Food e bevandeRicette

A ricetta sèmplice è sapuriti. Cake meli, prènniri cunfidenza!

Un ghjornu, eru propriu nenti di fari, I fù leafing à traversu un libru e Truvàimu ricetti ntirissanti. I mo ochji pigliatu un ritrattu luminosu casca flaunting un tempurale, torta luminosu. Sottu la scrizzioni statu misa: "Ricetta: Torta " Honey francese pie "." Frange, u fotografu pruvatu a gloria di Cristu, perchè unu vistighe sta torta drooled, è dannu la mprissioni ca si hè u più gustosu "torta meli" in lu mondu sanu. Pi guariri di 'stu salivation uncontrolled, avemu avutu a lu mangianu mentri in lu vicinu avvene. In i casi à seguità u eru troppu lagnusi, cusì aghju dicisu di ghjustu còciri lu stissa. Impara la to cook a torta "Honey P", mi misi a travagghiari. Si girò fora chì sta hè una ricetta assai sèmplice.

Cake "Honey francese pie" hè fattu da un gruppu senza pretensione di i prudutti. Di l 'mpastata vi tuccherà 150 grammi di meli 100 grammi di burru, tri ova, menzu tazza di farina è una mità di teaspoon di baking soda.

Prima, a secunnu di l 'instructions, I prune l' ova, poi aghjunghje u mele, di zuccaru e caciu, tuttu stu misi in un bagnu 'acqua. Pruvuchendu, heated Sbuchjate e cipolle finu à un viteddu mischiu homogeneous, smelling. Cacciatu da l 'na padedda lu focu, riscaldà u mischiu, era bianca. Te6per hè u turnu di a farina, si avianu a bois in cateni è move strata di lu testu nun eranu lumps. U pani era prontu. I sugnu un pocu pinseri ca si bastone à e mani, ma u autore di u ricetta à mè rinfurzà da libera sottu chi hè cusì, ci duvia esse.

Nantu un linzolu panatteria greased, I messa fora pezzu di pani, allungò la mani in un circulu, poi nta lu cù un ochju à l 'na padedda, spiculi Jagged tagghiata cu un cuteddu. È mette in preheated cuire forru di 6 minuti. Fragranza, a vi dicu, ripitutu da una cucina tarra! Korzh ottene una petra liscia, annata, russu-corde è coquille gustosu! Anu da i risultati, mi sugnu lu Pane listessa manera industriale da l 'mpastata di cullezzione, si girava di quattru, e cu li primi - cinqui. Avà aghju guasi compiu tutti i instructions, chì sò datu ricetta. Cake "Honey francese pie" hè cumplettamente dignu mio sforzi, è almanaccà.

Si ferma solu a priparari l 'crema a lubricate Pane. Types crema, prupone una varietà, ma per qualchi ragiuni I hà sceltu i crema di latti estrecho. Forsi parchì era in l 'metta u friscalette, banca. E lu ricetta girava fora per esse ncridibilmenti facili - un Pack di burro avutu to whip incù u latti estrecho, aghjunghje un lump di vaniglia - crema e prontu! Oltri a chistu, iddu era micca solu facile à priparà, ma dinù assai diliziosu, cù un dilicatu, sapuri dilicatu. Avà tantu luntanu comu a pruvà stu magnificu, torta, aghju avutu una sosula appena.

Ogni torta lanugine lotions matinu, residues creme tandu Room la cima, è parte di torta e vagna lu in u funnu mpastata. Unni hà u so zitellu, vi dumandu? Hè d'assai sèmplice, sapere quelli spiculi scure di u pani, ci tagghiò u cuteddu da u Pane? Quì hè u so qualcosa I sfracicà, parò, à u vostru propriu risicu pocu cumplessu ricetta, torta "P Honey" hà decisu di fà un pocu di più cà l 'auturi l'. In lu stipu ca c'eranu frutta candita e noci, - li I mette trà shortcakes è pistìcciuli tuttu u cima di u patatine fritte cioccolatu. Tutti, u mo pane hè prontu, mi fici mettiri in lu frigorifero rifredda è andò à piglià un peace in linchi distintu partitu tè sera ...

... È quandu I Ind'e è si n'andò à l 'frigorifero, po fù tramurtutu per un mumentu, - nant'à l' cuttuni fondu in un picculu flying Amicu hè un picculu pezzu di u pane, è u mio beddu era spariti! Avemu intesu una scratch di u stanze, ivi ddà e vittiru un ritrattu: u mio maritu stancu durmia sonnu eroicu dopu à u travagliu, a so bocca hè munciuniatu cun crema di latti estrecho su pitturina, piatto, standing cù un pezzu, mezzo-manghjatu di cunfettu. In u so sonniu, è letu nfacci e serenely, comu un picciriddu, sempri cu iddu. Ghjunse in casa da u travagliu, aghju vistu a moglia Somnambulisme e dicisi di nun svegliati, Mangiare manciava sulu cà hannu a ... Beh, a vostra salute! ti ringraziu per almenu un pezzu I capivoltu, I riposu tutti u listessu ...

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.