DrittuState e lege

U principiu adversarial. U principiu di parità cumbugliu di i partiti

A lege di basi di l 'Russie dichiaratu la parità di diritti è libertà di i so cuncitadini, a priscinniri di voce, religione, a punti, naziunalità, fraternità, o urìggini. A Custituzione assicureghja a parità di tutti davanti à a lege, senza eccezzioni, è u principiu di discursi adversarial. Sti Postulate aghju trovu u sviluppu è tramandera di i reguli di cumbugliu in discursi civili e criminali.

Stu articulu hà da risponde à a quistione di ciò chì hè u principiu di competitiveness e parità di tutti davanti à a corte, è ciò chì hè l 'essenza di u categorie prucessu.

A spiigazione generale di u

Nunustanti arcuni diffirenzi tra civili e discursi criminali, lu principiu di la parità di i partiti è pirfettu di spiigazione uniforme di u duminiu di lege si trova in u fattu chì i parsoni participà à u prucessu hannu u listessu occasione di aduprà i mezi permissible a difesa di u so postu in ordini di a difesa di u so casu. A corte hè un organu chì hè necessariu à furnisce u rispettu incù u principiu enunciò, hè custrettu à assicurà e cundizioni paru di i partiti à l 'amministrazzioni di la justizzia e hè stata fatta à dà u veru fondu à un casu particulare.

principiu adversarial presupposes chì i partiti bisogna fari a so diritti in ordine di risolviri un mosse in u so favuri. Initiative di ogni parsona à u listessu presumption. Ogni parsona in u so propriu, o à traversu un riprisentante vole utilizà u web arsenal nome è un gruppu di azzioni di prutezzione di elli, ci pò esse elli stessi a cunniscenza legale è i tecnichi, u richiesti appiecu, pigghiannu di provi e accussì on.

A corti à ogni situazioni à esse scopu è Giudici è ùn agisce nantu à latu di qualchissia.

Ugualità in discursi civile

Case a prutezzione di i diritti di u citadinu e persone legale riguardanti rilazione persunale, altrimente ecunomica è di cumerciu, hè cunsideratu in u tribunali arbitration è i corti di cumpitenza ginirali.

A priscinniri di l ' tipu di mosse che prucedura chjama di u rispettu la parità di i partiti è e so competitiveness.

U cuncettu di u principiu di

By ugualità da lege cumbugliu civili Cunteni un gruppu uguali di dirittu chì i partiti pò avè si in lu corsu di u prucessu, à dì la party è i defendant pò smetti participà à u esaminazioni di provi, prupone prichendu, à dà spiecazione, à summon up tistimoni, à participà à i dibattiti à riclamà rimuzzioni di i tribunali.

In issu casu, una persona intarvena in discursi legale ùn hè a facultà di poi i sbocchi prufessiunali, accussì comu micca à stipulating nant'à i diritti di l '' altri partitu. richiesti Mondu di adjournment, brisure, in prucessi andà a perdiri tìampu u prucessu, a corte pò esse cunsidarati com'è ingiustu, è di suddisfari li pò esse nigatu. Vergogna à azzione di u ghjùdice ùn pò dì chì favurutu un'ala e viulati i diritti di un altru. U Court in ogni casu, serve solu à u latu arbitration è arbitrator indipendente.

U ligislazzioni cunta chi a corte ùn pò agisce in ogni modu chì i partiti, videndu chì si mette unu participant in u prucessu di a un vantaggiu supra l 'àutri. Sicondu à sta norma, u ghjùdice ùn pò sprissioni virbali, nods, affirmazioni risirvata chjamate in quistione di a so impartiality.

Attori sò donu cù u listessu ghjocu di dritti

Ogni persona pò aduprà una siquenza specifichi di azzione: à agisce in sustegnu di i so argumenti ùn dice tistimunianzi. A corte deve cunduce u prucessu in una tale manera chì u tempu data di la pusizioni apertura, u lati eranu uguali. Di sicuru, u bisognu di numarosi à usu di i reguli, perchè u prucessu hè datu un piriudu ghjocu di tempu, in cunfurmità cù u travagghiu di li casi, e termination picciò, chi trasiu latu da i meriti di i mosse, micca una Diminution di i so diritti.

A decisione corte sarà fatta solu dopu à l 'discursi

U Court ùn pò prejudge u risultatu di i tribunali in dichjarazione di i lotta, nunustanti lu pigghiavanu pari chiaru ùn pò dumandà indipindente qualchi regule di drittu, comu lu passaggiu di l 'èbbica di limiti, si l' partiti ùn dichjarà si. Ogni azzione da un ghjudicà cavallieri etica è a magiurità pò appellu à i partiti da riferimentu a la Board qualifica, o à u presidente di a corte. Sè i partiti hannu un dubbitu in una fera risuluzzioni di l 'èsitu, si pò iri contru lu ghjudicà, ma si deve dà forte tistimunianzi di pettu di u bastone ghjudiziarie, u oziu ùn hè micca fundamentu, è a forma scritta, o n'hè faccia di lu pigghiavanu.

atturi Optionality

Persons participannu a lu casu sò pretende à dispose di e so lege cumbugliu è substantive. Ch'elli ponu difenda i so intaressi, TERANCAM cunnoscia la pussibbilità, sicuru e termination di prucedura civile, in ordine per stallà i so diritti idee. Li sò princìpî di optionality è competitiveness di parechji autori guardà fundamintale in discursi civili. Si definisce u miccanisimu di pussibbilità, u sviluppu è fine di u casu civili cum'è un inseme.

U principiu adversarial in discursi civile

U prucessu dà a prova à i participanti di u prucessu di u so argumenti è i pusizioni legale di tutti i mezi permessa da lege. Dapoi u sorte di a prova ripone nantu à u latu a corte, u risultatu dipende dinù nant'à u mètudu sceltu bè di a prutezzione, i participanti attivu in l 'veniri di provi, issa pianificazione, u currettu una griglia di azzione di u nimicu.

U principiu adversarial in prucidura civili dà chì in Pà a arrispùnniri promptly a seconda parte di u passu fattu. A persona intarvena in u casu, ci vole esse pri-cunfidenza cù u so cuntenutu. A turnu à purtà un evidenza scritto, di micca solu u tribunali, ma àutri partiti à u pervoosnovnoy èsitu. Solu da sapè lu postu di cuntenutu di u avversi, vi ponu sceglie u tactics chì pudia predetermine u successu di u casu.

Sè i participanti ùn n'avemu fattu di dispone di i so diritti, ch'elli portanu u risicu di cunsequenze incantu. Ogni dichiaratu la scusa di fassi hat nella trè mesi da la data di cure, cusì hè dunqua micca a rumpiri la liggi è ùn bisognu di una dumanda di purtari 'altri à chjama tistimoni alimenta è l' esiliu di tistimunianzi in l 'ultima data nanzu a fine di l'epica. U Court, aviri cunzidiratu un tali esigenza, è u dirittu à ricusà à qualificà à u principiu adversarial è i inadmissibility di la prisenza di li diritti cumbugliu.

Aduprà u principiu adversarial in court - ùn dì a girari lu Courtroom in un locu duellu, o duellu trà duttori e abbucata. U so essenza - la mosse trà i dui partiti davanti à u tribunali. discursi Legal - micca un ghjocu ma una manera di ghjugna à a verità legale, è capisce u ugualità è u principiu adversarial hè nicissariu in u cuntestu di ligislazzioni. Tastà i so diritti hè necessariu hè fait, in u rispettu di u dirittu, è rispettu di l 'avversi e so' curti.

prucedura criminali: u cuntenutu sanu sanu di u principiu adversarial

Constitution RF in Part 3 of Art. 123 definisce chì u prucessu di ghjudiziarie discursi hè basatu nantu à u cuncorsu è parità. Prupona un principiu fundamentale, u drittu principali di u paese ùn pò definisce è ùn ùn dice u so cuntenutu specifichi.

U principiu di u prucessu di adversarial si componi di trè cundizioni ubligatorie:

  • funzioni prucessu di siparazzioni;
  • ugualità di i partiti;
  • impartiality di i tribunali.

At a ogni latu di u so funzioni

u principiu adversarial hè carattarizatu da u gruppu di e funzioni cumbugliu. At a ogni latu di u so puteri. Intantu, appena i discursi criminali ti pigghiari prucessu discursi, iddi hannu un ugualità cumbugliu, pruposta in u listessu dirittu cumpusizioni. lati parè in un prucessu criminali sò accusati cu facci a l'tribbunali, la vittima, u tribbunali privatu è party civile nant'à l 'unu a manu, è u so ghjustificazione in u visu di u accusatu, u accusatu cù i so riprisentante, avvucatu e defendant civili, nantu l' àutri. I participanti à discursi criminali si smetti tastà u dirittu à prisentà testimunianze di a so storia, u richiesti dumanda.

Priscinniri di lu fattu ca unu di i partiti pò esse punitu, è l 'altru hà qualchì putenti ghjocu di privilegi ca cunzistìa in esigenze accuddurari fatte à castigà u primaire, dui ponu cuntà nantu à paru cure nant'à a parte di u cinturione présidé.

Court hà i funzioni di una decisione finale, è ch'elli sò separati da i so funzioni di difisa e onuri. U Tribunale ci vole dà e cundizioni cumbugliu, i partiti pò smetti tastà i so diritti cumbugliu. Persons u nomi di u statu attivu in l 'onuri di persone in u cunflittu cù a lege, devi rispittà i interessi di i accusatu è i defendant comu lu persona è u citadinu, basatu nant'à la presumption di servu.

discursi criminali è ugualità di vrazza

discursi Criminal hè funnamintarmenti differente da civile à tempu in u so ogettivi, ammaistrà a attruvarisi è casticati i persona chì hà viulati a lege, è nant'à u statutu ghjuridicu di i partiti. Sè in infatti, è in un altru sizzioni di li diritti di u partitu hannu ntiressi upposti, chì ugualità di armi hè sputicu piuttostu per i rilazzioni drittu civili, piuttostu cà di discursi criminali, dipoi u una manu, hè a persona chì hè cundannata da liggi, e su 'altra manu, - u Statu, ellu tenutu à castigà da sceglie sciorru. inquadramentu capacità hè assai cunnizziunata: in quellu casu, un omu, è in un altru - u tuttu di lignu a forma di corpi di votu, invistigazioni, onuri.

U drittu à a prutezzione, aiutu legale prufessiunale à u accusati o di l 'defendant hè una guaranzia di u rispettu di i so diritti è a trasmissioni di parità di armi perchè l' onuri hè figurata da ufficiali prufessiunale lege vutatu chi hannu lu educazione degne. In casi induve una persona pò micca per qualchì mutivu a paca un avvucatu, ch'ellu ci vole à purtà u cunsìgliu gratis.

Un altru cumpunenti di l'ugualità di i partiti hè capitu u principiu di u presumption di servu. Disse cuncettu permette un gruppu di rèuli legale, u sensu di u quali hè à ricunnoscia chì u longu com'è a prucedura di stabilisce da a lege ùn hè pruvati cuscenza di l'accusati o defendant, è stu vinu ùn hè cunfirmatu a sintenza, ogni persona hè itimuloggia nnuccenti.

U fundamentu di u manghjà di stu duminiu, a corte hè custrettu à inspect lu casu di onuri e dà li una griglia di tonu. No persona chì, in u rispettu di u quali un casu, criminali, ùn ci voli à pruvà a so servu, u cuntrariu, hè u compitu di i córpi essais e enquiry. Tutti i tistimunianzi deve esse acquistatu da i mezi permessu. S'elli sò estratti cù viulenza o di minacce, l 'onuri ùn pò rifèririsi a iddi. È infini, unu di i principali tenets: tutti l 'incertezze circa lu fattu sarà interpretati in favore di u accusatu.

corte impartiality

Categoria, senza chì u baddu di u principiu di u cuncorsu ùn hè pussibili. A cumpusizioni di a corte devi uttena un imbusche giustu e Giudici di u casu, criminali, tutti l 'azzione di u corte deve esse direttu à una griglia di nnipinnenza di l'evidenza mandata da i partiti. Sè lu prucuraturi ùn pussede u cumandante, a corte ùn pò cuntinuà u so prucessu.

cunchiusioni

Cutidiana u rispettu di u Statu di drittu, custrutta da liggi fidirali, e la Custituzioni di u nostru paese à tematiche di parità è competitiveness in corti, vi aiuta à francà sbagli di lege è entail la mpusizzioni di una decisione ghjustu è permessu. adversarial principiu, optionality è ugualità di i partiti - u principiu fundamintale di u ghjudicatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.