GirateIndicazione

A capitale di u Congo - Brazzaville

A capitale di u Congo - la cità incù guasi un titulu famosu Brazzaville. Hè dinù u centru culturale è industriale di u paese. The capital of Congo, una foto di chì, par disgrazia, pò chi raramenti si trova in l 'Photo album di i nostri turisti, si trova nant'à a Difesa di u listessu fiumu.

vicinato Brazzaville abbunna incù parechji rapprisintanti di a fauna, tra li quali ci sunnu giraffe, Hatzfeld, cheetahs, crocodiles e tanti serpenti è acelli.

A capitale di u Congo è arquantu grande da norma africana, e la cità hà circa 1 milionu di abitanti. Soprattuttu in la cumpusizioni sffarenza di Brazzaville include li rapprisintanti di i nazioni African (Bateko, Bakongo, mboshi è altri), ma hè ancu in casa di un picculu pircintuali di Miricani è eurupei.

Brazzaville molecular so storia à 1880, quandu un articulu militari francesi fù stabilitu quì. Quelli chì i tempi sò caratterizata da u sviluppu di attiva di u territoriu di u Congo, u Francese è u so provi a stabbiliri lu cuntrollu tutali di più di certi parti di l 'Africa. Per ghjunghje questi venia necessaria a uttèniri lu fortificazione Francese nant'à u fiume Congo.

Assai prestu, la cità addivintau nu mpurtanti centru cummirciali, è uni pochi d'anni più tardi addivintau lu centru amministrativu di a culunia francese in u Congo. In u 1960, l 'ulannisi atonumia e addivintau canusciutu comu l' Republic of Congo, u quale capitale hè sempre in Brazzaville. A lingua ufficiali quì hè Francese, ma sò diffusu è Bantu lingue.

Oghje, u capitale di Congo hè un veru centru culturale di u paese. u più grande numaru di dui scoli primariu è sicundariu sò cuncintrati. In più, in la cità ci sunnu scoli prufessiunale è apartu in 1972, l 'Università National. Dinù, in Brazzaville, ci sunnu dui stituzzioni: l 'Istitutu Pasteur è i studii Central African. A capitale di u Congo hà dinù un Museum National, mener, un tamantu travagliu educative, è u Teatru Naziunale di a Republica, si capiscini a vita culturali di a pupulazioni lucali.

Cù riguardu à l 'architittura di la cità, quì vi pò truvà cumminazzioni unicu è tuhaf di costruzioni African muderna è tradiziunale. A lista di Cultura storica è architetturale prividia Brazzaville chiesa cattedrale di Santa Maria Anne, custruitu in 1949, u palazzu di Air France, albergo, ss 'aria, stadiu di liceu, oltri ca comu un palazzu di quattru-banca.

Duranti u so sughjornu in Brazzaville, esse sicuru a visita a cascata di u Congo River Falls. S'è tù sì un francese fan di sport, acqua, esse sicuru, a visita à a vicina fiumi - Niari, Kouilou è Djué.

Per shopping, ricordu, vi ponu visità i numerosi butteghe lucali è centru artisgiani, situatu in l 'Poto-Poto è hè una mostra-fera di l' arti incruchjata da artisti lucali. Per u megliu di serpente e wickerwork cunsigliemu à andà à u paesi è Makana M'Pila, chì si trovanu cum'è trè chilometri da a cità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.