GirateIndicazione

Valle de Josaphat (regione Vinnytsia, Crimea) photos, discrizzione

Dapoi i tempi antichi, circa da lu X seculu, lu tirritoriu di l 'Crimean Karaites vissutu - un picculu gruppu etnicu, ca ghjudaisimu. Avà in stu locu ci hè a piaghja di Iosafat, è dopu à u - un grande locu inhumation di Karaites. In stu locu sacru hè un altru nomu - Baltá Tiymez, chi traduce a lingua Karaim significa "piola ùn tocchi." Sicondu a legenda, u situ di u cimiteru quandu era una furesta denso. L'arburi chì cresce quì, cunzidiratu sacru. Name (Valle de Josaphat) apparse solu in u 18u seculu.

A storia di a pussibbilità

Hè cunnisciutu chì in la siconda mità di u 18u seculu, sti terri eranu pigliatu da i Turchi. Circau di scappari da impastughjati è enslavement di i furesteri, i paisani si n'andò à u munasteru lucali è circava riparu ci. Sicondu a legenda, una volta l 'moines avutu una visione di a Mamma di Diu, hà li dete a nesciri fora di quì è spustà a lu livanti. People hannu fattu tantu. For di trè ghjorni, si camina versu l 'arba, finu à vittiru lu bè è ùn firmò di la notti. Chì listessa notte, i monachi avianu torna una visione, è l 'Mamma di Diu, ca era l' iddi, benedettu u quartieru. U ciàuru dicisi di nun vai partutu altru è venenu vicinu à a surgente sacri. U vicinatu di u santu ancu chjamata Golinchintsy. Stu nomu fu assuciata cu l 'estremu puvirtà di monachi è ripone pirsuni ca era fughjita da u Janissaries. Pocu à pocu, di pirsun accuminzarru a custruiri casi, e jeru versu a surgente benedettu apparsu quattru paesi. Vicinu à a surgente si messe à incascià a bravezza è fà una prighera. Avemu chjamatu chi postu l 'a vaddi di Iosafat. iddi Karaites, sò longu abbitatu ntê vicinanzi, chiamatu la valle Imek Iehoshafat, chì traducennu iniziu comu "a vaddi à chì Diu vi ghjudicherà." Karaites era sicuru chì stu locu hè mintuatu in lu testu cchiu vecciu. U nomu début u listessu in Ghjerusalemme, induve a tradizioni è hà da esse urganizata à u ghjornu di Üniversäle. Trà sti dui granni sepultura à spessu piglià un omu.

"Vogliu ringrazià à Cristu, mette croix!"

Tanti anni sò passatu dapoi ghjente campava quì, finu à un ghjornu nant'à unu di i paisani ùn sò esciuti àuti visione. Hot ghjornu di statina ch'ellu era cunducia u bistiame è si n'andò à u bè di beie acqua, di branu è switch in lu santu di branu. Abbassannu falà, vitti lu riflessu di a Mamma di Diu, cù u zitellu in i so armi. Dopu, u pastori si rammintò chì cum'è scantu. U cuntrariu, ci vinni lu maravigghiusu tranquillità in quelli mumenti. In risposta à a dumanda di i pastori chì a fari doppu la Mamma di Diu li disse: "Vogliu ringrazià à Cristu, mette croix." U Pastore Di colpu a curriri a lu populu, a dicu, chi vittiru. E poi a prima croce apparsu liccia vicinu à u santu bè. A nutizia di sta visione miraculosa sparse subitu à tutti i paesi, è chì l'cintinara di genti laici da quindi è ghjunse à i vaddi è purtatu croix. Assai prestu i tutta a vaddi di Iosafat fù littered cun croix.

scumpientu

At lu tempu di l 'Unioni Suviètica anti-religiosa tali evenimenti micca pussutu passà senza lassannu na traccia. È cusì, in nuvembre di u 1923 in u cumitatu esecutivu ricevutu un raportu chì in lu valdu, non solu era assai croix, ma ora, è u locu stessu eni cunzidiratu sacru, è pòpulu vinutu quì, da ogni locu, supponi in ordine per guarì i malatii seriu. A Cummissione, creatu da u fattu chì i raporti, dicisi a pulizziari cumpritamenti fòra lu croix e anchi tutti i participanti à u evenimenti. polizia Horse caricati ghjente di pilligrini, è u croix era scava e una punta di fà i legna. Cum'è un risultatu di u scumpientu di 50 pilligrini ca rifiutau di abbannunari a so fede, sò ammazzata sbattuta e arristati. Unu di quelli chì eranu stati arristati addivinìu màrtiri - in la càmmara di lu surci bitten vivu. Dopu à l 'interrogation di l' ambitu statu fattu fora in u carrughju, è ch'elli sò sangu è nudu, andonu in u pede di a so casa.

ghjudicatu

Cosa hè a surpresa di i martiri, quannu arrivaru a la valle di Iosafat! Nantu un locu viotu dopu à u scumpientu era nova croix. Ci eranu più di 15 mila. Si girò fora chì ste croix pigliata da i scorni più luntani. Da induve ùn hà ancu avutu tempu à amparà circa u castigu crudeli di pòpulu lucali è pilligrini. Quasi subitu, in la valle sacri accumpariu la polizia, cavallo, hà zappatu croix è li sawed. À quelli chì tandu firmàrisi elli, casticatu colpi. Hè statu principiatu una nova invistigazioni, è nantu stu fattu impauriti casu criminali. In lu canteri era 9 sacrificadori è 20 amateur. U essais in stu casu, high-User andavanu assai longa. Puru ùn provi di fattu nantu quelli muri chì sò imputed à l 'defendant, u investigators ùn truvà li listessi cunnannati a diversi termini di travagghiu furzatu. Iosafat traversa i vaddi fù barbarously distruttu.

Quale hè dettu di u mondu di l 'eventi in la valle di Josaphat

Information su tutti i manifistazioni chì hè accadutu à ddu tempu in la valle di Iosafat, è ùn pudia ghjunghje fin'à u nostru tempu. Ivan Artemovich Zaletsky - man, à traversu un'interfaccia chì sapemu tutti i ditagli di i terribili scumpientu di pilligrini e paisani. Quandu Ivan Artemovich era sempre un zitellu, a so mamma pigliò cura di 'na vedova terminally gestu di un prete da u valle di Josaphat. A donna, muriri in colori discrittu u turmintatu ch'elli avianu à suppurtà à u nomu di a fede. Stu racontu fattu un mprissioni lingua nantu cuscenza di u zitellu di u zitelli. Cum'è una persona, Zaletsky pruvatu à dì u mondu circa quelli chì evenimenti terribili: nun scrivìu libbra e di l 'artìculi in i ghjurnali, affaccatu in u radiu e televisioni. À ringrazià à Ivan Zaletsky Valley di Josaphat (regione Vinnytsia), una scultura chi vi ponu vede, hè cunnisciutu intornu à u mondu sanu.

ripigliu santitati

guvernu anti-religiosa Soviet cù u tempu fattu tuttu a pulizziari campanu fora stu locu sacru. Tuttavia, memoria, indomitable a fede cristiana l'omi è u rispettu di munumenti religiosa di a cultura sò fattu a so bona azioni. Oghje stu locu hè rinatu in i Paesi Bassi, è avà di più è più pilligrini ogni annu. Nantu a strada di u valle di Josaphat leva la chiesa di San Francesco Demetrius, è vicinu à lu in una croce, studiata cù Asciugamani ricamata. Stu cross - un tipu di stacciatura à u locu santu induve u croix di lìberu. Induve hè u valle di Josaphat, è avà, prubbabbirmenti cunnosci Luna hè un resident di Ukraine è i paesi vicinu. Migghiara di croix, stallatu quì - un ci ramenta vivant di ciò chì vera a fede ùn ponu esse tombi.

pilligrinaggiu ripigliu

Attraversu l 'attivitati Ivana Artemovicha Zaletskogo Valley di Josaphat hè sempre viva in i nostri ghjorni. People nun solu cunnosce e Revere a storia di u locu, ma ancu cuntenti pi fari un pilligrinaggiu a surgente sacri, participannu a numerosi carnivali religiosi è prega di u salvamentu di persone.

Valle de Iosafat in u nostru tempu

In la valle di Josaphat, è oghje populu vai a priari, per dumandà à Diu per u salute di elli, è e so famiglie. Finu à pocu tempu fà, micca tutti i cunnosce circa l 'esistenza di stu locu sacru in Ukraine, subbìu ancora la prucissioni Diocesan in la valle micca statu organizatu 15 di austu, 2006. Hè statu unni parteciparu più cà 15 mila. People da tutti i più Ukraine è in altrò. Pilligrini a purtari la croix ca arristaru a la valle. Tutti i participanti di u curteghju sente à Bishop Simeon appellu di a so banda, participò à u Liturgy Divina, è nanzu, lassannu appi l 'uccasioni di raccoglia, acqua santu da una surgente è un switch in u bagnatoghju pocu custruitu. In più, i urganizatori almanaccatu una fiera induve si faci libbra, religiosa, suciale, cannileddi e croix. icona "A Miracle di u fenomenu, Vèrgine beata in Valley u Josaphat" fù scrittu in u listessu annu. Dapoi issu ghjornu, a prucissiò di u valle di Iosafat - na bona tradizione annuale chì tira migghiara di pirsuni ca vogghiu girari à Diu, cù a so preghiera. Nantu a terra, ci sò solu uni pochi di posti in a visione maraviglia fù la Mamma di Diu. Valle de Josaphat in Crimea - unu d 'iddi.

healings miraculosa

Valle de Josaphat, li cui la storia principia in u fumacci di tempu, è cèlibbri pi lu criditi chì sò ricurrenza à a surgente d'acqua santa. People chì hanu fattu un santu di la riggiuni Vinnytsya dicu di healings miraculosa. Quì sò ghjustu qualchi d 'iddi.

  • In u rughjonu Khmelnitsky I avia un picciriddu, ca li duttura prividiri miraculosa. Dopu à u funziunamentu, spustatu a so naive, lu picciottu, sicunnu a li duttura, iddu ha mai statu capaci à marchjà. Mamma nun cunfunniri, e dicisi à circà aiutu da Diu. Trè anni, avvezza à piglià u zitellu à i santi surghjente in u valle di Josaphat, induve sacchi in li gammi di zitellu, acqua santa è tinutu pricava. Diu hà intesu dumanda l'matri di lu miraculosa di u so figliolu, è u zitellu si n'andò.
  • A resident di Odessa ghjunse à u valle di Josaphat su crutches. For di trè ghjorni, hà passatu a notte in un valle sacchi pedi in l'acqua santa e prigheri. U terzu ghjornu, hà ritrovu a so pedi, senza l 'aiutu di crutches.
  • People da i paesi vicini sò pronta pastu à l 'acqua, da u valle di Josaphat. Tanti po ritruvà da G.

À ringrazià à issi guariscenze miraculosa migghiara di pilligrini si tira regione Vinnitsa. Valle de Josaphat, trova quì, hè in verità una vera cuccagna incù u curativi, primavera santu.

Come arrivare a valle di Josaphat

Valle de Josaphat hè situatu ghjustu dui chilometri da a cità di Bakhchisaray. Ch'ellu hè u puntu di rifirimentu principali di pilligrini. Situata vicinu à u Bakhchisarai, "grutta a cità" Chufut-Kale. Sè da a terra move longu u itinerariu di u carnivali funerali vi venia truvà se à la voûte, scultura di u valle di Iosafat. C'era 'na vota sazu l' entrata à allughjassi l'Marsala cimiteru era. Dapoi tandu, persone messe à lascià u locu è spustà a cità è paesi asgiata, nimu hè à u rispettu di i sepultura in un anticu cimiteru. Avà quì ci sò solu pilligrini è i turisti. Cimetière sentiero passa à traversu a cità di i morti, da u punenti di l 'est. On ogni latu di a so antica sepultura cù i bombe. Su tutti stich - èbbuca in Ebreu. Avà tuttu di u cimiteru hè capannone cun erba, bombe Braire vigni. Nunustanti chistu, u valle di Josaphat croix dà pilligrini a la paci e tranquillu, è ogni annu, cintinara di i cridenti avà quì.

Karaite cimiteru

Ancient cimiteru Karaite in la valle di Josaphat hè sempre micca cumplettamente capitu. Una volta ci èranu una foresta, densu, è l 'arburi in lu foru cunziddirati cutidiana. Karaites arechja li prutetti da esse tagliatu. Stu cultu di i simplici spiegazione anticu gicanti. arburi Tall per un longu tempu statu cunsideratu un tipu di stacciatura. L'arburi sò spessu intarratu i so parenti morti. Hè statu pinsatu chì l 'anima di l' avi moins de 40 ghjorni, dopu à a morte hè in l 'arvulu. In autri paroli, lampà lu pinu hà cambiata pirdennu cuntattu cù i so antenati, cù e so radiche. In più, a secunnu di l 'Scritture, in cui campau Karaites, quercia - l' arvulu divinu, i tistimunianzi di prisenza di Diu. A data, u cimiteru Karaite propriu nuddu e tracce di ciò chì parechji seculi fà, ci era una furesta denso.

studià i sturiani

A tipu di materia di u Karaites cum'è sò turnati à i nostri i tempi i bombe nantu à a so tomba di stu ghjornu ti assai di liti fisizianu sturiani. Hè pussìbule a creazione ancu u nùmeru esattu di i bombe - la figura varieghja da 5 à 10 milla Quissa hè duvuta à u fattu chì, luntanu da u monumentu à la sepultura di u Karaite, ci hè sempre assai di stich, chì sò trovi per budget mortu nantu à a strada .. Parechje sipolcri sò longu ammucciati sutta terra, tantu a quistione di u numeru di intarratu Karaites sempre aperta. At lu tempu, lu scritturi Karaite è archeologu Firkovich Abraham Samuilovich riunì una parte significativa di èbbuca loculu è li publicò. Per sti publicazioni fù seguita da assai di dibattiti à mezu à i sturiani è archeòloggi, u gist basi di cui bollita davanti à l 'alu di u prima sepultura. Sicondu a recenti archeologu di ricerca Babalikashvili, i bombe inveci sente daretu à l 'annu 956. Si dice solu chì u valle di Josaphat (quartieru Shargorodskii), veni à dì u cimiteru Karaite, abbisogna studiu più dettagliata.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.