Arte e spettacoliMovies

Vitaly Melnikov - scritturi e diriggenti, vincitore di i "Nika" Award di a so cuntribuzione à u sviluppu di sinemà

Assai picca pirsuni cunnosce u visu, ma micca à mezu à i vechji generazioni ca nun avissi a taliari è ùn piace a so filmi, è ancu di più attori, chì si rapiu la strada à u grande screnu. Stu Mikhail Kononov Mikhail Boyarsky, chi murìu a mane Natalya Gundareva è Nikolai Karachentsov. A so autorità hè cusì grande in u circuli film, chì l 'atturi in u so ultimu film "The francese fan" (2012) in a mancanza di soldi à u travagliu in debitu, mustrà heroism criativa.

Cunnisciutu May 1 88 anni, scritturi e diriggenti Vitaly Melnikov, issa annata vinciu l "Nick" di a so cuntribuzione à sinemà, chì hè a foras piuttostu cà u duminiu. Di cu lu diritturi ùn hè micca u rumanzu cù festival film, si non Aspire di pubbrichi rilazzioni è i Marina di u so rollu in u successu di u ritrattu, ma ùn saria hannu 'amore è a ricunniscenza di u pubblicu di l'omi.

Figliolu di un nemicu

Hè difficiuli di pinsà ciò chì avissi statu u distinu di Vitaly Melnikov, s'ellu ùn hè per Eisenstein, ca furmavanu la tiurìa ca righìannu ghjovani Directors bisognu da zeru. È quì in Moscow da Siberia ghjunse à entre VGIK caprettu, u friscalette, spirienza in l 'industria cosita chì era solu in lu fattu chì li girava u cosita in un usato campu. È ch'ellu era perfetta di a tiuria chì era nant'à u corsu Mihaila Romma è Sergei Yutkevich.

Ma la spirienza di a vita in u tippu hè di più chè abbastanza. Natu in u paese di Mazanova u ciumi Irtyš (Amur Region), u figliolu di un maestru è i forester, iddu, nsemi cu i so parenti granni travers Siberia, à sente conversations Lunatic esiliu e migranti pigliatu ci contru à a so vulintà. occupazione di Babbu riclamatu vivono in lochi luntani è picculu paesi. Dopu à righìannu Vyacheslav Vladimirovich lu postu in famiglia hè a fame Blagoveshchensk, induve l 'ordine è "pigghiaru" spentu.

Vitaly Melnikov ricorda a so mamma in August Danilovna scrissi a Stalin. Iddu la spiranza è aspittava, lassannu la cità solu, dopu ad avè ricivutu la nutizia di u so maritu, esigenti per andà à u pòpulu di u nimicu hè micca siparatu da u figliolu di a so moglia. Difficiule nanzu guerra passau in factor, à mezu à parenti è amichi, prova à aiutà certi chì a donna cù u zitellu. "Ci ci livau" è u so missiavu, e poi l 'a guerra scuppiò. Tanti anni dopu, Vladimir Melnikov, Vitaly babbu riabilitata. Ma, atlɑs m, poti. tutta la vita di la matri vi passà davanti à l 'ochji di u diritturi, nti cunsacratu à u so maritu, è mmagazzinari in u core d' amuri finu à a so ultima ora.

Caletta a funzione filmi

Vitaly Melnikov studiatu cù anziani suldati Sergeem Bondarchukom, Pavlom Chuhraem è Vladimir Basov, micca solu què un mistieru, ma dinù què u più l 'a scola di a vita. Dopu à fratellanza è distribuitu à "Lenfilm", un ghjovanu travagghiatura prufessiunale in filmmaking ducumintariu. From St. Petersburg esse cunnessi tutti i so più vita. Quì si trova u so distinu, avendu vissutu in tutta a so vita cù una sola donna, anzianu blokadnitsey Léningrad.

Documentaries - un altru diriggenti a scola vitali. It viaghji à traversu u paese, cumunicari cu cintinara di genti, à sviluppà a so calligrafia è sòffice cumprendu chi custrincìu in u futuru à pigli la penna è u vostru propriu script. Movies ch'ellu anale tuttu da scentificu è Informativ circa lu tempu e vinni bunificata tarra à i filmi biugrafichi - ritratti ( "Kibalchich", "Lomonosov"). Capiscia chì tutte e chistu era in quiddi anni, qualchi spinta ideali, Vitaly V. vene à capì ciò chì hè veru nicissariu à a presenza in u arte sinemà. Deci anni doppu, si cumencia à travaglià in u sinemà Lusinghi.

Lu primu film Vitaly Melnikov

Oghje filmografia Vitaly Vyacheslavovich custituitu di 22 òpiri in u campu di funzione filmi. Se micca à piglià in tropp'assai a so participazione in u filmu da u sicondu rispunsevule di u filmu cortu in u 1964, l 'esordiu di u gruppu pò esse cunsideratu storico, in stile passaghju ironicu "a Testa Mora di Chukotka" (1966). PANICULATE magnifica, un cantastori brillanti e schjavitu bonu-educatu, Vitaly Melnikov, diritturi di la cummedia eroicu, rinisciu a dà materiale note storica è rivuluziunariu mock, macari attraversu lu genius filmu canadese duo acclamatu maestru l'attore Alekseya Gribova è apprinnista Mikhail Kononov, chi addivintò unu di l 'atturi favuritu di u rispunsevule.

Tra li primi travagghi di l ' "Mama moglie d" pò sminticà (1969), scripted Klepikova Yu, chì lampò fora di favuri cun pasquale cinematic. Giustu film director pruvati esordiu titular lu meroìticu film, ma un ritrattu geniale di a presenza ùn vi vede in teatrini. Cumpariscerà à u screnu, blu solu in u sittanta. Per a prima volta, Oleg Efremov apparisce in u rollu di una antica ALCOLU è Lyusena Ovchinnikova sceti una donna chì ognitantu di un sèmplice felicità umanu. Ci hè una simpatia à u fattu chì Vitaly V. ùn circaranu à divintà un diriggenti di moda, dissiminati on canvas liricu è dava la pirsuna un uccasioni di capisce megliu sè stessu.

scritturi esordiu

Melnikova sò schiarisci a esse assai assai in cumunu cù Aleksandrom Vampilovym, chì parmette u to penetrate di più assai in a so furtuna, trapassatu tristu irunia. Capiscia chì a cosa principali à u autore - sta ùn hè micca u tarrenu, è l 'assirvazzioni mpruvisa di cambiamenti in la pirsuna umana, ellu stessu Vitaly V. scrissi script di dui di i so images nant'à l' òpiri A.Vampilov, però sempre cooperated cù i megliu scrittori di u so tempu: A. Zhytynsky, V. Merezhko , B. Valutskiy. Hè u "figliolu" (1975) e "Holidays in September" ( "Duck Mundi", 1979), chì diventa una vera blockbusters cartulina.

Dui dipinti - i pariu cu successu di stili Evgeniya Leonova, custrincennu li spittaturi a empathize incù u so attaccati è miti internu su. Stu diriggenti talentu, furmà una situazione nant'à u ghjocu agiscenu looseness, unitati people like-sensu à affruntà e sfide cumuna, è ùn dà l 'squatra un staunch in a so manu dritta umanu. In a so parte casi dulori da cantu cù piacè, sarcasmu mmiscatu cu la fatigue e assirvazzioni studiosu exaggeration. Tutti inseme - una manera unica Kinorasskaz authored da Vitaly Melnikov, sceneggiaturi e sette di i so filmi. In agghiunta a travaglia A.Vampilov sò u più famosu "Matrimoniu" by N. Gogol (1997) e "Lu poviru, Poviru Pavel" di Paul I (2003).

storica

In u 90, quandu a storia Russian hè fatta dritta davanti à i to ochji, u maestru vulia à sparà una seria di filmi storichi, parmittendu una megliu cunniscenza di u tempu da regina. Stu ùn hè micca una tela epupea. Vitaly Melnikov ùn cambia se, fici ni lu caratteri, lu so furmazioni è di sviluppu. Paul I hà micca quacchi cosa mintìrisi tirannu canadese martinet per ellu, è un gran artisgianu, chì ognitantu di felicità à u pòpulu, à pusà in Gatchina di più di trenta anni. A realità, a dipindenza nant'à certe cumunità è cuscenza di ciò chì paese si guverna, facènnunni la strata si messe.

In Vitaly Vyacheslavovich donu particulare à sceglie atturi. Parrannu di lu inceneritore nanzu u film, dopu à una stonda ch'ellu capisce chjaramente, s'ellu hè bonu per a maghjina di 'eroi, vintage, o micca. So u rollu principale di u corpu Viktor Sukhorukov, chì ùn bisognu ogni testi schermu. Per sta funzione, un attore di talentu ricevutu a vie "Nika". À mezu à i quadri storicu da u diritturi - film "Royal Hunt" (1990) e "Tsarevich Aleksey" (1997).

Vitaly Melnikov Filmographie, fallimentu criativu

L'autore hà fiascatu à mezu à dui dipinti chiamatu "Diceria" (1983) e "Due solcu di a piccula Stampa" (1981). Stu ùn dì ch'ellu ùn hà invistiscia in u so talentu è travagghiu. Sfurtunatamente, issu hè un casu induve a criatività di lotta è forza ha vinciutu lu secunnu. Film di u 1981 - a cullaburazioni cù l 'Ripùbblica Dimucràtica tudisca, avia dinù una manu in antica i filmi.

Vitaly V. crede chì oghje a so filmografia hè chjusu, troppu pisanti un prucessu à una vichjaia - spara una cosita funzione. Ma sò attrattu da a travaglià in u script, è dunque assai più bellu pò esse sicuru moviegoers. Luntanu da u aforementioned opere di u signore, a banca di Artist l 'Arcusgi l'di u RSFSR i seguenti film: "Visitu corporals Zbrueva" (1970), "Vi salutu e Preghiera" (1972), "Xenia, carìssimu moglia di Tiadoru" (1974), "Wife è Marito Another l'omu À u Bed "(1984)," a maritari un capitanu "(1985)," a prima riunioni, l 'ultima riunioni "(1987)," Chilina "(1991)," L'urtimu cosa bollita "(1994)," la luna era china, giardino "(2000 ) "a squadra Propaganda" Kortatu u nemicu! "(2007).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.