Arte e spettacoliLittiratura

A maghjina di a casa, in u rumanzu "U Guard White" M. A. Bulgakova. Summariu di u caratteri principali

A maghjina di a casa, in u rumanzu "U Guard White" hè u centerpiece. Si unisci lu travagghiu caratteri, li pruteghji da i periculi. Eventi Crucial in la casa di strumenta angosce è timore in l 'animi di l'omi. Solu u coziness e caluri pò creà i apparenza di a pace è di sicurità.

1918

annu mille Great nove centu è XVIII. Ma hè dinù pauroso. Kiev nant'à l 'unu a manu occupata da e truppe francese, nant'à l' 'altri - armata l' l'hetman. E dicerii circa l 'arrivu di Petlyury strumenta una mente criscenti di i citadini, digià scantu. U carrughju tinennusi i visitori è ogni persona lesion. Angosce topu ancu in l 'aria. Vergogna Bulgakov chidi la situazioni in Kiev in l 'ultimi anni di la guerra. E la fiura di la casa, in "The Guard White" rumanzu, si sirviva pi ammucciari u so caratteri pudia, almenu temporaneamente, da u periculu imminenti. I caratteri di i caratteri principali hè palisata a li mura di la Turbines appartement. Tuttu ciò chì hè fora di lu - cum'è un altru mondu, scary, salvaticu è cunfusu.

conversations intimi

U tema di a casa, in u rumanzu "U Guard White" ghjoca un rolu impurtante. L'appartement hè cosy e callu Turbin. Ma ci hè dinù u rumanzu i caratteri sciarriavanu, cumannari lu dibbattitu puliticu. Aleksey Turbin - u più anticu di u tenant di l 'appartement - vucia hetman Ucrainu, u più nnòqua di chì hè una occasione ch'ellu tenutu a pupulazioni Russian parla "lingua pezzacciu". In seguita, si sparghje expletives contru à i membri di i truppi hetman. Perciò, a so parolle obscene nun detract da u veru fondu chì si trova in li.

Myshlaevsky, Stepanov è Shervinsky frateddu minori Nikolka - tutti i canti ragiunate ciò chì intravene in la cità. È quì ci hè Elena - Alexei è una surella Nikolka.

Ma l 'imagine di a casa, in u rumanzu "U Guard White" - ùn hè micca u embodiment di u centru di famiglia e santuariu di dissidenti pirsunalità. Hè un simbulu chì ci hè sempre di luce è avà in un paese fruste. U puntu allegria pulitica rende sempre spills e malandrini. È populu, in tempu, si avissi parenu abbastanza Decisive e onesta, in situazzioni difficiule mustrà a so vera colori. Turbines è i so amichi - uni pochi di quelli chì i cambiamenti in u paese ùn aghju fattu peggiu.

tradimentu Thalberg

À u principiu di u rumanzu lassa la casa di u sposu di Helen. Iddu fùji in u scunnisciutu "surci corsa." À sente à i Assurances di u so maritu vi appena di vultà da a esercitu di Denikin, Elena, "cultivata vechji è podurnevshaya" mittissi ch'ellu ùn vultà. Ghjè ciò chì hè accadutu. In Thalberg avia liami, è li usatu e rinisciu a scappari. È in u prodottu fine di Elena trova fora di i so perdona matrimoniu.

A maghjina di a casa, in u rumanzu "U Guard White" - un tipu di furtezza. Ma per u populu cowardly è omu hà - cum'è un canadese sinking surci nave. Thalberg corre, è solu à quelli chì si fida altre ci sò. À quelli chì ùn sò capaci di tradimentu.

u travagliu autubiugràfichi

Fundatu in u so spirienzi vita creatu stu Bulgakov Roman. "The Guard White" - un travagliu in cui lu caratteri ricaccià i pinsamenti di l 'auturi. U libru ùn hè micca un naziunale, perchè incalca nantu solu una certa stratu suciale, chì hè vicinu à u scrittore.

Eroi Bulgakov ùn hè ghjustu in i mumenti più difficiuli di fà a Diu. In la famiglia ci hè cumpleta armunia è si capisci. Hè in sta casa, idiali cridianu Bulgakov. Ma forsi l 'argumenti à casa, in u rumanzu "U Guard White" statu inspiratu da i mimorii giuvini di l' auturi.

oddiu universale

In u 1918, in i cità di duminata da zerga. Era una scala lambiccu, comu fù caricate da i seculi-vecchio, oddiu di vignaghjoli in rilazioni a nòbbili e guàrdie. È ghjè dinù vole à aghjunghje a zerga di i pupulazioni lucali contru à u occupiers è Petliurists, l 'aspettu di u quali sò aspittava sbannutu. Tutti stu autore dipintu com'è un esempiu di evenimenti Kiev. Solu in casa i so parenti à u rumanzu "U Guard White" hè una, strada bona luminosu, spiranza animatrici. È quì à piatta da i timpesti di esterni di a vita pò micca solu Alex Elena è Nikolka.

Michail Bulgakov museu in lu rumanzu "U Guard White" hè diventata un paradisu di persone chì sò vicinu à spiritu à i so abitanti. Elena è i so fratelli, u parentatu accuminzau Myshlaevsky, Karas è Shervinsky. Si cunnosce circa tuttu ciò chì succedi in sta famiglia - tutti la maddalena e la spranza. È ch'elli sò sempre benvenuti quì.

mamma Testamentu

Turbine, Sr., chì morse pocu nanzu u evenimenti discritta in lu prodottu, more a so 'figghi campà inseme. Elena, Alex e Nikolka tena lesta, è solu issu li vi salvà. U Populu ùn pèrdite in li amuri, intelligente e sustegnu - make up una vera casa. È ancu quandu Alex hè vicinu à a morte, è medichi si rifiriscinu a idda comu "hopeless", Elena cuntinueghja à crede e trova un sustegnu in preghiera. E, assai duttura, Alex recovers.

Assai attinzioni hè pagatu à l 'elementi Dintra di la casa di la tromba. Duvuta à u picculu détails fonda un cuntrastu vivi trà issu appartement è quellu chì hè à u pianu sottu. A casa di a situazione Lisovich fretu è arriatu. È dopu à u capriccio Vasilisa hè mandatu à l 'aria di sustegnu spirituali. Ancu stu caratteru chì pari curtisia risenti in la casa di Elena è Alexei sicuru.

U mondu hè fora di sta casa, caught up in u ciambugliu. Ma ci ancora a cantari, surrisu in autra sincerità è sinceramente taliari periculu in l 'occhiu. Sta paci è tira è un altru caratteru - Lariosik. Parente Thalberg quì u so diventa quasi subitu chì u so maritu era impussibile per Helena. A cosa hè chì entri invitati da Zhitomir hà tali qualità cum'è a so misericòrdia, unestità è sincerità. È ch'elli sò tenutu per una longa sughjornu in a casa, i so imagine hè dipintu tantu vividly è colorfully Bulgakov.

"The Guard White" - un rumanzu chi fù stampatu nantu à 90 anni fa. Quannu stu pruduttu in una cummedia teatru Moscow fù missi, u pubblicu ca la vita era cusì simili à la vita lu caratteri, gridava, fretu. Stu travagliu hè assai vicina à quelli chì puntu i manifistazioni di 1917-1918. Ma u rumanzu è dopu persu ragiunevule. È certi pezzi di lu in una manera tremenda e ricurdari stu tempu. E si rinforza novu chì stu travagghiu littirariu hè sempre, à tutti i tempi apprupriati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.