Home e famiglieHolidays

Situazione, alberghi Santa Maria Nicola ghjornu di i zitelli

Sè vo viditi lu calendariu, siddu la cresia, si prufani, hè dinù cosa cunfusione - evenimenti in a nostra vita assai. Ci sò chjuchi, a celebrazione spùticu prufissiunali comu jornu geològu o Space, ma ci sò dinù festa larga-glubbali. Sti prividia di Natale, New Year, pasqua è, di sicuru, à u ghjornu Nikolaya Chudotvortsa.

Ci Is Santu Nicola?

In cuntrastu a l 'amata unu, ma sprummintatu di Santa Claus, Santu Nicola mi stava in a cità di Pàtara, situatu in l' Asia Minori. Hè accadutu daretu à l '3a seculu. U picciottu fu un abbrazzu, genitori, pinsau u donu divinu zitellu, cusì detti tuttu pussìbbili: la ricchezza, caluri e amuri. Quannu si crisciutu, si dicisi à cunsacreghja i so vita à Diu, è l 'omi. Santu Nicola divintò un sacrificadore, è più tardi - u palazzu di Myra. A caratteristica di stu santu omu era ch'ellu fù pudia fà u bè Post, pudia micca dà qualcosa à stessa. Si dici cun tanti miraculi e cosi boni: u ripigliu di a vita hè scundisata marin timpesta di assistenza carità esigenza ricumpenza la ginirusità di orfani e la limòsina. Di l 'attività cumpassioni chì campavanu fù cunnisciutu à u pòpulu, chjamò i so flatterers, o Miracle travagghiatura, è a data di a nascita accuminciò a cilibrari ogni annu. Man, tutte e mio vita à aiutà populu, hè particularmente à a categuria di i santi. Oghje ci hè cunsidaratu u santu patronu di viaggiaturi, marinari, u pòveru e la suffirenza. In più, addivintau un esempiu eternu di altruism è veru nostru Ridinturi.

trè surelle

Si hè dettu chì longu fà in u listessu di famiglia avia trè figliole-Bride, quale babbu, ùn pò maritassi. Tantu, ca lu parenti jemu di furzà i so figlioli a guadagnari tanti sordi manera indignu. Nikolay Chudotvorets amparatu di chistu, accuminciò a tiru di lu poviru soru di l 'oru in u camminu. A ragazza vicinu à u caminu ghjustu pinnuluni a so siccà calze in cui, è si lampò rigali. Cusì, St. Nikolay Spa da fimmineddi offisa e fici li cunsulari distinu. Più tardi, si messe à dà dumandà à tutti in bisognu: u drug - lu poviru, andarinu panni - orfani e joca - per i zitelli da a famigghi mischinu. Dapoi tandu, persone sò cunvinta chì in casu di estremu bisognu Nikolay Ugodnik godi vi aiuta.

tradizioni Nikolina di u ghjornu

A tradizione di celebrà u ghjornu di Santu Nicola e in u 19 di dicembre. Hè cù stu festa in vuci ca lu post-New l'annu principia. Per disgrazia, ùn ci sò stati i tempi quandu pirsuni hannu pruvatu di livaricci lu fede in Diu, miracles, fata fola: Do vacanze religiosa, scunfitta, chiesa. A causa di sta festa in onore di Santu Nicola di qualchi tempu mughjà scurdatu, ma avà ripigliatu a tradizione. Oghje, i casi jemu di meatless, ma tavule riccu comu amici e nimici (si dicìa ca festa di cunciliari lotta), è i zitelli sò sottu à i cuscini di dolci, di piacè "Nikolaichik" è altri doni.

In li stituzioni di i zitelli, di a tradizioni, glòria, u ghjornu di San Nicola. A scrittura hè di sòlitu priparatu in nanzu, è a zona assai anticipò i zitelli, in montagna in una atmosfera favulusi.

meraviglie oltremare

Hè nutevuli chi u principiu di a celebrazione messi à Colonia. In anticu Germany, December 6 (Temperance gregorianu) Letteratura messu fora dolciumi in onuri di San Nicola. Next, u diffusioni di a tradizioni da a casa, a casa: a legenda di i sureddi, i zitelli si messe à impiccà calze in lu caminu, o mette stivali fora la porta m'aspetta di rigali da i boni santo. A i zitelli lalala in la matina trovu l 'assi invece di té.

In i Paesi Bassi, si dicìa ca lu veli Wonderworker u bastimentu, tantu ghjente mette scarpi francesi fora la porta a la sira. Nantu à u ghjornu di a festa di San Nicola la situazione preparatu in nanzu in Italy, France, France, France: ci vai pageantry, populu costumed cantava canzoni tradiziunali, e hannu piacè da u core. Austriaci, e pulacchi crede chì nantu à a vigiglia di a casa lu nfernu lalala chi santu mandà successu luntanu, ùn ti scurdà di a ittari doni a peddi.

Festa di u più chjucu

I zitelli di tutte e età sò attesa di vacanze e rigali. Di sicuru, generale duvia tena stu sintimu cecu, è naive in miraculi. Vergogna vacanze cum'è perline sò strung nant'à un filu di i ricordi di zitellina, senza chì a vita hè Cavatrici. A scrittura di u ghjornu di a San Nicola di infanzia tocca à esse in i siguenti manera: u semplici, u megliu. Si face micca u sensu di andà à una cunversazione tiulòggicu cumuna circa lu significatu di la casa da u puntu di vista di a ghjesgia urtudossa, o pruvà à accenda u sughjettu di u scopu di a filusufia. Per gruppu picculu ziteddi, chì ponu esse riunite in a casa, è in caffè, u l'figlioli, u ghjornu di a San Nicola si passanu a situazione vacanze di un tali modu.

  1. I ziteddi sarà intarissanti à sente una storia jènnu circa un carusu Nicholas, chì in senza manera sapia fallimentu. Un ghjornu, s'addunò ca lu so 'amici vulete hannu un piattu sapuriti, è ghjucà incù belli joca, ma nun ponnu pagari. Allora u zitellu decisu di dà a so joca i zitelli, panni è dolci, ch'ellu avia tanti. Ma vinni prisintata in Farm sicretu è solu ubbidienti. E accussì, pòpulu sempre sapè chì u ALESSANDRIA hè scunnisciutu, è ch'elli ci chjama un santu.
  2. Next à i zitelli vene Bambola-picciottu, chi dumanna "quistione duru" di u tippu: "Nun vi stanu à sente i vostri parenti?" O "Si vo manghjà pollen?".
  3. Tutti i zitelli sò dichjaratu tantu ubbidienti, affiziunatu è bona, accussì Nicholas apre u so saccu voluminous è limòsine dà fora rigali à elli.
  4. Doppu tali nu pusitivu seguitate ghjochi all aperto tasca.

Sta versione pattu pò ièssiri usatu sò nantu à u ghjornu di San Nicola. A scrittura di i figlioli di età Parties, simili à u foregoing, hè facile à usu in ogni locu còmuda.

Di i zitelli in sù è interessi di più cumuna, una favulusi funziunalità. situazione fola di u ghjornu di a San Nicola si pò più in un modu spiritosu. Dopu à tuttu, u infurmazione vi sempre esse trasmissa, ma ghjustu ùn dariti annuiatu.

  • Cumenciu bisognu di una situazioni prublema: per esempiu, mala caratteru ncantata sceccu favourite Nikolaya Chudotvortsa e li picciriddi hannu a scriviri lu.
  • À sta fine, ch'elli portanu fora un impiegu, seria è buffu: Devi addiminu in rima, truvà e sferenze trà pictures, satannu, su e giù, imitannu animali.
  • Na vota ca lu sceccu ricorda sempri Santu Nicola trasforma u male in bon caratteru è un entusiasmu generale distributes rigali.

Matinée a scola

Per i studienti più hè dinò necessariu à priparà una matina nantu à u ghjornu di San Nicola. scrittura maiò pò esse sviluppata agghiuncennu lu Sveda in la forma di un ghjocu di u male, un tipu di "vredomora". A storia di a storia di l'alberghi è tradizioni, troppu, bisognu di tanticchia di cchiù, secondu a età.

  1. Nantu à u ghjornu di San Nicola e la scrittura deve cuntene un racontu cortu circa la casa, ma ùn deve sùbitu sta parti di l 'edizzioni. Megliu s'ellu si farà un caratteru favulusi o miticu, cume un anghjulu.
  2. Davanti à voi entre u caratteru principale di u parsona, alberghi in lu salone, corre Villain (vaci, un jig, una rosa, la Cando), è principia à "evergreen" Little Benedetti: ponnu dumanni pazzi, inghjenna (leggi Puzzle incù tasca, otgadka sbagghiatu).
  3. Pudete vene à purtà un gran 'idea. Truvannu fora i sforzi cumune chì Nicholas vinarà solu à i zitelli ubbidienti, i participanti di u ballò, tiratu fora da sottu a sedia, insegnante, pre-Priparati, omi neri (pecchì), e li graputi resu.
  4. Quandu, infini, Santu Nicola vene, ci vene u tempu incidente ghjochi, amusements è puisii. Ghjochi pò esse differente. Per esempiu, ci hè perfetta ghjocu comicu "Dress l 'àutri." I so reguli bollire davanti à i fatti chì guanti padrona una festa, ma nantu à l 'autra - un accappatoio. A buttone à l 'altru hè necessaria à guardate lu vistitu comu prestu pussibule. O di u cuncorsu "Quale denti forti": ovu bollita in la cucchiara tocca à purtà clamped in i so denti, è pruvà à ùn Drop it. Also ntirissanti hè u ghjocu "corsu": hè necessaria a èssiri la borsa cù risati, estratti da tickling.

Rimi di Nikolaya Chudotvortsa

U ghjornu di a situazione Santu Nicola hè TERTULLIANUS senza una mansa di rimi. À casci sò numari testu croccante, offerta, per esempiu, hè:

Quale passu creak daretu à a porta?

snowstorm cû,

E cu 'na birritta di tempurale,

Nikolai fala à a vostra casa!

Mena si prisenta à i figlioli,

i purtemu à tutti di lu munnu,

Ghjè in lu scarpa:

Cosa vi purtò a lu vecchiu?

Altronde dolci è bambole

Alphabet, unni assai di faii,

Iddu vi purtau 'na pari,

È sonniu vene è veru!

Aspettate vechji annata Nacca

Nicholas vinarà à tutti!

azzione tiatrali inguernu

Situazione cristina à u ghjornu di a San Nicola hè espedienti a fari, presa in contu induve si vi pò più. Si pò esse cialda prucissioni cùarpu guidatu da Nicola e lu so 'ànghjuli accumpagnavanu. A prucissioni và à u quatratu, à i pedi di menu natale a cità l', in ordine di inaugurate celebrazione di u New Year. Tutti stu hè accumpagnata da un piacè, ballu, Samarcanda, è i ziteddi, diceva puema o cantava una canzona, meritava un donu lecite. Nantu un tali jornu hè spone à apre un negozio carità, induve omi sò liberi di fà panni, libri, ghjoculi per famiglie limòsina e orfani.

Dinù i situazione cuncertu di u ghjornu di a San Nicola si pò facianu u Ghiaccio. Priparati curà Fara pattinatori vistutu cum'è Nikolaya Chudotvortsa, veri diàvuli è ànghjuli comu lu nfernu.

scherzi Pauvre Innocent

Nantu à u ghjornu di San Nicola e la scrittura - Ùn la sola cosa chì preoccupa genitori. Hè impurtante chì u zitellu prifirutu pi dari e cumu fà lu più bellu. Get aiutu da insignanti di stituzzioni di i zitelli. U fattu chì a scrittura in u ghjornu di a San Nicola à spessu cumincia cu scriviri na littra a lu ginirusu pleaser. Stu casu heralded arquantu pathetic: hè preparatu da una carta particulare cù dishes è penna "d'oru". i zitelli in sù ci dumandu se discrìviri prestu u so cumpurtamentu tuttu l 'annu, è à a fine dumandu per un donu cumpiacente. Stu "log anònimu" hè urganizata nantu à a vigiglia di a festa, è tandu ring up i parenti è maestru "dà" nantu à u sicretu. Cum'è un risultatu di stu funziunamentu, u zitellu trova 'na scarpa esattamente ciò dumandatu Nicola. Cusì, u zitellu hà da ricordu u vacanze per un bellu pezzu, è più ntî, vi fervori cuntinuà à crede in miraculi.

As di doni, allura tuttu dipende di l 'età è rinumata. Di sicuru, s'ellu un zitellu vole qualcosa spicìficu - nu jocu dî compiuter, un CD cù u vostru animata favourite, o tiatru - la situazioni hè chjaru. Tra l 'àutri cosi, pudemu Donate salvu li libbra di i sugetti sfarenti, kits arte di i zitelli per bambini - joca, sviluppà e cumpetenze moteur fina, bambù Chjara è animali. Recenti divintatu amichi viloci e aiutà u pocu chjami aghjalesi a dormiri in una stanza scura, è ch'ellu hà da piglià cura di qualchidunu. Bonu, joca inteligente (Puzzle, Designer) surgente micca u sviluppu intellettuale di u zitellu. Di sicuru, u ducizza in sta lista luntanu da u cuncorsu.

ricette di sicretu

Comu è ghè a situazione di u ghjornu di Santu Nicola, dolci sò ubligatorie è sempre degne. Ci hè u classicu sòsula di tradizziunali "Nikolaichik" parchì, manera ideali, senza elli ùn fà ogni tanta festa. Unisce di farina, latte, uova, meli, burro, zùccaru e grigghia papavero kneaded mpastata. Di riserva sviluppata corona piccula battaglia è industriale. Prontu-fattu, sò pianuri cun ghjacciu cicculata (burro, zùccaru, margarina, sunca, latte deve esse mmiscatu è bollita), è in u cima di u dolce, limone, attirannu. So chì vi ricusà un tali usari?

L'essenza spirituali di u Festiventu

Nantu stu ghjornu, hè necessariu di fà piacè à unu l'altru, a dari benedizzioni materia di lu poviru e orfani, ùn skimp su doni feasible francese. Sicondu à a storia, Santu Nicola à la fini di a vita hè diventatu quasi un lazzaruni, ma arristò sempri in la mimoria di la genti. Iddu fu aiutatu quelli chì si vota liberatu. Sta casa turnà populu di un sèmplice, ma impurtante a verità: i boni vene sempre daretu bonu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.