HomelinessPest Control

Thries à casaplante. Gran dano per i pesti chjucchi

Ùn esaguerazioni per dì chì i paisaghji anu longu a vita di u populu, è assai sò cuntenti di cultivà, allughjendu rinvii verdi rossi da a so casa. L'abbitanti di i balconi è i pieri di finestra si pò accade cun frescura di foglie, bellezza è fragrance di fiori, se sò sani, belli è sviluppà bè.

Alas, cù i vostri fiori preferiti nantu à i cateni, l'invitati invintate sò spessu appiicati - e parolle di i paisaghjii: triopsi, pulmeni, luciani è parechje altri. Abilitatu da cura improperu, e piante sò a so preda. In l 'aria secca è cálida di u appartamentu, i pesti reproduzinemmi cun una velocità inghjennate.

Tutti i pesti sò spartuti in dui gruppi: sucannu è gnawing. "E roedorti" manghjenu e fioriti è fiori, senza violà a integrità di i tissuti, cresce nantu à sape cellula. Hè sti insetti chì a più annunzie i pianti vegetali. Hè cusì chjuca chì alcuni ùn anu vistutu cù l'occhiu nuru. I sintomi di a lassazione ùn sò micca detecati immedaneamenti, ma solu quandu l'insiccante sò benestanti è multiplicate, traslaptonu a so "discu" à i piatti sani vicinu.

I pesti più intrusivus sò trè. In i pianti esterni si sò settuli in colonii siveri, si sò stallati nantu à a superficia di u fogliu. Sò quessi sò chjucchi (1-1,5mm), ma di i insetti sumeridi è glutoniusi è purtatili, purtendu un stilivu di stilata. Sù averebbe notevili, pudete cunsiderà, anu micca armatu cun una luce, è preferibile un microscope.

I insetti adulti è larva si sò persi, è "periculosi" troppu cumuni. Succe chì i carriardii di virus sò dinò trè. In i pianti interni, ponu spustarè annu. Sughjendu u ciu celu, i insetti danò i tessuti di a foglia. Puderanu ancu e foglie è i fiori, a pianta dèffre è perdà a so cumplittamenti. In questu casu, i trè sò parechji grani è quasi ogni fiore internu pò spessu. Un segnu sicuru chì i trigli nantu à e planificà si sò longu fà una longa: per un bellu pezzu nantu à a parti di a foglia ci sò argentu, cum'è a fiasca di mica, una consegüenza di l'arricchimentu d'altri di e cose devastati. In a parti superi ci sò assai punti brillanti è impruvisii, spots blanches.

Sfurtunatamente, per destrazià i trè piatti in i pianti interni ùn hè micca cusì faciule, stu inemicu ùn rinuncia micca fà. Inoltre, ùn vogliu micca solu per ridivà di l'invitati imprevisi, ma ancu per priservà a fioritura, per restaurà a salute è a bellezza. Hè ricumandemu d'isolà a pianta infettatu finu à u più possibili, è puliscendu cura di u locu induve eranu. Prima di prucessu, a pianta deve esse lavata sottu u regnu cù l'usanza di sapone di robba.

Sì a pianta hè infectada pocu, pudete aduprà rimedii tradiziunali è l'usu di decurcizzu di mustard mustard, rallegra amara, u tabacco di u prisenti, pepite, celandine celandine, yarrow, è l'altri si sti miraculi ùn manavanu micca lime triopsi in i pianti interni, a lotta cuntinueghja. In u cursu hè una artiglieria pisanti - pseudoxicidi (preparalli "Fitoverm", "Vertimek", "Decis", "Agravertin", "Actelik", "BI-58", "Karate", "Confidor" è altri). U trattamentu hè realizatu almenu 2 volte cù un intervallu di 7-10 ghjorni.

E l'ultimi. I viaghji sò un persistenti persistente, è parechji di i toxicità sò tossichi à l'umani (alcuni di quelli sò ancu periculosi). Fascinatu da a lotta cù e parche di i pianti d'interni, ùn lasciate micca!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.