U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Tempiu di u Sacred Heart di Ghjesù (Samara) - un munumentu architetturale unichi

diocesi Cattòlica in l 'Imperu Russian affaccatu in u mezu di u XVIII u seculu. Catalina II, u dirittu i culoni, Roman Catholic, per custruisce tempii è di fà adurà. Maiò parti di li cattolici venenu in provincia Samara.

Mentri chjese eranu u dirittu à fà solu in i culunii, o altru, accussì l 'abitanti di a Samària (li cattolici), ùn ci hè micca locu di priari. Allura lu mircanti Yegor Annayev hà nizziatu la custruzioni di la chiesa, in i cità. Decisioni urganizata pè ottene subitu, ma grazia à la risistenza di E. Annaev Temple di u Sacred Heart di Ghjesù (Samara) fù campavanu custruitu. A decisione in favore di u fidu ricevutu u guvernatore A. Artsimovich, un Pulaccu da a nascita è un Cattòlica Rumana da riligione.

A custruzzione di a ghjesgia, è a so vita nanzu a rivoluzione

Luogo di custruì sceltu di quaranta novi quartieri, à l 'Intersection di u futuru carrughji di Kuibyshev è Nekrasov. Land vindutu Burgers Novokreshchenova, Kanonova, Razladskaya è Zelenova.

Tempiu di u Sacred Heart di Ghjesù (Samara) hè statu creatu da architettu Thomas Bogdanovich Mosca. Ci hè dinù una versione chì u prughjettu di a ghjesgia era prumessa Nikolai Eremeev o di a squatra di architetti da a St. Petersburg. u travagliu custruzzione fù purtatu fora murare Novgorod National, guidatu da Aleksandrom Scherbachovym. Dintra la chiesa, criau una magnifica autorità austrìacu.

U appena custruitu chiesa cattolica fù cunsacrata in u 1906. Lu primu serviziu fattu CURAT Samara arrivu I. Lapshis. Tempiu di u Sacred Heart di Ghjesù (Samara) firmati in forza fin'à 20-IES di XX sèculu.

In più di servizii religiosi, a ghjesgia hè primura forti in u travagliu carità. Limòsina ricevutu soldi, panni, cibu, un tettu, sopra u so capu. I membri di u Society caritatevuli spesu sera, cù musica, u ballu, è una raffle. Quannu la cresia apertu una bibliuteca è leghje stanza di pùbblicu.

Duranti la prima guerra munniali, sacrificadori, parisians aiutatu rifuggiati è prigiuneri di guerra. Influinzatu da u funziunamentu militari eranu in straits of pura è attenzioni medica bisognu. Per i zitelli di migranti da i pruvinci uccidintali apertu capanni.

U destinu di a ghjesgia in u periodu USSR,

Cù u turnava a lu putiri di lu bulscèvica Temple di u Sacred Heart di Ghjesù in Samara si sparte u distinu di parechje chjese in l 'Unioni Suviètica. Church stata spugliata di u dirittu di dispose di registers parrocchia. Atti di statu civile trari a la scupi appena mpostu (ufficiu catastu). U tempiu livò lu bastimentu, pruprietà e parochje, chjamatu i gruppi di i cridenti custrettu à neguzià incù u guvernu di l 'usu di a ghjesgia di adurà.

U trasferimentu di a pruprietà di u statu di a ghjesgia hè accadutu in 1918. À u listessu tempu intruti in un accordu in u trasferimentu di parrocchia loca. In lu 1922, Olivi, chiesa, fattu d 'oru e metalli preziosi, stati cunfiscati a favuri di l' ogni jùarnu Volga.

In u 30s di costruzione, chiesa seculu scorsu ogghj tiatru di un i zitelli in 40th - museu, poi detti la struttura Teatro School è i Agricoltura Club. Cridenti uffertu a priari a la cappella di Smolensk, ma u prete I. Lunchevici n disaccordiu supra, citannu lu fattu ca cattolici ludà à Diu solu in u tempiu cruciforme.

falsi cascò luntanu è u cullettivu Cattòlica dopu à l 'ura di la cresia. U palazzu di a ghjesgia fù spugliata di croix à l 'assèdiu, certi elementi di una dicurazioni è corpu. In u 1934, a Cumpagnìa custruzzioni in u cumandante di a ghjesgia, uffertu à ricustruisce di la chiesa, dividendu u bastimentu in dui leccia, ma u tribunale appoghju architetturale ùn appruvazioni di sta mprisa, identificà custruisce a cuscenza culturale.

rinascimentu

Tempiu di u Sacred Heart di Ghjesù (Samara) hà trovu una nova la vita in u 1991. Chiesa di novu spustatu ghjunta. At parechji volti, u serviziu hè tutu veschi Gunchaga J., T. Pikush, Benush T., T. Bécu. O. Thomas pigliò cura di pratiche di u cleru, è i riparazione di la cresia. In u 2001, l 'Marco la croix.

L'aspettu realità di u tempiu

Church fù custruitu in stile néo-gotico. A forma di u palazzu cù una cruci-transettu-furmatu cruci. U cori, cielo dui autizza, tour - 47 metri. Entrata à a ghjesgia hè studiata cù Parade raffigurante la Vergine Maria. L'altare chi serbit, fresque, "u Cristu nantu à a croce" (Salvador Dali, copie).

À mezu à i visitatori à a ghjesgia, micca solu i residenti a cità, ma ancu i turisti chì vulete imprissioni un munumentu di architittura, ca è lu Tempiu di la Sacred Heart di Ghjesù (Samara). Photos sò beddi òpiri d 'arte da ogni àngulu.

U palazzu di a ghjesgia in a so manera unica. Bisognu di Speed hà persu pupularità a lu tardu seculu XVI. Di la custruzioni di riligiosi di Index messe à aduprà àutri stili. Similar in architettura, templu, chiesa di San Francesco Anne, custruitu in Vilnius. Church Samara sù a lu IV sèculu, ma in u francese guise di tempii ci sò qualchi similarità. Forsi Thomas Osipovich Bogdanovich à creà i ghjesgi Mosca e Volga hè fighjendu u ghjesgia Vilnius.

veni

Di l 'parisians di a chiesa, tenu catechesis rigulari. Vole à entre in u squatri di la Chiesa amparà i principii di u Cristianesimu è a fede. Ministri di l'église urganizà riunioni studies. Duranti lu dumanni a riunioni di jùnciri unità Christian, o almenu una capiscitura trà i siguenti Christian.

A ghjesgia opera Club Bible, una historia, una rivisioni di u ghjurnale parrocchia. Dintra la chiesa hôtes cuncerti di musica classica è sacru. A ghjesgia hè aperta per sè visite è corsi.

Tempiu di u Sacred Heart di Ghjesù (Samara): Address

chiesa Polacco in Samara hè situatu in carrughju Frunze, 157. Cianci à u locu arrivare u autubussi, trams è TAXI. U prossimu riparu - "Strukovsky Park", "Frunze Strada", "Armata Russa", "RAI".

Parisians è i visitori nutà chì u tempiu di i Sacred Heart di Ghjesù (Roman Church in Samara) - postu tranquillu è pacificu induve vo pudete sciali, piattà da u cumbugliu bassu è muvimentu, à riflette à a vita.

chiesa Samara hè ricunnisciutu cum'è un munumentu cultural. U palazzu hè prutetta da u guvernu è inclusa in la lista di u patrimoniu culturale UNESCO.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.