News è societàCultura

A cità italiana di u mortu: i Cappuccini di Palermu

In la cità siciliana di Palermu, Catacombe di u Capuchins situatu (Catacombe dî Cappuccini) - terra, pré, induve l 'scanzari di più di 8000 persone. A particularità di sti Catacombe chì imbalsamonu, corpu mummified è skeletonized di i soi in i agnuna chjaru, è sò attaccatu, furmendu una cumpusizioni piuttostu pauroso. Hè u più grande Necropolis di mummies in u mondu sanu.

Mentre ch'elli ci fubbi?

In Italia, u isula di Sicilia, Catacombe di u Capuchins situata sottu à u Palermo Cappuccini Guventu (Convento, dei Cappuccini). Duvuta a lu fattu ca la questione hè ghjuntu à a fini di u seculu XVI, ma hè accumpagna cresce u numeru di i monachi è novices vivant à u cunventu, circa induve à intarrà u scanzari di lu frati soi. Hè statu decisu à urganizà una inhumation in la cripta sottu à a ghjesgia munasteru. Prima ci era u fratellu intarratu Silvestro di Gubbio in 1599, è più tardi quì reburied i corpi di parechji monachi chì era mortu nanzu. Pocu à pocu la stanza cripta fora di u spaziu, è u Capuchins compru un longu curridori, chì ricevi i militari di i monachi morti nzinu a lu 1871.

benefattori riccu è ricchi di u munasteru, più di tempu, à ricaccià la cosa chi doppu la morti di i so corpi stati trovi in i Catacombe Cappuccini di Palermu. Di l 'dispusizioni di i partiti seculari aghju compru kubikuly è corridors cunnizzioni. Inhumation in u Catacombe di Palermu a lu sèculu XVIII-XIX ogettu rinumatu. Rapprisintanti di li famigghi aristucratica e ricchi di Palermo dumandatu di lu pirmissu di militari di l 'abbati di lu munasteru.

L'urtimu inhumation

In 1882, hè statu ufficiarmenti terminated tutti i sepultura in u Catacombe di u Capuchins, induve da issu tempu sunnu sipilluti circa 8000 abitanti di Palermu, monachi è cleru. Dopu chì a data, u Catacombe stati trovi nant'à un eccezziunale è spiciali prichendu ghjustu un pocu di u mortu, cumpresi Giovanni Paterniti è Rosalia Lumbardu. Oghje, ci hè a so scanzari vite sò l 'attrazioni principale di sta Necropolis subterranean.

Features di u Catacombe

I monachi in u XVII seculu, arregistratu chì, per via di l 'atmusfera è i tarreni di u Catacombe, u corpu ùn hè guasi sughjettu à dégradation. Dapoi chi tempu usatu un mètudu particulare di a preparazione di u scanzari di i motti à esse posti in u Catacombe di u Capuchins: per ottu mesi, eranu siccati in chambres spiciali, càmmari sigretu. Allora i corpi mummified lavau cu l'acitu e vistutu in vistiti furnite da parenti ottinutu. Dopu chì Antò pinnuluni, assittata e mustratu in u testu chjaru in kubikulah è corridors, è parechji di i corpi stati trovi in coffins.

Duranti un iniziu, u corpu arristau assai un'antra manera: i corpi foru misi a suluzioni di poisonings, o calce, e poi esposi in Gallerie e stanzi.

A struttura di u Catacombe

Enorme Necropolis sigretu di lassalli riri a andate hè statu spartutu in categorie:

  • a li parrini;
  • monachi;
  • ghjente;
  • li fimmini;
  • Virgin;
  • coppia;
  • i zitelli;
  • prufissioni.

Sottu, pudete vede un m'agiterai di u Catacombe. I cchiù vecchi di elli - l 'ssu curridori moines induve sò rializati da poignant da 1599 à 1871. U Populu di solitu chjusu à a parte publicu di u mummies sò 40 pirsuni assuciata incù riliggiuni e li parrini più revered è monachi.

In i curridori, l '' omi serbit a laici corpu, à mezu à i dunatori è benefattori di lu munasteru. At a Intersection di Gallerie sacrificadori è l 'omi è kubikula - stanza di i ziteddi. In lu centru di u picculu salone, si trova l 'Antò di lu picciottu a' na seggia Bellcaire, presa par mani di a so surella più chjucu, è in i nichji attornu a corpi uni pochi duzina di i zitelli.

Sinu à la galerie 1943 di e donne fù chjusu persiane di lignu, e tutti l 'mummies - biccheri prutetti. Dopu à u 1943 bumbardamentu di un Grille è finestri stati distrutti è l 'scanzari bedda assai nteru. Oghje a maiò parti di l 'mummies hè in nichji horizontale, è parechji corpi bè cunsirvatu-mustratu vertically.

In tempu, una galleria bucchetta omi prufissiunali, induve u corpu di duttori è prufessori, sculara e artisti, medichi, è prufissiunali militari. Unu di Palermo ligenda dici chi in lu Catacombe di u Capuchins, dì una bucchetta, fu misu u corpu di u famosu pittore Spanish Diego Velaskesa. Tuttavia, nè cunfirmatu nè nigatu ancu stata trova.

At a Intersection di Gallerie prufissiunali è e donne hè una piccula sala, chi di campagna lu corpu di vergini e donne, maritatu. Circa una duzina di corpi messa è piazzate dopu à una croce, tichju com'è un segnu di purezza virginal ncurunatu cu curone di metallu.

U novu bucchetta - u bassistu di u Catacombe, induva in 1837 dopu à un B messi nantu vede u scanzari di i morti, si misi lu coffins cu lu poviru mùartu. U bumbardamentu in lu 1943 è u 1996 in un annu u focu, più di coffins hè statu distruttu è i truppi rivela stallati longu li mura. In più, in u New salone, si trova l 'Antò di parechji gruppi di famiglia, induve corpu di u babbu, racolta, è a mamma di parechji zitelli di età altru.

Cappella di Santa Rosalia

Diu Cappuccini Catacombe di Rosalia Lumbardu, ragazza, vecchio-annata ca murìu di puntura in u 1920. U so corpu, si trova à u centru di a cappedda di Santa Rosalia, ca nzinu a lu 1866 fu didicata a la pena Madre di Diu, in una càscia fattu di vetro. A funzione di Rosalie, è i cridenti attaque un miraculu, hè chì u so corpu arristau incorruptible: eyeballs, capiddi, eyelashes, tessuti macchi di u visu. Her embalming cunnucieru Dr. Alfredo Salafi sicretu chì scentifichi American rinisceru a apre pocu. Dopu à i militari di u corpu di Rosalia in u Catacombe di u Capuchins, ùn ci hè nudda altru unu fù intarratu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.