ParalinguisticiUrtulami

Tomato granciu Japanese. Avemu a crisciri senza prublemi

Pumati - un culturi solanaceous, urigginata da Peru, induve u climu calda è secca. cundizioni favurèvuli di stu culturi - hè mudaratamenti tarra ùmitu,, aria secca callu. In Europa, i pomodoro hè in u mezu di u seculu XVI, grazie à tutte e lu famusu Columbus, è cultivata cum'è una pianta urnamenti. Per un longu tempu hè statu cunsideratu, frutta, malvulente. In Russia, la tomate affaccatu in u XVIII u seculu. Agronomist AT Bulloneria partita di l 'pomodoro cum'è un vegetale, culturi pastu. Oghje, tomate, per via di u so qualità nutriziunali, - unu di i culturi di verdura più pupulari.

Pomodoro "granciu Japanese" - unu di i più boni, insalata, variità di pumata. Sta speci di grossu-fruited - u rè à mezu à i pumati. Spannà si in l 'nterra, aperta, accussì comu a Agriculture. Erva di sta varietà hannu crescita illimitatu e crisciutu a 150 cm. Tomato pò cultivata sin'à u mese di nuvembre. In u mediu, pumati "granciu Japanese" chì nantu à u ghjornu 110th di u escalope Bush. Caratterizata da bona vindemii è attore resistenza à malatie. I frutti di a so assai bella forma rosa è ploskookrugloy. pisu tones hè 250 - 300 grammi. Sta scelta hè attore di insalate perchè di suchjosu, diliziosu carne.

A cultura di tali culturi cum'è pomodoro "aranciu", - è ùn hè micca di ghjente lagnusi. À u so core, sta cultura hè capricciusu è fà vi u travagliu dura. Avemu a vi dicu certi tecnichi мышей Francese chi vi aiuta à crescia in a vostra pumati giardinu bellu e ncridibilmenti diliziosi.

For di sta sorta, comu pomodoro "granciu Japanese", megliu apprupriatu non-siveri, aghja assai fertili. A manera assai diffusion a migghiurari la terra - mancarani micca di i letti è tuttu ciò chì più tardi peregniet è cusì fertilize la tarra. In lu corsu hè X., erba, erbaccia, sawdust, è ancu di carta. Mancarani micca letti micca solu fertilize la tarra, ma ancu di sminuì u bisognu di culori da medità! Ripicca graneddi sò siminari in principiu di marzu à una prufundità di 2 -. 4 CM Hè dunqua à curà i graneddi, prima comu in un Japanese putassiu, è tandu risciacquare cu 'acqua pulita. Pomodoro "granciu Japanese" ti poi crisciri assai megghiu e cchiù forti.

Ci hè una manera particulare di fà cresce u numeru di ripicca. Stepchildren tuccherà à spannà à 15 cm, allura li fece cu un cuteddu e lu misi nta l 'acqua. Dopu à 5 ghjorni, si vi 'acquistà i radichi è pò esse posti sò prontu in la terra. Pudete nutriscia i ripicca Murolo.wmv cumpleta micca più di trè volte. Pocu pressu 10 ghjorni nanzu transplanting si deve temper.

Sè vo avete una serra quariàtu, sentu liberi vulsutu à aprile, è s'è u cosita po Postu erva, quand'elli seranu circa 65 ghjorni. Pomodoro "granciu" hè preziosi à pona più spaziosa. Gula li spini 'acqua usu callu. L' epica di a vegetazioni 2-3 nutricati suvi spécifique, pianta, ricca in elementi traccia. U francese dosage di sali chimici in manghjatoghja cuntestu secondu i cundizioni è età di l'erva. Pomodoro "granciu Japanese" hè furmata in l 'gambu 1-2, tutte e altre stepchildren hè cunsigliatu di caccià.

Care duvia esse stata, è i cundizioni. Per esempiu, in la météo calda, u pianta, ci vole di più in azotu cà in putassiu è in la météo nuvolati - viciversa. Quandu umitu e notti friddi subitu tuccherà à fà la partendu Moglie preventive di a machja. A suluzione per Moglie pò cunzari in "campu" e cundizioni: un friscalettu d 'acqua, 1 litru di latte, 25 gocce di iodu. Tutti stu hè appaghjà mixte, è i suluzioni hè prontu. Sprinkling pumati "granciu Japanese" cun sta suluzione, vi ponu aiutà prutezzione di i pianti da e malatie. Ùn vi scurdate di pasynkovanie - unu di l 'antra strada più impurtante conducive à l' aumintanti sano, di i pianti.

Pumati "granciu Japanese" vi sempre esse caratterizata da u so splendore assulanatu, attore gustu è riposu à esse chjamatu "u rè di u giardinu." Von chì vo attente à assicurà u tonu cura, vi sò mantinuti altu vindemii.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.