Arte e spettacoliArte

Singer prulitariatu Nikolai Kasatkin

Stu artistu, u quale, Dipinti sò suciale in a natura, si rifirisci a la vita di pòpulu, dedicating a prima prodottu di li cuntadini e cullega la criativitati incù u destinu di i travagliadori. It mostra ghjente chì sò capaci di prutege i so interessi.

Artist, li chiacchiari di lotta

Nikolai Kasatkin hè natu in u 1859. carusu ncignusu t'avissi a Scola di Painting in Mosca e pigghiannu sperienza da artisti rinumati V. Perov è IM Pryanishnikova. Si lauriau da l 'istitutu cu na midagghia d' argentu di u ghjovanu autore statu invitatu à travaglià in una grande casa, edizione.

In lu 90-IES di u XIX seculu, u pittore torna à u tema di u travagliu è a vita di i classi di travagghiatura. Sutta la nfruenza di lu muvimentu prulitari si cuminciava à vince a forza, Nikolai Kasatkin staciuni un ritrattu di travagliu di ghjente urdinaria, videndu a so miseria è dà la biddizza di li braccianti Unbroken. Per esempiu, in i minatori chì spessu raprisentazione u autore embodied a so idea di una nova forza, u ghjornu di crescia da ghjornu. Si crede chì ùn hè necessaria à creà bella pittura, caressing l 'ochji di abitanti è u bisognu di pagà attente à u travagliu di i travagliadori è a chjama di a lotta contru à u exploiters.

sceni Real da la vita dî pirsuni u travagliu

Nikolai Kasatkin - artista, ca prima dettu circa u sparte pisanti di l 'minatura. Sò canvases onniprisenti una manera significativa, scritti in una scelta scura di culori, è un culore assoltu sceni realistu. Un saccu di viaghju intornu à u paese u autore vede miseria, ma prova micca à se u so caratteri in un tali modu cum'è à suscità simpatia publicu. Iddu scrissi ostrosotsialnye travaglia da a vita di i travagliadori è paisani, Choisir i sceni drammaticu, ma ùn hè limitatu à rialisimu casanu.

I quadri sò micca sintimintalita` micca necessariu è impegnati in pòpulu travagghiu duru nun taliari schiacciato è rottu. A sola tragedia umanu hè videndu cum'è una presenza tìpica.

A maghjina di a nova 'omu

Ricevutu u titulu di academician di pittura la artista accoglie i manifistazioni, rivoluzionariu è scrivi dipinti, chì depict u puteri u cumbattu di i travagliadori. Sicondu à i autore, travagghi di l 'arti sò obligatu di misi e di sonu lu alarme, mustrannu fora i prublemi attuali.

Dopu à u 1917 Nikolai Kasatkin unisci lu so travagghiu rialisimu Russian è arte suvièticu. Iddu la staciuni images nant'à a vita e di lutta di i prulitariatu, hà statu attivu ntâ l 'òpira di l' Accademia Russian di Arts. Duranti l 'èbbica suvietica u pittore hè u travagliu nantu à una nova manera di l' omu è fonda una seria di ritratti di i membri di u Komsomol - ghjovani guerilla di cumunismu, comu futuru di la casa, si ritrova in u ghjovanu facci.

missione publicu

opere l'artistu Soviet supra cumparisce in i mostri viaghju, chì circate cuntadini avanti analfabeta. populu Downtrodden chì ùn ponu leghje, vede u canvases di inghjustizie, disgrazi e miseria di ghjente travagliendu, è in i so animi addivà una prutesta contru à a exploiters. Cusì, Nikolai Kasatkin, quale i dipinti grapu un novu munnu di imagine è emozioni, hà micca solu culturale, ma dinò a missione suciale.

A galleria di ritratti di i caratteri Femmina

L'artistu crèa coquille bella imagini di e donne Suviètica, sfinutu, ma ùn perde u so sensu di self-di stima è ùn causari simpatia in lu spittaturi. Sò expressiveness travagliu campa, linii precisa, è u stilu interna chidi caratteri.

"Shahterka"

formi di Charme pieni di luce spiciali, trovu un tesoru arte grafichi Russian. A picciotta, sorridente, cunvinta in e so capacità, pari fiertà à lu spittaturi. A so maghjina hè piena di calori internu, è u bisognu ùn hà ancu avutu tempu à mette nantu à a so chi è stu tela tengu fora à mezu à altri nfusca dipinti difinzuri dâ realist 'arti. L'artistu duna un cumplessu mondu spirituali di e donne, paghendu chiudi attente à u visu di plastica e mani, è spittaturi school puvirtà shahterki ùn ancu custata.

formi chiù

Un antru studiu maravigliosa chì iscì da sottu à a manu, Kasatkina, chiamatu "l'donna, Testa Mora". Bright, pittura, aquarelle, scritti in lu 1908, attrae l 'ochji di u pubblicu. Nuddu lu sapi unni l 'artista scontra sta figghjola chi imagine début la "Shahterkoy", solu ci in a natura In attesa di più pronunzianu. Piscina bellezza scura-pene da u travaddu, chi havi la forza internu, ùn cerca in i so ochji, ma ùn hè impussibile à circà luntanu da i so.

"A donna à l 'histoire"

I travagli, chì c'èni una donna, twin vistutu, pocu si trasfirìu a la cità da la campagne, custrincennu l scrupoloso à ind'è u destinu di l'arma pulita è luminosu. Hè chjaru chì quì si nun s'aspittava qualcosa bè, fora di lu travagghiu schiavìsticu, brutalità è ruthlessness di genti. Ma mentri li bella ragazza, chì sà nunda di circa lu distinu di la sucità, embodied nant'à un inturnianza di foglie verde, è cumu u restu di a so sorti, unu si criu solu.

Singer Nikolai Kasatkin prulitariatu, manca una lascita priziosu, capisce multilinguismo suciale in Russia, e vitti a lu prulitariatu una forza putenti chì pò canciari lu solitu cursu di la storia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.