Arte e spettacoliLittiratura

"The Sun di i Mortu": un riassuntu. "The Sun di i Mortu» Ivan Shmelev

Ci sò libbra di leghje chì saddens cummanda à pinsamenti tristi. Unu di li in u principiu di twenties di l 'ùrtimu sèculu creatu un scrittore Russian Ivan Shmelev. Stu artìculu - un brevi riassuntu. "The Sun di i mort" - u pruduttu di un omu di raru talentu è un travagliu tragicu destinu.

Storia di a creazione

Critichi sò chjamati "u sole di u mortu," unu di l 'òpiri cchiù tragicu in lu la storia di l'umanità. À ciò chì e cundizioni di creà libri?

Un annu dopu, dopu à Ivan Shmelev lassò la casa, ci fici scriviri lu epupea "Suli di lu mortu." Allora ch'ellu ùn hà sapiri ca Russia vi mai vultà. È ancora iddu stessu chì u so figliolu hè vivu. Sergei Shmelev statu tombu senza prucessu in u 1921. Addivintau una di i vittimi di "tirruri russu a la Crimea". Unu di quelli à i quali u scrittore hà ntitulata "Lu Suli di lu Mar" Passiunatu. Perchè u distinu di u so figliolu Ivan Shmelev trovu parechji anni dopu à i scritti di sta terribili libru.

la matina

Cosa sò i primi capituli di u libru? U Populu ùn hè facile à pòrtanu un riassuntu. "The Sun di i Mortu" principia cù una discrizzione di la natura di la matina Crimea. Prima di l 'ochji di l'autore - un parlement paisaghju muntagna. Ma lu panurama Crimean évoque solu nustalgia.

vigne Local medità ruvinatu. Houses situatu vicinu à viutò. paese Crimean ciuttata cù u sangue. L'autore di vede i campagnoli di u so amicu. U domu rilucente ghjugni oghji com'è una paroli urfaneddi, Murat li finestri di colpi, u tuttu cù whitewash.

"Chì ammazza pi jiri": un riassuntu

"The Sun di i mort" - un libru di la fami, miseria. It mostra i turmintatu campa da dui generale, è i zitelli. Ma u pagine più orribili di u libru Shmelev - i passi, unni l 'auturi discrivi la mutazione di una persona in una arma.

ritrattu ancura è terrifying di unu di i miti di "u sole di u mortu." nomu Shura di u caratteru, iddu ama à ghjucà u piano, in u serate, iddu chiama un "falco". Ma stu acellu fieru è forti, ch'ellu ùn hà nunda à fà. No smaraviglianu u autore pò cumparari a lu vultures. Shura tanti si n'andò a nord, o - ancu male - di u lume. Ma ogni ghjornu ch'ellu manghja u latti pollen, jeux, music, viaghji in u cavaddu. Mentri genti attornu a sò moriri di la fami.

Shura - unu di quelli chì eranu mandati à tumbà. Amministrari distruzioni di massa, si stati mandati, abbasta enough, di u scopu àutu: a accord felicità universale. Cumincià, in i so parè, intese à macellu. E chiddi chi vinniru a tumbà, aghju fattu u so duviri. Ogni ghjornu, cintinara di genti, si n'andò in i cantini Crimea. Duranti u ghjornu ch'elli eranu pigliatu à esse tombu. Ma, comu si girò fora, a felicità per ch'ellu si pigliò di più cà un centu mila Accidents, hè un apparenza. ghjente travagliendu, sunnari a occupari locu lordly mortu fora di manciari.

About Baba-Yaga

So si chjama unu di i capituli di u rumanzu. As tradiscia a so riassuntu? "The Sun di i mort" - un travagliu chì hè un ragiunamentu è assirvazzioni di u scrittore. nuvelle Scary presentati lingua Giudici. È perchè escia ancu peggiu. Si pò esse sistimau cum'è l 'individuu nuvelle dittu Shmelev. Ma l 'lassatu spirituali di u autore mancu dà un riassuntu. "The Sun di i Mortu" Shmelev scrisse in u tempu, quandu si micca cridutu in u so avvene, ùn a lu futuru di la Russia.

Micca luntanu da a casa, fruste induve l 'eroi di l' vita rumanzu sò residence estate - lu disertu, i corsa friddu. In unu d 'iddi cci stava un Estate pensiunati - bonu tramannati vicchiarìaddu. Campava in la casa, incù un pocu bisfigliola. I li piacia à occupà da u portu, i cuglioni caccia. È in u matina, lu vicchiareddu si n'andò à u mercatu di i pumati fresca è furmagliu. Na vota ca si firmau, si sò pigliatu a temperature è colpo. curpa Estate hè ch'ellu hè arme in un vechju overcoat militari. Per quessa, è fù ammazzatu. Little bisfigliola statu à pusà in un alloghju viotu e di chianciri.

As digià citatu, unu di i capituli si chjama "Di Baba Yaga". A storia, sopra, circa l 'Estate hè una breve riassuntu. "The Sun di i Mortu" Shmelev didicatu a la sorti di pirsuni ca sò mintuvati da l 'ochji "scupa ferru". At lu tempu, in la vita ogni ghjornu ci era tanti mitafuri stranu è terrifying. "Metti Crimea ferru scupa" - una frasa chì conta u autore. E pari un granni maara, distruzzione di migghiara di la vita cu l 'aiutu di li so' attribuilla favulusi.

Cosa fù dettu in li capituli chi seguitate Ivan Shmelev? "The Sun di i Mortu», u riassuntu di u quali hè partì in l 'articulu - cum'è u lamentu di l' anima hè cunnannatu a cuntaminazione. Ma l '' autore hè s'arricorda guasi mai parla. "The Sun di i mort" - un libru di Russia. tragicu cunti - è terrìbule scheda di u ritrattu.

"Criatura di una nova la vita ... Induva sò iddi?" - dumanda u scrittore. È trovu nuddu cci arrispunnì. Sti genti vinniru, sacchighjatu Ce costruisce seculi. Iddi desecrated i tombi di santi, si sfardò lu assai memoria di Russia. Ma davanti à voi lampà, vi duvite amparà à crià. Trituratori e tradizioni Orthodox Russian nun sacciu: ed è accussì si cunnannatu, cum'è i so vittimi di certu la morti. Faci lu nomu ca fu datu lu libru di Ivan Shmelev - "Suli di lu mortu."

Summariu, description, prodottu di u tarrenu pò esse trasmesse à stu modu: unu di l 'urtimi intellettuali Russian, in traccia di a morte, veghjanu da la nascita di un novu statu. Ghjesù ùn capisce i metudi di u novu guvernu. Iddu nun stava ni 'stu sistemu. Ma l 'eroi di u libru ùn soffre u solu da u so dulore persunale, ma perchè ùn capisce ciò chì abbisogna a cuntaminazione di u sangue, è suffirenza di i zitelli. Comu la storia ha dimustratu l "Great Omi" avia per u friscalette, di sucità suviètica assai di effetti incantu.

Boris Shishkin

U "Suli di lu Mar" Shmelev dici u racontu di u so fratellu, u ghjovanu scritturi Boris Shishkin. Ancu in l 'anni di lu scantu st'omu urbane circa scrittura. Carta e 'nchiostru esse trovu. U so libri vulia à cunsacreghja qualcosa luminosu, pulita. L'autore sà chì Shishkin zenne di talentu. È ancu, ùn ci hè tantu dulori, quantu avissi a èssiri abbastanza per un centu di vita in la vita di stu ghjuvanottu.

Shishkin sirvutu in u infanteria. Duranti la prima guerra munniali fu u fronte, tedesco. Iddu fu cunquistata, unni vinni turturatu, addumannatu, ma miracolosamente puntu. Vultò in casa in un altru paese. As Boris sceltu qualcosa di tutti: da u carrughju cugliera su orfani. Ma l 'bulscèvica fù prestu arristati. Again scappò a morte, Shishkin era in l 'Crimea. On a pinisula, iddu, u malatu è moriri di la fami, sempre chjara chì, un ghjornu ch'ellu avissi a scriviri na bona, nuvelle altura per i zitelli.

fine di tutte e

Cusì hè u capitulu finali di u libru. "Quandu currunu fora di la morti?" - dumanna la custioni autore. Prufissore prossimu mortu. A so casa fù tandu ransacked. Supra lu modu, l 'eroi di l', donna, scontra cu lu picciriddu mori. Si lamintava di u distinu. Ghjesù ùn pudia sente u restu di a so storia, e pùa scapparu da a mamma di u ziteddu moru in i so capi-midi.

libru eroi ùn hè micca a paura di a morte. Piuttostu, ci hè aspittava di a so, cridendu chì hà solu pò aa suffirenza. A prova hè a frasa dettu da u autore in l 'ultimu capitulu: "Quandu ti copre petra" Ma, u scrittore chì capisce chì, malgratu u fattu chi u tempu lìmitu s'avvicinò, a suppera ùn hè Corsu.

Chi lettori mudernu pensu u libru, chì in u 1923 scrissi Ivan Shmelev?

"The Sun di i Mortu": recensioni

Stu travagliu ùn dumandà à a literatura pupulare trà lettori mudernu. Reviews avvinta un pocu. U libru hè pienu di pessimisimu, la causa di cui si pò capì da sapennu la cundizione di vita di u scrittore. In più, u pagine nuttata ch'ellu sapia firsthand in a storia di u paese. Quelli chì sò leghje "The Sun di i Mortu», accordu chi stu libru dura à leghje, ma hè nicissariu.

Hè u colpu di lettura?

Retell l 'òpiri storia, hè quasi impussibile. Avemu pò risponde solu i quistioni circa chi tipu di cantu didicatu Ivan Shmelev "The Sun di i mort". Synopsis ( "Brifli", o altri siti Internet chì cuntenenu retelling di travagghi di l 'arti) ùn dà un' idea cumpleta circa u prughjettu di u pruduttu, ca addivintau lu scritturi cima criativa. In ordine per risponde à a quistione di s'ellu si tene à leghje stu libru pisanti, vi ponu rammentu e parolle di Thomas Mann. scrittore inglese disse: circa u so i seguenti: "Leggi, s'è vo avete u curaggiu."

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.