FurmazzioniEducazione è culleghji

A storia di a cità di Volgograd è u so attrazioni

The River volga à a fine di u XVI u seculu, hè divintatu unu di i principali Routes transports à la Russia. A fruntiere francese steppe sò sempri attaccatu da l invasori stragneri. In stu riguardu, ci hè un bisognu urgente di prutezzione di ste ghjente. Chì hè per quessa in 1589 da ordine di Ivan lu tirribbili à la banca, fiume di a righjina di i cità fu funnata Tsaritsyn, chì oghje hè canusciutu comu Volgograd.

tsarina francese

Accussì accuminzau lu la storia di la cità di Volgograd. Conchiudiri ùn po ', per via di l' asistenza di issi lochi ci fù un gran numaru di significativu eventi storichi.

furtezza di lignu di Tsaritsyn divintò parti di lu regnu di Mosca, chì prutegge u statu Russian u cunfini miridiunali. Parechje attacchi hannu a riflissioni à u so smuntari. Cunziddiratu lu statu pudia entra in Turkey mandà li surdati di l 'internu di Russia Crimean Orda.

A storia di a cità di Volgograd cuntene parechji evenimenti riguardanti l 'abbinutu, spills e cuntaminazione. In particulare, in 1667, Stepan Razin purtatu u so Munniali, andendu à u Mari Caspiu, passava à traversu Tsaritsyn. Digià in u XVIII seculu (1707) ci hè una insurrezzione viddanu sanguinosa purtatu da u cusacchi Bulavina. E dopu à 10 anni, di u tatari Crimean è altri populi francese steppe, unu dopu à un altru abbinutu organizatu nant'à a cità. Cum'è un risultatu, Tsaritsyn statu furtimenti guastatu.

A risturazione pigliò trè anni. Avà i ligna 60-chilòmitru di e furtificazioni fù custruitu pi pruteggiri la furtizza, ca cumprinnìa un gros spechju è bearing vardia. U so altitudine hè di più di 12 metri. Sti strutturi sò divintatu una prutezzione accéder per parechji seculi. Ancu avà, à viaghjà fora di la citati, vi ponu cuntemplazione, l 'scanzari sarvata di una antica furtezza.

A storia di a cità di Volgograd, chì fù custruitu in la Intersection di parechji Routes cummerciu mpurtanti, culligatu cu lu nomu di Alexander II. Iddu scunnisciuti un dicretu secondu chì u megliu Specialists di u statu Russian era à pinsà à u generu di u Volga-Don Railway. Custruzzione fù compie in u XIX seculu. Dopu à un grande numeru di novu fabbrichi e piante, custruitu a ghjesgia. Chì hè, ci hè statu un sviluppu impurtante di BTP.

U patrimoniu culturale di quelli tempi cunservatu finu à avà. Immersu à traversu i carrughji, vi ponu n'ammustra lu granni libbra case, tempii è munumenti.

Stalingrad

As digià citatu, u tsarina francese - un Volgograd mudernu. E di lu nomu di la cità, parò, ùn fini ci.

1917, e happi a stu tempu di i rivuluzioni realità Volgograd digià scontra cum'è un prulitariatu misciu a cità. Ma si in lu corsu di lu statu distruttu di li Janchi, in ruvina. Doppu la vittoria di u bulscèvica cità sforzu palesa fù prestu guarita.

A storia di a cità di Volgograd hè stata una nova volta, quandu in 1925, Tsaritsyn addivintò Stalingrad. Qualchi anni dopu, si custrueru la prima fabbrica PASQUALI Soviet e navale. Duranti lu Great War Refrains, la difisa di Stalingrad durò di 200 ghjorni. I suldati Soviet ùn hà pietà so vita difenda a so patria. In lu 1943, e truppe nazzista foru scunfiggiuti, ma la cità fù cumplitamenti distruttu è girava in una mansa di ruvine.

Sti lochi sempri Cherish la mimoria di li surdati falatu, custrincennu li to reflect on exploits immurtale.

Dopu à la guerra, Stalingrad fù ridutta per un bellu pezzu, è solu in u 50s ch'ellu era à hannu l 'aspettu uriginale. Avà si paria una cità Italia miridiunali, pre-di guerra, bagnata in View luminosu. A storia di a cità di Volgograd s'imbriaca tutti i amaru di la perdita di migghiara di li famigghi ca perdutu in u difesa di Stalingrad babbi, mariti è figlioli.

Over the past piriudu di cincu-annata un grande numeru di novi casi, scoli, istituzioni sò statu custruitu; di mantene a maggiuranza di connie francis e fabbrichi.

Volgograd

A storia muderna di a cità di Volgograd principia November 10, 1961, quandu hè acquistatu u so nomu attuali.

Ora sta cità di un miliuni, in u quali un numaru salti di Cultura e lochi di memoria.

On May 8, 1965 - Volgograd la cità-eroe. E hè piena di assai di i so poveri, nunustanti ca genti cu dignità si n'andò fora di situazzioni difficultà, ogni vota recovering u paesu nativu di i ruvini. A data, Volgograd hè un impurtanti centru strategicu, sociu-ecunòmicu e culturali dâ Russia miridiunali cu assai di attrazioni.

Area di Fighters falatu

Hè ùn ncidenti Volgograd - a cità-eroe. A storia di a custruzzione u principale Chiara - la Piazza di Fighters falatu hè direttamente assuciata à u curaghju è heroism di i so abitanti.

In u mezu di u quatratu hè u famosu cruna avè storicu impurtanza. Stu àrbulu hà firmatu a battaglia di Stalingrad, addivintannu un simbulu di resistenza di u pòpulu suvièticu. Supra lu fustu di assai cruna di danni isciutu da opérations militari. Di colpu hè la fiamma eterna è u munumentu à l 'eroi di l' Unioni Suvietica Ruben Ibarruri.

Eroi ruelle

Stu cambiatu famosu ruelle situatu in u centru di Volgograd, vicinu à l 'Square di Fighters falatu. Nant'a u trovanu stèle cù i nomi di quelli chì tombi è manca à a battaglia di Stalingrad 127 caratteri. All di li stati attribuitu u titulu Eroi di l'Unioni Suviètica. On a casa vicina, vi ponu vede mudelli di numerosi volti (ordini è Cuncorsu), chì fù attribuitu a cità-eroe.

Criazioni chiese ricolla à 1954, annata. Idda manteni la memoria di i miti chì dete a so vita in un cummattimentu brutali gruelling di i cità. Ruelle, hè studiata cù monumentu, custruitu duranti lu regnu di Stalin.

campu di surdatu

Quissa hè un altru puntu di interessu est situé dans la région Volgograd, assuciata incù u ft di i suldati suvièticu. Hè quì chì u fiercest lotta di a battaglia di Stalingrad, chì tombi i millai di ghjovani di surdati. Surdati taglia campu di 400 ettari.

Quandu la guerra accabbau, u campu di e scanzari estratti. Solu a la fini di lu 1974 foru finìu l 'òpiri demining. Quantità di i pruettuli neutralized arrivatu 6500. A September 20, 1975, ci fù apertu memoriale suldatu Field, creatu da scultore A. Krivolapova è L. Levin. Ci sò in stu cumplessu tomba di massa chì cuntenenu u grecian cù i malanni di li surdati falatu, li cui ferma seanza in u prucessu demining. A parti cintrali di l 'memoriale accupa una funnel francese pieni incù parti trovu sò di cunchiglia, mineri, grenades. A little sculpture più misi di una zitella, strigni un fiore. È dopu, vi ponu vede un littri triangulu 'esercitu, fatti di marmaru. On si sò incisa e parolle da l 'littri di figlia Major Petrakov. Era unu di quelli chì difesu Volgograd. A storia di a cità di la guerra hè divintatu un cambiatu a so storia, a vita. In a so menti sempri campatu chiantu di li matri, cunchiglia rùghjanu, u rimore di u passu postman purtatu funerals in.

A cità di Volgograd, la storia e Santa Chiara chì sò parte di u patrimoniu culturale è spirituali di ballu, è hè avà un simbulu di steadfastness, curaggiu, e lu curaggiu di u populu Russian.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.