hà bisognu? Cumu farà? Fate qualcà dui ditti? ... Stop. Ma perchè l'apparsu, ùn hè micca stupidu. Pò di diri! Avete impeditu di guessà a stessa barrera chì si sviluppa à pensà. Aghju supranviatu per mè, è ricumandemu chì ùn avete micca a "politica di tariffu" di u "kusyuchaya" di e vacanze di Crimea, forsi avete ancu passà sopra u barriu è accertava più cura di l'abitudini in a Crimea? Dopu tuttu, quellu chì cercate quellu chì hà sempre truvà!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.