FurmazzioniStoria

U libbirazzioni di Ukraine da l invasori fascisti (1943-1944 biennium)

The Great War Refrains hà riclamatu milioni di vita. People stati stannu in u so paese è cumbattutu per a libertà di trasmetta. Ogni paisi di l 'ex Unioni Suviètica nun javi u so storia è circa lu mpurtanti battagghi di u ghjornu, quandu i nazzisti vìnniru espulsi da u so tarritoriu.

Oghje, u libbirazzioni di Ukraine da l invasori fascista hè celebrata u 28 di uttùviru.

principiu mali

Libbirazzioni Nazziunali di Ukraine in 1943-1944. Hè ubligatoriu stu heroism, dedica è patriottisimu di i suldati, è tuttu u pòpulu. Prima, ricordu comu tutte e messe, e poi avvicinà à vincere è a battaglia finale di a so patria.

In u 1940, Hitler firmata un pianu di attaccu di u USSR. Iddu appi nu nomu voce "Barbarossa". I tedeschi sò statu culpitu da trè principali obiettivi strategicu fronti Venus: Léningrad, Smolensk e Ucraina. Sutta lu pianu, u capu di l'invasori fascista, u territoriu di Ukraine hè a divintari un campu di tempurale di agricultura. Hè sti terri avissi saziassi Reich.

At a notte, 22 June, 1941 Ucrainu Sucialista vinni sutta lu bumbardamentu di e forze aria tedesco. Sevastopol, Zhytomyr, Kiev è Ismaele ricevutu u primu mumentu all'àutru. Siguita di attacchi aria in la cità s'hè lampatu e truppe in terra tudischi.

Si messe una longa guerra, di sangu. libbirazzioni l'Ukraine da l 'nazzisti ne sarà solu dopu à trè anni. Sti anni, hà da esse assai diticata guai, di fami e di ciriveddu cu lacrimi amari di tuttu lu populu Ucrainu.

prima vittoria

Cuntìnua la Secunna Guerra Munniali. Libbirazzioni Nazziunali di Ukraine statu purtatu fora micca solu da l 'armata suvièticu. In ghjugnu di u 1942, si stabilisce u sediu di u muvimentu infine Ucrainu, chi ha assai di scunfitti nimicu. ferrovie Undermined distruttu bastone dopu parechji chin. Stu hà avutu i forzi prisenti di granni aiutu.

libbirazzioni l'Ukraine da l invasori Nazi marcatu bè a prima vittoria di l'inguernu di u 1942. Nsidiamentu in Ukraine - u paesi Pivnevka Luhansk regione - libbirata da i tedeschi da suldati Suviètica, lu 12/18/1942

14.02.1943 anni, l 'nazzisti vìnniru espulsi da a Lugansk. Duranti u funziunamentu, ammazzannu chiossai di 10.000 surdati suviètici.

U puntu allegria di la guerra - la Battagghia di Kursk

Hè ritinutu ca la battagghia principali di l 'libbirazzioni di Ukraine da l invasori tedesco accuminciau cu lu puntu allegria duranti la famosa battaglia di Kursk, chi durò da 05,07 nantu 23.08 1943 In scala, era unu di li cchiù' mpurtanti battagghi di la Secunna Guerra Munniali. La battagghia durau 49 ghjorni pisanti. Chì hè quandu i nostri suldati immobbilizzata assai u puteri è u spiritu di i suldati tedesco. Libro urgently reconsider piani di l 'azzioni militari.

Dopu à un forti di battaglia u battaglioni nimicu si tramutò in una pusizioni di difesa à u fronte, Soviet-tedesco. Ùn avìanu solu a jittari all'ariu la nostra armata, ma era dinù a prutezzione di tutti i centri ecunomicu impurtante chì sò state pocu cunquistata da elli cun pompa.

U significatu di a sinistra, banca Ukraine di l 'nazzisti

Unu di sti lochi pusizioni strategica impurtante fighjendu u manca-banca Ucraina. Di particulari valuri purtavanu sucetà industriale è charbon situatu in impurtante in u nivellu di i basi materia di Donetsk bacinu. I nostri suldati, avianu a superari pi nutevuli esercitu di u nemicu, in u quali u numeru di 700 000 persone. At a so dispusizioni fu nu paisi putenti usato militare, in u numeru di 7.200 hunting è murtali, 900 aviò militare, circa 1.200 Cugini machini. Dopu à e truppe regrouping ordine cuvernu suvièticu fu datu di la libbirtati di tirritoriu Ucrainu.

U principiu di a libbirazzioni di l 'sinistra-Bank Ukraine

High Command capisci chiaramenti chi ghjustu parchì Hitler ùn dà Milestones impurtante. unità nimicu pussutu esse datu tempu à ritruvà, era propiu a mossa à u meziornu, nzinu a l 'nazzisti nun si veni a so mente, è ùn vene cun ligatu vigori doppu la distruzzioni duranti la battagghia di lu Kursk Gobba. Ognunu sapia chì a libbirazzioni di lu tirritoriu di l 'Unioni Suvietica sarà protracted. Manca-Bank Ukraine fu urdinatu à lintà i varii forti: San Francisco-Western, Steppe, Central è Voronezh. U compitu micca contu ghjustu a libbirazzioni, ma dinù staia di u Dnieper in numerosi territori. Era vole à fà l 'nazzisti addividìrisi lu so truppe è ingrandà più grande varii, tantu scunfiggiri u nimicu hà da esse assai fàciule. Three fronti cumminata 1,5 miliuna di pirsuni ca foru misi a triunfari. I nostri forzi armati eranu 30 000 unità di artiglieria, aviò militare 1700 è 1180 serbatoi.

23.08.43 a cità - forze i nostri suldati libbirata Kharkov.

08.30.43 annata - A te la libbirtati Taganrog.

Donbass libbirazzioni

Duranti l 'approcciu di e milizie Russian Donbass era piuttostu di dui nutevuli fronti: San Francisco-West è San Francisco. Ci era circa 1,1 miliuna di pirsuni, 1.500 aviò, 1.500 serbatoi. Detachments di truppi suviètichi, vultèndusi versu a ovest.

08.09.1943 annata - la-Western San Francisco, fronte, chì fù purtatu da Malinowski, libbirati Donetsk.

09.10.1943 annata - A te la libbirtati Mariupol. Libbirazzioni Nazziunali di Ukraine in 1943-1944. Era in pienu pianiste.

22.09.43 a cità - a nostra armata nazzisti jetta lu Dnieper a Marsiglia-Zaporizhia. Sta data hè cunsidaratu u ghjornu di u libbirazzioni di Donbass.

Duranti li musi battagghi di sangu in particulari iddu distintu da a so azzione 34th Tempe Division. Giovanni Pierluigi da di u so suldati attribuitu u titulu Eroi di l'Unioni Suviètica. Diffirenza è Gorlovskaya 126th RI Division - Eroi te diciassette di u so guerilla. Stringhjendu li u titulu di eternu ricevutu u più 80 surdati e cumannanti di li vari fronti di heroism duranti la libbirazzioni di Donbass. Pilots DB Glinka è OI Pokryshkin dinù Eroi di l 'Unioni Suvietica, cu la battagghia di lu Donbass ricevutu una seconda medaglia onorariu "Gold Star".

Tragettu, li tudischi distruttu senza pietà e dispiaciri di tuttu in u so percorsu: case ardenti e piante, poisoning puzzu, acqua, finitu Murat prigiuneri.

Battaglia di u Dnieper. Chernihiv è Poltava battagghia

Battaglia di u Dnieper - opérations riguardanti duranti la Secunna Guerra Munniali, tinia à i spondi di u Dnieper. U muvimentu si messe à l 'autunnu dô 1943 e durò longa 4 mesi.

A prima tappa - cumbattimentu à Chernihiv, Poltava 26.08-30.09.1943 annu in cui participau 2 Panzer Armata, u Voronezh, Central e fronti Steppe.

27.08.43 a cità - a cacciata di u nazzisti da Sevsk.

09/03/1943 - ripiglià Konotop, purificazione Seim fiume, da l 'nazzisti.

02.09.1943 - la libbirazzioni di Sumy.

04.09.1943 annata - pigghiannu la cità Merefa.

09.15.1943 - a cità Nezhinskaya isciutu.

09/16/1943 - tedeschi espulsu da Novgorod-Seversky.

09.21.1943 - i nostri suldati, si n'andò à Chernigov.

09.23.1943 - dopu à u timpurali successu pigliatu Poltava.

Duranti li primi battagghi u fiumu Dnieper, ammazzannu chiossai di 100 mila fanti Suviètica, cintinara marcatu 'eternu di l' Unioni Suviètica, per u so curaghju è dedica.

operatu Nizhnedneprovsk

U prossimu stadiu di la battagghia di lu menu , fiume, di Ukraine - cummattenti in la zona cchiù vascia di 09.26.1943 à 20.12.1943 annata. Iddi èranu purtatu fora da u fronti Lingua, miridiunali e Steppe.

14.10.1943 - la libbirazzioni di Zaporozhye.

23/10/1943 - Battaglia di scis di Tuerto.

25/10/1943 - truppi suviètichi intrutu in Dnepropetrovsk è Dneprodzerzhinsk.

30/10/1943 - isciutu Genichesk.

In totale, duranti operatu Nizhnedneprovsk tombu più di 170 mila surdati di l 'Armata suvièticu. U successu in a battaglia di u Dnieper creatu e cundizioni di la libbirazzioni di Kiev.

Kiev libbirazzioni

L'Armata fù avanzavanu rapidamenti. 1st Ucrainu Front (prima chiamatu Voroneshski) fighjendu u principali e forze scossa avvicinava a Kiev. micca un compitu facili a pulizziari la cità da a accuppazzioni tudisca à l 'anniversariu di i rivuluzioni di 1917. À chì tempu u 1u Ucrainu Front avia circa 665.000 suldati, finu à u 7000 hunting è murtali, 675 serbatoi è monti fucili, 700 apparechju cumbattimentu statu messu à i truppi.

Di u scopu di diverting 1u nuvembre di u nimicu Armata nizziaru offensiva fictitious bridgehead Bukrin. S'arricorda, u offensiva principia u 11/3/43 cun Lyutezhskogo tremplin è durò 10 ghjorni. Nsemmula cu li surdati Soviet cummattuta suldati erbosu Czechoslovak. Curaggiu e heroism in battaglia di Kiev micca solu l 'azzione di i truppi di l' Armata Russa ma dinù u talianu lucali è 'àutra luttà u funziunamentu paga piriculusu e penalità l' esercitu cun infurmazioni di primura nant'à u locu di e truppe nimicu. Most sustegnu hè da i residenti lucali. Iddi aiutavanu i nostri suldati fusi falà u Dnieper, si nutari workarounds.

11.06.43 annata Kiev fù cunquistata. In Moscow hè statu organizatu Pirotecnica in onuri di lu libbirazzioni di i cità. Curaggiu cintunari di suldati sò rimissi Cuncorsu e cunfraterne.

07.11.1943 - Fastova esente.

11/13/43 - isciutu Zhitomir.

U foru casticatu depleted, toltu inguernu, u branch hà suffrianu sviluppa a causa di lu piriudu di la prima lìnea durante u funziunamentu Kiev di li forzi 'Armata Russa. Dunque, durante a rimessa à novu, è aghjurnamentu di e truppe di 13,11 u 12/22/43 fù rializatu u cusì-chjama quessu difesa Kiev. U so compitu principali era a teniri u postu in Kiev. Sfurtunatamente, parechji punti forti, cumpresi Zhitomir, stati sunari-catturata di l 'nazzisti. Tuttavia, Kiev ha arrinisciutu a manteniri.

How to vince u dirittu-Bank Ukraine

U libbirazzioni di l 'Right-Bank Ukraine statu fattu per u funziunamentu Dnieper-Carpathian 24/12/43 à 17/04/44. I fatti si in tappe. A prima tappa - sapi Berdichevskaya-NC (24.12.43-14.01.44) è Kirovohrad (05-16.01.1944) forze offensiva 1 è 2 fronti Ucrainu. Iddi èranu isciutu duranti la chiesa, White, Berdichev, Novograd Volyn, Radomyshl.

31/12/1943 - Si-isciutu Zhitomir. Sta data hè divintatu una di memoriale di i cità. In onori di la libbirazzioni di Zhitomir in Moscow siena di 224 linee hunting.

01.08.1944 annata - la data di la libbirazzioni di Kirovograd.

By 01.11.1944, u nostru 'esercitu hè bè simu in u prima lìnea è si n'andò à Vinnitsa, Zhmerinka, è Zhashkiv Uman.

A rumpiri li truppi stati urdinatu a firmò lu offensiva e pusizzioni di difesa à chjappà finu à 16 di ghjennaghju.

operatu Korsun- Shevchenkivska

Stu quessu hè u prossimu tappa di u Dnieper-Carpathian envahissement. Idda purtatu cu 24,01 su 17.02.1944 à u Battle participò e forze di u 1ma è 2da fronti. Crunulogìa di u libbirazzioni di i cità di l 'nazzisti:

26.01.1944 a cità - Kapitonovka, Rossohovatna,

January 27 - Shpola, acqua, Lipyanka, Mezhyhiria,

28 di ghjennaghju - Zvenyhorodka, steli,

30 di ghjennaghju - Kvitka,

February 6 - Olszak,

9 di ferraghju - Lipe,

14 di ferraghju - Korsun-Shevchenko.

A lotta fù assai pisanti. Tudischi si jittau a risistiri, tantu bona furtuna alternated scunfitti. Sicondu a cuuperazione scumessa hè statu ottuni, accussì lu cumannanti di l 'e truppe di u 1u Front Vatutin fù suspesi, è in lu so locu numinatu da ordine di General Konev.

Duranti la battaglia di u Korsun-Cherkassy Petru 47.000 surdati tedesco stati inturniatu. U 17 di ferraghju, u nimicu accuminciò a rumpiri fora di l ' "pignata". Puru una piccula parti di li tudischi si rumpiu, li forzi di lu foru assicutò. In totale, durante stu funziunamentu tombu 80 mila fanti suvièticu. Di u cumpiimentu successu di u funziunamentu Konev statu attribuitu u titulu di marescialu di l 'Unioni Suviètica.

Offensiva di l 'Armata Russa in February-d'aprile 1944

libbirazzioni l'Ukraine da l invasori Nazi cuntinuava. Dapoi u principiu di ferraghju è a mità di-aprile à l 'armata USSR dopu una seria di attacchi successu, ca lu risurtatu in quasi tutti i Right-Bank Ukraine hè statu viutatu di u invasori tedesco.

operatu Rovno-Lutsk statu rializatu da u 1u fronte, cù 27.01 u 02/11/44 Dopu i risultati di cassa battagghi 2 February sò statu viutatu di tidischi Lutsk è Rivne, è 11.02 è un impurtante puntu strategicu Shepetivka.

30.01-29.02.44 - Nikopol-Krivoy kože offensiva, friquintau l '3a e fronti Ucrainu 4th. Avemu cummattuta di Krivoy kože è Nikopol bridgehead. Sti lochi eranu assai impurtante per Girmania nazzista, parchì quì fù purtatu fora minieri di farru e manganese ore. Nikopol fù publicata in u February 8, è Krivoy kože - 22 numari.

04.03-17.04 05.03-17.04.44 annata è 2 sò rializati da opérations paralleli: Proskurov-Chernivci è Uman-Botoshanskaya. Iddi ingaghjati e truppe di a 1ma è 2da fronti Ucrainu. Iddi èranu isciutu: 10,03 - Uman, 15,03 - Dubno 18,03 - Zhmerynka, 19,03 - Mogilev-Podolsky, 20,03 - Vinnitsa, 21,03 - Chmielnik, 23,03 - Chortkiv, 26,03 - Balti, 29,03 - Chernivtsi. I nostri suldati, sulamenti pigghiò lu ciumi Prut e attravirsaru lu cunfini Romanian. A manu dritta flanc 2 fronte Ucrainu hà s'avvicinò da i peda Carpathians.

Simultaneously battagghi dopu in una direzzione southerly. Da u 06 à 18 di marzu 3 di truppe Front Ucrainu purtatu Bereznegovatoe Snigirevskaya-NC, comu nu risultatu di u quali u nimicu fù scunfittu in u spaziu trà i Bug Lingua è Ingulets, libarati da u nazzisti un numeru di cità. 18/03/44 di i nostri suldati, si n'andò à Nikolaev, chì fù liberatu in u March 28. Odessa - 10/04/44, comu nu risultatu di u portu di Odessa Sea Black di chirurgia grandi fù liberatu. Liberation Day toltu Ucraina.

In i parti occidintali

Da 13,07 su 08/29/44, li battagghi Tube stati dopu incù u participazione di suldati di u 1u è fronti Ucrainu 4th di Libbirazzioni Nazziunali di Western Ucraina. Cità Galich fù isciutu 24 di lugliu. Cù u sustegnu di l 'àutra pulaccu, e truppe Soviet occupatu u July 27 Stanislav, Liòpuli è Przemysl. A prima tappa di u offensiva.

A seconda fasa accuminzau at night in u 28 di lugliu, cù u muvimentu offensiva di surdati suviètici supra lu ciumi Vistula. Cumbattimentu era duru, di tutti li paisi e paisi a li surdati cummattuta addisperata, Bet intarvena in u funziunamentu di tutte e forze riserva. Cum'è un risultatu, allargò bridgehead Sandomierz fù stabilitu u 29 d'aostu. Ghjornu è a notte, i nostri truppe cummattuta di lu ciumi di e fruntiere è più espansione di l 'bridgehead.

L'ultima tappa in la libbirazzioni di Ukraine

4th Ucrainu Front era prumessa à lintà i Carpathians è Transcarpathian Ucraina. Assemi unità di u 1u Front Ucrainu, è si n'andò in i offensiva in dirizzioni Carpathian. Tramutà avanti mudificà inhibited la resistenza fissatu di u Ungàricu. Duranti li musi battagghi di l'annata isciutu 05/08/44 ville Stryi, austu 06 - Drohobych.

In u tarrenu muntagnusu e Forested di u Carpathians hè difficiule à difende, e forze di surdati eranu tutti, ùn ti serebbe abbastatu armi. In sti casi, tariffa detti lu ordine da 15 August, suldati di u fronte, Ucrainu 4th u difesa. Intantu si sviluppau un offensiva dicisivu a l 'Staff General.

Duranti la battaglia di u Pass Dukla à 08,09 su 28/10/44, hà statu viutatu di tutte e occupiers Western Ucraina. Avà u web Ucrainu Sucialista era libbiru. esercitu Soviet persu in stu funziunamentu hè circa 300 mila. soldati, circa 2 milioni d 'oru, serbatoi 1000 è circa 300 aviò.

28.10.1944 annata - la data di libbirazzioni l'Ukraine da l 'nazzisti.

Una volta dinò di u mondu

28 uttrovi hè accadutu u libbirazzioni di Ukraine in lu 1944. People aligria salutò la liberators. tarritoriu Ucrainu stati distrutti da 2/3, l 'industria è agricultura bisognu à risuscità da guasi zeru livellu. Re-évacuation stata rinviata, u guvernu in u Kremlin ùn vulete tornatu spazii industriale chì sò parfetti è si sò stallati in piaghja urientali di l 'Unioni Suviètica. Solu Donbass ricevutu basi finanziariu di la ricustruzzioni di u so pianti. La guerra fu ancora ci su, accussì lu azzaru e carbone era pusizioni strategica impurtante risorsa di u fronte. Most omi capaci di-validu era à a guerra, tantu travagghiau suprattuttu li fimmini e giuvanotte. I so forzi in prima, e poi cu l 'aiutu di li surdati di vultà da a guerra, Ukraine iniziu rosa da l' malanni.

In u 2014, avemu festighjeghja u 70th anniversariu di libbirazzioni l'Ukraine da accuppazzioni tudisca. Veterans unuratu messu fiori, à u pede di u munimentu à i morti, di un minutu u silenziu turturati à a morte in campi di cuncentrazione. libbirazzioni l'Ukraine da l invasori Nazi ùn fù fattu una cria. Cintinara di migghiara di surdati francisi foru ammazzati in a lotta, u listessu di paci di ucraini sò falatu vittima di e guàrdie tedesco. U so heroism, curaggiu, amuri self-sacrificà di a Patria è un jornu filici di libbirazzioni di Ukraine ùn deve esse dimenticatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.