GirateIndicazione

A capitali di la Sicilia. Attractions Photo

L'ìsula di Sicilia, (Sicilia, Italia), lu straneru e marine chì siducia miliuna di turisti ogni annu, stavanu nant'à u so territoriu sò tanti monumenti storichi è architetturale chì si scrivenu à differente stonde di a civilisazione umana. U so capitale hè chjamata di Palermu. Avvinta in più tecnica è sarà discutitu più.

Description generali di i cità

As nutari, sopra, la capitali di la Sicilia (Italy) - Palermo. A cità hè unu di i cità cchiù granni tutta la campagna. Hè u più grande, u portu in Italy, cum'è in termini di a pupulazioni hè in quintu postu in u statu. In particulare, comu d 'oghje qui habite circa 655 000 abitanti. Palermu hè situata nantu à a costa mediterranea, in la parti urientali di l'isula, vicinu à u pede di monte Pellegrino. A parti occidentali hè abbastanza ghjovanu. À u listessu varri tempu quì hè assai di più cari cunfrontu cù i rughjoni di u centru. A tutta a cità pò esse chjamatu statu caòticu, vanniaturi e vivaci. Si vanta una atmosfera ùnicu, ghjente simpatica, bella, architettura, e manciari diliziosi.

La quistioni principali interessa à tutti i viaggiaturi a visita chì hè di Palermu (la capitali di la Sicilia) - quantu à se rendre à megliu i cità l'. Hè di più còmuda di fà lu in u n'aeriu. Sfurtunatamente, voli diretta da u nostru paese à l'isula ùn sò disposti. Cusì, ci hè bisognu di cuntinuà fora un volu assuciata à Rome, o Milan Venice.

A storia di a basa, è i primi cunquistatura

Sicondu à i ricordi storichi ufficiali, la cità fu funnata di li Finici ntô 734 aC. Cumenciu hè statu chjamatu Sus, chì traducennu comu "ciuri". Duvuta a sò pusizzioni giogràfica hè prestu si sviluppau lu cummerciu e cummerciu. Un pocu più tardi cumparisci lu portu, chi poi divintò lu Caravaning menu assai di la scuntrau. Stu, a turnu, più accelerated u so sviluppu. Siccomu ca veni quì in 254, li Rumani, la cità addivintau nu veru breadbasket di l 'imperu. Ricchi era, ma ùn era u tempu megghiu di a so vita, è li falsi cascò in curruzzione. Principianu cù 535 anni, cuvirnaru li Bizantini, ma a situazioni ùn hè cambiatu.

piriudu àrabbu

In lu nonu sèculu, la citati fu cunquistata da i Saracini, chi subitu vinni pruchiamatu chì Palermo - la capitali di la Sicilia. A storia di u so sviluppu, da a stu mumentu, si in un altru sensu sanu. A cità fatti prestu u so prisente splinnuri e cummirtutu in unu di i più impurtanti tartufi in tutte e di u Mari Tarraniu. Duranti lu regnu di li Saracini quì fù custruitu più di 300 moschee. Nsemmula cu sti invasori micca assicutau ogni cristiani nè i Ghjudei, tantu i sturiani chjamate stu Tolerance piriudu di tempu. Cu l 'Àrabbi qui ghjunse nova ticnoluggìa di irrigazzioni. Tandu ci era l 'alivi agrumi famosu-mondu.

èbbica nurmanna

In 1072 l 'isula di la Sicilia (cumpresi capitali) fù cunquistata da i truppi di u Norman King Ruggero D'Altavilly. I novi magistrati eranu assai talentu e pulivalenti. Oltri a chistu, si u dirittu à u pòpulu Iztapalapa lucali à priservà a so identità. In 1130 ci fu funnata lu Regnu di Sicilia, è u so capilocu hè la cità di Palermu. L'architittura di l 'èbbica nurmanna, hè un altru cunferma di u gran' adattazioni di i magistrati di stu piriudu, la tradizzioni lucali, perchè paci unita è sarvata la rumana, bizantina, novi tinnenzi àrabba e nurmannu.

èbbica spagnola

In 1266 a cità vinciu lu Karl Anzhuysky. Tuttavia, quindici anni dopu, a pupulazioni lucali s'arribillaru contra lu cuvernu, quali di chisti finìu in una guerra. Hè duratu di nove anni, duranti la quali tempu ci curputi di tuttu Francese. Dopu à fratellanza principia u periodu di regnu spagnolu. 1618 marcatu u principiu di l'Europa War Trenta Anni '. Stu piriudu fu disgrazia è l 'isula di la Sicilia. The capital, oltri ca comu altre cità, suffertu da altu li tassi, è aggravated la situazioni racolti assai poviri. Cum'è un risultatu, l 'odiu di u Spanish crisciutu, favurèvuli à ghjunse un altru rivuluzzioni à mezu à a pupulazione lucale. Cum'è un risultatu, ci fù sciugghiu da u Sinatu e li tassi vasci. Tuttavia, assai prestu lu Vicirè ritornu i so diritti è ntruduciutu li misuri s'imponi in trattendu di u locu.

In lu 1734, si pigghiò lu putiri supra l 'isula dî rapprisintanti di i Bourbons. In u principiu di u XIX seculu, si juncìu lu Regnu di Napuli e la Sicilia, vincennu lu Regnu di li dui Sicili.

Italy

In maghju di u 1860, nsemi cu mille vuluntari, sbarcò in l'isula Dzhuzeppe Garibaldi. In appena trè ghjorni di musi cummattimenti, la cità a rinnìrisi e divintò parti di l 'Italia unita. Over u prossimu dicennii, hè sempri ci era spills, rivolta è ripressione, mentri ca l 'abitanti di l' isula sò falsi messa usatu pi la esistenu cu lu regnu. À u listessu mumentu ci era una la mafia siciliana famusa-munnu, chi cumenciu suppurtatu u putere di i paisani prupritari.

Sè duranti la Prima Guerra Munniali, Palermo, ùn fù ferti, poi duranti la capitali Seconda Guerra di la Sicilia, si fù sottumissi à ripetutu bumbardamentu di li forzi alliati. Venturini, mentri ci sò più di 14 mila abbitanti lucali. In l 'anni cinquanta di l' urtimu sèculu, la citati navali na scuma di migranti chì ghjunse in ricerca di u travagliu. Iddi avianu nuddu riparu, tantu in stu tempu ci hè un francese boom costruzione, quì, si ne falò a la storia comu "la ruina di Palermu". Stu Ùn hè stupente, dipoi scunfitta èbbica e palazzi nant'à u situ induve ci era multi-chi tocca casa di béton è una vittura, unicu. À u listessu tempu, centro più curpùtu firmati in ruvina. A pupulazioni lucali crisciutu da guasi 20% durante sti anni.

Lacu generale di u attrazioni

Calchì volta veni cunziddiratu comu lu museu aperta-aria di Palermu-ittau. Stu Ùn hè stupente, parchì quì, ci sò 295 cappelli e chjese, u quartu di u quali fu ritinutu monasteri. Sti monumenti vanta tutte e di l 'Italia, e in particulari l' abitanti di l 'isula di la Sicilia. Attractions (la storia di un pocu di li ricodda quasi tri mila anni) stati creati, sottu à u pesu di diversi culturi è tempi. It S'avissi a nutari ca la cità hà trovu u so addilettu à ringrazià à una paginatura ntirissanti: ci sò dui principali strati lucali sunnu urganizzati parpindiculari à unu un altru è intersecani à l 'Square Kvantro Kanti, chi apparse in u XVII seculu. In più tecnica hè discrittu quì sottu i lochi più impurtante di i cità.

cathédrale

Unu di i principali attrazioni, chi avi la capitali di la Sicilia, hè cunsideratu a Cattidrali di Palermu. U so architettura, hè simultaneously emozioni Arabu è stile Norman oltri Baroque e gòticu. Sicondu à i cunnucieru ricerchi, ghjè per via di u fattu chì u bastimentu era ricustituitu e rifatta parechje volte. Più pricisamenti, fù scritta in u stu situ hè una ghjesgia Bizantinu cummirtutu in lu IX seculu da l 'àrabbi a na muschea. Dopu à la cunquista nurmanna di la cità hè stata cunsacrata in onuri di lu Virgin. In lu XII sèculu, l 'arciviscuvu search funnatu quì, cattedrale, chì nantu à i succissivi setti sèculi, curputu rifabbricatu è sviluppata. U so aspettu prisente s'hè arricchitu in 1801.

Church of La Martorana

U nomu ufficiali di issu attrazioni Palermo populu corsu, comu la Chiesa di Santa Maria del Ammiralo. Hè situatu in u Bellini piazza è fù custruitu da li Nurmanni a lu XII sèculu. Aspettu di u tèmpiu, hè dinù suppurtatu a so storia parechji cambiamenti. À issu ghjornu hè mantinutu u so aspettu uriginale è interni di a campana, torre. L'internu di u solu una siconda cù u so unicu è splinnuri. parolle Specific meritu Norman-bizzantini Mosaïques chi nova par i muri è a cupola. Di novi seculi, iddi nun hannu pirdutu lu splendore di i culori. Stu fattu hè un miraculu chjamatu ancu scentifichi.

Catacombe di u Capuchins

Most enigmatic è misteriosu attrazioni, chì hè a capitali di la Sicilia, cunzidiratu Catacombe di u Capuchins. Iddi sò antichi inhumation sottu à u listessu munasteru. Duvuta à u clima particulari di u boss lucali, u corpu di i morti, intarratu in lu piriudu da u XIV à u XIXesimu seculu, anu firmatu. In totale, tandu, ci sò circa ottu mila mummies di ghjente chì facìani parte di differente classi (i monachi, sacrificadori, coppie, genti ricca e picciriddi). S'è Catacombe sò trova fora di i cità, vi ponu ancu arrivare quì u pede. Stu locu veni cunziddiratu unu di l 'destinazione turistica più pupulare in Palermo. À u listessu tempu, ci hè cunsigliatu di visita solu un populu assai Capra cun facialis forti.

Palace di li Nurmanni

parolle Specific merita u Palace nurmannu. A so prima vista di u bastimentu hè assai sèmplice. Ma quandu ingested mprissioni nizziali ellu hè cambiendu drammaticamènti. Stu apre un interno rilucente à i visitori. Certi di i camari sò statu cunsirvatu in u so forma urigginali, ma una grande parte di u casteddu à l 'èbbica spagnola fu rifrabbicatu. Oghje, quì davanti à u parlamentu lucali. U secunnu pianu hè a cappella, Palatine, quale mura sò studiata cù Mosaïques didicatu à sugetti biblica. Hè val cun craftsmen lucali è bizantinu à u periodu di u XII à u seculu XV. Nunda like this ùn pò esse trova ancu in Custantinopuli tempii anticu.

Lucca Chjese cèlibbri

A capitali di la Sicilia, Palermo, hà parechji parsunaghji, unu di cui eni cunzidiratu à esse la Chiesa di San Giovanni Del Eremitti, custruita in 1142. S'arricorda, vi ponu vede parechje sarcophagi imperiale è riali, accussì comu chiddi trovu in u tombi di essayer monarchs.

In la chiesa di San Francesco Assizkogo sò assai di travagghi di l 'arti. À i tempi differente fùbbenu creati da tali artisti famusu comu Giàcumu Serpotta, a famiglia Pilates, Francesco Laurana, Pietro Novelli è altri.

église l'ammiragghiu statu custruitu in 1143, duranti lu regnu di lu re Ruggeru II. Stu nomu hè ricevutu in cunnessione cù ciò chì hè esse custruitu nant'à u prezzu di Admiral Georga Antiohiyskogo. Di particulari ntiressi quì hè a cullezzione unica di arabu, à mezu à elli - l 'antichi Puzzle incù u so imagine.

A vera maraviglia di Sicilian Baroque pò esse chjamatu tempiu di Ghjesù, chjamatu custruzzione principia in 1590. In 1636 fù cunsacratu, e in lu 1892 - statu attribuitu u statutu di un munimentu storicu.

Lucca lochi ntirissanti

Ricchi era, la capitali di la Sicilia, è cèlibbri micca solu per u so tempii è i palazzi. Ci sò tanti altri lochi ntirissanti chi siducia i turisti da u mondu sanu. Per esempiu, apertu in 1555, custrueru na funtana, Pretoria Florentine Mannerist Francesco Kamilyani. In stessu hè un cumpunimentu quali hè custituita di na serî di Piscines, differing a taglia. Ci sò, entouré, statues, marmo di alleguria, mostri fantastico, l 'animali è i caratteri mitologicu.

Pirsuni ca vulete una ruttura di u monumentu e architettura decoru si visita u Garden Cunsirvatoriu, in cui tirritoriu una cullezzione unica di pianti chì sò i rapprisintanti di tutti i cuntinenti. In totale ci sò ci sò circa 12 mila unità.

Comu tanti avutri riggioni di l'Italia, Sicilia, hè differente granni amuri di i residenti lucali a l 'Opéra National. U Populu ùn hè stupente chì ci sò 21 teatru. U più famosu e magnificu à mezu à elli hè custruita in u 1897 "Teatro Massimo". Hè u più grande istituzione di stu tipu di opera in l 'Europa cu Sognu accusticu, mentri accommodating finu a tri mila spectators.

Discrittu discrìviri tutti l 'ambizioni di i cità ùn pò esse - ùn basta à vede almenu una volta in a so vita.

piste sicilianu

Nunustanti lu granni mpurtanza e interessu turistica in Palermo, ci sò altri lochi ntirissanti è tene à visità à l'isula di la Sicilia. Etruscan Resort, lochi di ntiressi ca, comu la capitali, ùn pò lascià primura ancu i bocchifini viaggiaturi, si sparse tutte e longu la costa.

Agridzhetto hè u più grande, leia nantu à a costa Mediterraniu. A cità hè famosu micca solu in e surgenti termichi, ma dinù i beddi marini spiaghja. It cumprenni tri ìsuli Pelagiyskih chì beckon innamurati di paisaghji, unicu, Nautica, pesca è Diving.

Nantu à a costa urientali di l 'ìsula si stendi Catania, lapped da u Mari Ioniu. U so attrazioni di lu eni cunzidiratu striscia di mare è furmati da a rena vulcanica. U so lunghezza hè nove chilomitri.

A leia principale di Taormina tutti l 'isula hè situata in la pruvincia di Missina e lavare da l' acqui di lu mari e mari Ioniu. A rigioni hè famosu per a so cavaddu, u più pupulare di u quali hè chjamata Spiaggia Sabbia-Nere. Iddu compostu interamente cà di sabbia, vulcanica neru.

Lucca piste pupulari sunnu cunzidirati di Siracusa e Ragusa.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.