DrittuState e lege

A divisioni amministrativi-territuriale di Russia: e è veneta

administratif-territuriale hè unu di i principali cumpunenti di u cuncettu di "forma di cuvernu." U travagliu di i paesi, mener, oltri un presentate spirienza di a nostra casa di campagna Offri à chì pasta competently almanaccatu in termini territuriale u paese dipende, liv Alia, u so sviluppu è di cuntrollu di i citadini sociu-ecunòmicu.

Administration territoriale in cundizioni muderne hè un cumplessu istituzioni statu è ligali, cu cui micca solu dà u cuntrollu megliu di u tarritoriu, ma dinù u nicissariu pulitica, ideali basi è sociu-ecunòmicu di l 'avvena di a sucetà.

A divisioni amministrativi-territuriale di u periodu Empire Russian, quasi in u so aspettu finali statu furmatu ancu sottu Catherine II. Hè statu durante u so regnu tuttu u paese era spartutu in 50 pruvinci, ca in canciu hè divisu in distritti. Hè valuri curava a lu fattu ca la divisioni amministrativi-territuriale di Russia, a ddu tempu era basatu micca u segnu naziunali, o ogni storicu, ma solu nantu à u numeru di a pupulazioni. Cusì, in la provincia era parti di u tarritoriu, cù una pupulazioni di 300 a 400 milla parsone.

Stu gruppu territuriale di Russia assicutau diversi scopi. On a unu a manu, sti tirritori hannu statu assai fàciule a gestioni, caminannu li gghienti e furzò pòpulu lucali di pacà u tributu. U cuntrariu, pocu pressu u listessu numaru di abitanti di sta terra purtatu da u puntu di vista di li tassi, guasi listessi à i publicani, tantu imbalances forti, ùn era in lu sviluppu sociu-ecunòmicu di certi lochi. Infine, Infine, u gruppu di u paese, densely populata cu li rapprisintanti di un particulare naziunalità, diversi pruvinci avianu, sicondu à u puteri cintrali, a ridduciri assai a so brama di libertà è separatismu.

Truvà u autri principia, portante, fora divisioni amministrativi-territuriale di Russia, s'avvicinava capi di u periodu suvièticu. On a unu a manu, ùn sò à u palcuscenicu mette u fs economicu di siparazzioni di certi territori è regioni, è nant'à i 'àutri, - li testi di tutti l' Unioni Suvietica è RSFSR, pudia micca cusi facile a salutari da u laziu di un numeru di nazziunalità, à avè almenu u autonumia culturale e territuriale . Volte sti tinnenzi sò in cunflittu cu iddi, mener, à una varietà di cambiamenti in la struttura territuriale di u paese.

Cusì, in li primi anni di lu putiri Soviet ci hè un prucessu di disaggregation di pruvinci i vechji di Re, ca purtau a la nascita di lochi cum'è Sverdlovsk, Cherepovets o Tsaritsynskaya. In più, durante a stessa epica ci eranu nove educazione publicu attiva, chì oghje uni pochi ghjente ricordu - Commune di li tudischi di la riggiuni dû Volga, u Nordu Caucasus ripublica, Lithuanian-Belarusian Republica è altri.

Dopu, u friscalette, a diversità amministrativi e territuriale fù sustituitu da una struttura semplice, chi facía un sistema di gestione di trè-banchina: u rughjonu (Region) - District - spazii. Dopu à a mità di-1930s. districting fù cunsidaratu decision, divisioni amministrativi-territuriale di u RSFSR aduttatu na forma n cui lu prisenti nzinu a lu crollu di l 'Unioni Suvietica.

A classa territuriale di u Federazione Russa, avè in lascita assai da l 'èbbica suvietica, si hà cambiatu tramindui quantitatively è qualitatively. In particulare, invece di u 16 republics autonomi chi era parti di u RSFSR, avà fà un contu 21 in u ripublica Russian, i diritti è e libertà chì sò assai accumpagnatu.

Quasi tuttu di u rughjoni autònumu, cu l 'eccizzioni di la righjoni giudaichi e autònumi dinù ricevutu u so statutu di republics, antu addritta fora da i tirritori e regioni. U novu statutu di i sugetti di a Federazione Russa micca datu mpurtanza solu da la Custituzioni, aduttatu à u 1993, ma dinù acordu foru tinuti chì sò state cunclusu frà i Center è i rughjoni di u principiu di u 1990.

A divisioni amministrativi-territuriale di Russia hè avà passava à traversu un piriudu assai difficiule. Quissa hè duvuta, nantu una manu, u fattu chì più sugetti ùn pò rigalà indipindente i so oblighi suciale, è nant'à i 'altri - tantu chi ci hè sempri tinzioni e lu piriculu di sintimentu resistenza in un numeru di republics naziunale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.