FurmazzioniScienza

Ùn Spot u sole, micca a pussibbilità di lochi pigmented u coghju

U fattu chi u nostru luminaria da a tempu a tempu cumpariri essayer scuru, dice u pruverbiu, ripurtava l 'opinioni chì in u mondu ùn ci hè nimu, è nunda hè perfetta: "È u sole, ci sò ostàculi." Vergogna fenomenu sò stata osservata per un bellu pezzu, è à a ùacchiu nudu, e lu cunti certificà. Per esempiu, i cronachi Russian scurdà chì lunare stati vistu "unghie corsu." Infatti, si à fighjulà la stidda principale di u nostru sistemu attraversu lu biccheri fumé, vi ponu vede un pocu di punti, qualchì volta assemblea, in pezzi più o nica. Cosa hè stu fenomenu, è ciò chì affettu è hà per i populi di u Earth?

Prima di tuttu, si deve esse dettu chì in ordine per esse vistu senza una cannucchiali lochi nant'à u sole, si deve hannu un diàmitru di micca menu cà centu milla chilomitri, chi hè parechje decine di volte u pesu di a nostra pianeta. È hè chjaru chì un tempurale nimu tali ùn pò passà cundanna da u mondu sanu, perchè a vita nantu à a nostra pianeta dipende sanu nant'à enirgia sulari. So nzo chi succèri culà, nantu à a superficia di u focu, per milioni di chilometri luntanu? Sta quistione fù dumandatu nanzu à u pòpulu. Galileo Galiley sketched osservatu lochi scuri, è divirsamenti ch'elli ùn sò homogeneous. Li cumposti, comu si era di lu core neru (Galileo chiamò seguita) è cìrculu s'oscurò (l 'penombre).

A brillanti scinziatu unu di i primi a nutari ca lunare sò micca osservatu uniformi ignilocu, è in a so mità di-latitudini. Ch'elli parenu vennu a lu poli, è po "lampu" à u sensu, ma mai tuccà lu. In 1841, scinziati cunclusu chì tali un "Carte" di luce hà una ultrahigh - circa 11 anni. Prima, ci sò uni pochi, sparnucciatu, picculi punti, tandu ùn ci sò più, ùn congregate in i gruppi in u quali ci sunnu dui supirfici scura falcunaghju - nant'à l 'urientali e la riva uccidintali di u gruppu. Avè studiatu in u XXu seculu, u polarity di sti finòmini, scentifichi ani cunclusu ch'elli sò - cum'è i dui poli di punta di na calamita.

Perchè ùn vi vene un pratu, à u sole? Sensitivi associer stu fenominu cù numarosi magnetichi attività campu stelle (chì, incidentally, hà dinù un periodicity di 11 anni). Enhanced circulazioni sulari prominences emissions bandage friquenti la pussibbilità di prucessu di pruduce, campi magnetichi. Stu, a turnu, cunduce à u fattu chì in un locu particulare cadi à u temperatura di u bè è un migghiaru, mezzo scaleddi paragunatu à a superficia circondu di u photosphere. Dapoi i raghji in un locu "attaque" tutti, i nostri ochji miludia stu spaziu comu nu picu scura.

S'ellu ghjocanu un rolu di apparisce è scumparennu lochi scuri u discu sulari u strasurdinariu di a vita nantu à a Terra? In u so propriu, prubbabbirmenti micca. Ma comu lunare nnicari l 'attività crescita di stiddi, ancu servinu cum'è un "avvertimentu timpesta" per noi omi. timpesti Magnetic è i forti in bracciu di particeddi attaccaticcia micca solu a dimensione in prissioni sanguigna chì hè scumpìgliu di maladi hypertensive micca solu cresce u risicu di attacchi core in quelli acostumaus a iddi, ma dinù cumannari a headaches e truvannusi stancu immensa populu quasi sana. Oltri a chistu, l ' attivitati sulari hè capaci à trattinite ancu u travagliu di turri translational, a causa di lu pilota e controllers terra disturbari cumunicazzioni tilatica.

Ma i lochi scuri da u sole, dipende assai dinò. elimentu funiculus rispunsevuli di melanin e peddi darkening (as suceur tutali, o comu un puntu dark), hè pruduttu da i radiazzioni ul ultraviolet. U più avemu a riuniri sti raggi, i più melanin la peddi produci. Ma i nostri suttascrittu a onde UV dipende, pi mìagliu diri, micca da u sole, è da a prutezzione di e sfarente limits u l'a Terra. Lu pirtusu ozone checking Fratelli - un risultatu di u nostru trascuratizza di Eculugia - attenuate u prutittivu sfarente di l'atmosfera, accussì lu irradiation ul ultraviolet accumpagnatu. Hè dinù impurtante furnace staghjunali in u limits. Per esempiu, in u veranu (May - June), u Bonifacio supranu sò micca sempre rinfriscà, su, è u sole si pesa digià altu. Dunque Luna Tan - i più periculosi: si pò purtari a ostàculi Emile è suceur.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.