ModaRopa

50 cose chì ùn avete micca avè s'ellu hè più di trenta

Se avete digià annunziatu 30 o si trovi appuntamentu per questu, deverete definiscemente u rivistiu u vostru uttellu. Solu ci sò cose chì ùn avete micca aduprà à questa età. Certi anu riderdicatu, ancu in una figura fina, è se a furmazione cambiassiru pocu dopu à u nàscita di u zitellu, cusì tutti i cagiunati seranu noti in tutti.

Mirror - the best stylist

Sceglite per u to visu:

  1. Rirìttu tuttu ciò chì voi usatu.
  2. Fighjate in u spaziu è apprizziate - hè bella o ùn siate più.
  3. Ùn ùn viaghjanu solu da i cunsiderazioni chì in questu cosa hè piacevule è caldi.
  4. Fate l'opinione di e persone chì fede.

Dopu avè fattu unepochju simplici è sughjettu solu e cose in l'armarii, sempre serete assai, è camminendu cù u vostru zitellu nantu à u duminiu, à u travagliu è à u restu.

Chì deve aghju da u vestitori

Sè dighjà 30, ùn cundite da e vostre bè tuttu sottumandate quì sottu è seguite e regule simplici:

  • Tops chì apre u stomacu, anche si hè in cundizione perfetta.

  • Ùn persequiteghja ugg boots.

  • Eliminate tuttu ciò chì in culori hè più adattatu per ghjunti Barbie.
  • Ùn ponu purtari sunnari, picchini di ghiaccio, pantaloni, chì cuntenenu stampi in a forma di misgi, rices è tuttu ciò chì pò esse indicatu da una diminutiva.
  • Eliminate qualcunu mini.

  • Scopre i raggruppati è i minati, ancu si parranu perfetti in a figura.

  • Eliminate tuttu ciò chì hè stata apparinata cù strisce, perli sottu "perli" è altre pedichi preziosi. À questa età hè megliu esse un ghjocu dignitu chì un bellu ghjale per voi.
  • Elimina tutte e cudi di pelletteria, corsetini, shorts, è trousers aħjar. U stissu scrittu à e cose cum'è metallo.

Eccu sò solu i punti principali chì ci deve esse tuccatu.

Hè bisognu à avè u vestitori

Forsi, dopu avè lettu à a sizzioni pricidenti, sò assai fate è ùn ponu micca pinsatu di ciò chì portanu oghji. Ci sò assai cose universale chì si distenu una donna. Attenti à e seguenti:

  1. Una brusa bianca o camisa hè adattata per u travagliu in l'Uffiziu, è per caminari cù un zitellu. Ciò hè stilata è cù trousers, è jeans classico (senza viti stifitu è e buchi), è cù una fascia. Ci hè assuciatu cumminatu cù u fondu bughju, blu, nìvuru, grisgiu, beige.
  2. Un atributu insubbblitu di u vestitariu pò esse un vestitu nìttimu. Hà detti slendernessu è sbaglià stilu è rigorevvi in ogni locu. In fattu, hè un classic di stile.
  3. Un altru universale - una fala di carta, sicuru, u culore cusì.

Se a figura permette, pudete furnisce u cimi, ma ùn deve micca apartu a zona abdominal, anche si ricordate chì hè sempri più indagatore di a spiaggia, è micca cummerciale.

Ma u jeans classico in cunglisazione cù una bianca pudete pò esse adattatu per l'ufficiu. Ùn a scurdà di i scarpi cù l'accessori. Décorate i vostri zuttati saranu calzoni nìuri cù una hairpin. Visualmente longu è slash the legs. Se i piani sò bè è vo vulete enfatizar din dignità, pudete furnisce altri stivali, stivali d'un maghi, è da e tecnulugii massivi in questa età ùn deveru abbandunati.

Opere di persona

Dopu avè lettu l'infurmazioni prima. Ùn pudete micca accuncià cù ella. Avete u dirittu! Sè dighjà 40, 50 o ancu 60 è si veste ancu cù u stivali, perchè sì cumerete in elli è còmode - per piacè. Individuelti creativi extra standard non-standard individuali si spessi stessi. Ùn àbbia paura di rumpiri li reguli. A cosa più chjaru hè chì i vostri vistimenti sò adattati, vale à dì, currisponde à a situazione.

L'articuli di u vestitivu, chì deve esse sguassati da questu, sete più di 30, per suprattuttu, riguarda più di u stilusu di cummerciale. Sì sì in casa, in un picnicà o pesca cù l'amichi, a robba deve esse comodità.

In fatti, hè u vostru affari persunale, quale età piglia una moda. E comu ugg boots - sò i scarpi, strappati i jeans - per piace. Ricordu solu: l'elementi di u vestitariu deve devenu esse diprezzatu, è ùn fate micca un rimane è un esempiu di mancanza di gustu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.