ModaShopping

U simbulu di coraje hè u maschile tattoo nantu à l'spalla

Dapoi u tempu anticu, l'omi anu dicurutu u so spalle cù tatuaggi, chì serve com'è un tipu passaportu. Ellen pointed to the warrior's belonging to a particular tribu. E cù l'aiutu di a figura, l'estatus di u patrone hè statu spressu. Hè statu visibiliu per tutti, è per quessa chì a vista puderia esse cunsideratu superfluvule in questi uncommunicative.

Perchè u tatuatu di un omu nantu à a so spalla?

Dove nantu à u spalla pò esse solu un ornamentu è sfascià i musculi di e mani di u so patrone, è ponu purtari una certa carga semantica. U standard di u disignu masculinu hè u biancu è u biancu, è i tatuuni culurati sò spessu aplicati da i ghjovani. Per elli, questu hè un altru modu per espresi è si sali da a ghjente. U tattoo maschile à l'ispalla hà assai avantatges. Dopu tuttu, ùn solu e donne ùn mi piace à vede e so bè. Omi anu ancu venerate u disegnu chì pinta u so corpu è dà un appughjatu più grande è incontesta à l'ochji di u sessu più débilu. Tatui in u spalle di un omu, chì i sketches pudete furnisce cun ellu o scelta in u salone, pò esse eseguitu per quessa cumencianu da una banda, è finiscinu in u sicondu. Spessu, l'amatori chì facenu un disegnu nantu à l'spalla, dedicatu à l'amatu, - ponu esse a so imatge è u so nome. Un signu rindunale di curiusità, ma assai romantichi. È u disegnu nantu à u spalla pò vede liberamente tutti i circondi, perchè ùn hè nunda intima.

Tatuaggio maschile per omaggio: valore

Piuttostu ch'è micca, una forte mità di l'umanità sceglie l'imàgine per l'ombreu chì simbulizeghja i so appartenenza à alcunu sottucultura o chì mostranu l'essenza di u so propiu. Sò esse inscriptions, hieroglyphics o di cibu cèltici. U significatu di tali imaghjini sò ancu compreutèvule solu per u patronu stessu, ma un misteru passavanu sopra à ellu sempre. Se i tatuaggi di l'omi nantu à l'spalla, i ritratti di quali si ponu vede in catégories, rapprisèntanu un animali, allura hè un signu chjaru chì un omu cerca di sviluppà qualità qualità in ellu stessu. Cusì, per esempiu, l'aguia hè u rè di i pani. U pruprietariu di un tatuu cù a so impresa cerca di furtificà in ellu tali qualità cum'è forza, curaggiu è nubiltà. E l'imaghjini di stu majestic bird, cù a testa di u leopardo, cresce intruduce u putere è u putere à u so patrone. I celti cèltici nantu à l'spalla ponu esse cum'è una decorazione simplici. Hè cresce ancu chì un tali mudellu porta una energia potente, chì passa à u so patrone. I ieroghifichi giugiani è chinosi ponu esse cunzidiratu u dibuju più populari nantu à l'spalla. I simboli più cumunitamenti scelti sò l' amore, forza, fidelizazione, felicità, curazione è successu. Ma raramenti l'omi sò limitati à un tatuu nantu à e so spalle. U disegnu pò esse continuatu è occupanu a manu sana, ma questu hè un altru tema.

Eppuru, cumu pudete vede, u tatuu masculu nantu à l'spalla hè un prufunnu sottucete, ma di l'ora chì era un simbulu di u guirreru, hà cambiatu pocu. L'omi sò sempre forti, valenti è valenti, è un tatuatu hè un modu per vederni à l'altri è fà pensà à vede s'ellu hè vera à pruvà cù u so patrone.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.