Arte e spettacoliMovies

Shelley Winters: biografia, la vita parsunali, carrera

Hollywood stelle 50-IES di l 'ùrtimu sèculu, Shelley Winters di i so più di cinquanta anni di a so carriera in Guatemala è in u teatru statu attribuitu dui "jamais", l' "Drri" è "Golden Globe". Dapoi lu travagliatu megliu Directors (Stenli Kubrik, Polanski Rumanu, Sidney Pollack), associ in u ghjocu era u listessu stiddi comu idda - Burt Lancaster, Kurt Russell, Elizabeth Taylor, è u so sorelle in l 'atturi Studio - Merlin Monro.

U listessu attrice pò cumparari a so vita cù una longa strada rocheux da u ghetti di Brooklyn à un appartement lussu in New York, u dui cchiù mpurtanti volti film, trè case in California, quattru gata successu, cinque quadri Impressionist, sei roche e 99 filmi.

Shelley Winters: biografia

L'attrice francese aspiring journalists hè natu u 18 di austu, 1920 in St. Louis (Missouri) in una famiglia criativa. babbu, l'Shelley fù dicori menswear è a so mamma travagghiau comu nu cantanti. Quandu idda hè di trè anni, a so famiglia si stalla à New York, è dopu à sei anni, u so babbu fù fici di arson. In a so mimorii, u attrice francese poi rissi chi duranti stu pirìudu si misi bottu in un mondu di fantasia, chì u so 'aiutu in lu misteri funzioni. Idda tanti sauti sempri a scola di u palu di visità pruduzzioni su Broadway.

Quand'è no tinia Abbagliante sana in ricerca di un attrice à ghjucà Scarlett in "Un dimanche à la campagne", era un zitellone. Assumendoni a so età tacchi surella, è numarosi pads à pettu, Shelley Winters andò à i colata. Hè statu tandu tziu Dzhordzh Kyukor u so dittu pi jiri a la scola funzioni è divintata famosa in New York.

Piglianu un 'educazione sicundariu, idda accuminciò a travagliari in una fabbrica cusgitura e friquintau lu scola ricitazzioni evening, oltri corsi Charlza Loutona è l' atturi ligginnariu Studio in Manhattan.

carrèra attrice francese

Shelley Winters esordiu agiscenu hè accadutu à l'età di vinti-di trè anni, in u cosita "Cosa era una donna!". Ma fama, ghjunse à a so mamma u rollu di u vittima in u film chi listessu Dzhordzha Kyukora "Double Life", publicatu in cìnema in lu 1943. Stu statu seguita da i filmi "Dragos 73" è u dramma "The Great Gatsby", chì apre u so modu di Hollywood. Ottu anni dopu, in u 1951, hà étoilés in u rolu di titulu in la cosita "A Place in u sole" e ricevutu u so primu elettu per "Oscar" per megliu attrice francese. Nobel si n'andò à un altru nominee, ma fù attente à i persona di Directors è hè aiutata stabiliu in l 'industria cosita American.

50 anni di l 'ùrtimu sèculu palesu u so talentu à u piena, u attrice étoilés mori hè in vista è in u Colonna mali. In 1960, hà ritrovu a so prima "Oscar" per un rolu favurendu in u cosita "I testi di Anne Frank." In tempu incù u travagliu in u cosita Shelley Winters attivamenti sonau su Broadway. Lu secunnu "Oscar" hà ricevutu in 1966 è torna per un rolu favurendu in u cosita "Un pezzu di lu blu."

In i 70 anni di u so travagliu più incù hè u cosita "The Poseidon Adventure" (un altru elettu di u Statuette d 'oru, u quadru di i filmi in i foto, sopra) è direttu in u teatru - la cummedia "A notte di u Iguana." Lu spittaturi cunnosci u decenniu prossimu, u attrice soprattuttu da televisioni e prugetti autubiugràfichi è publicatu u so libru. S. Winters hà a so stella in lu salatu Guatemala di Fame.

la vita parsunali

Piscina, dinamica è mai a perdiri lu cori, issu hè u attrice ricorda micca solu u pubblicu, ma dinù a nostra culleghi, numerosi interviewers. Idda vinni amatu da l 'omi. In u pisà ogni ora è po ci era l 'artìculi circa l' Unioni attrice cù i più beddi atturi in Guatemala: Klark Geybl, Robert De Niro, Marlon Brando, Burt Lancaster. Moglie Shelley Winters (photo - u testu) era di quattru volte. U primu matrimoniu fù principiu di e cuminciaru duranti la Secunna Guerra Munniali e finìu ntô 1948. Sceltu aspiring addivintau nu militari - Captain M. P. Meyer. Vulia una famiglia, forte è a moglia "in casa". Recently, era propriu impussibile à u lume di u mistieru di sviluppà successu di attrice Hollywood. anellu Impegnu datu à elli, S. Winters misi nzinu a sò morti. Second 'maritu hè u famosu attore talianu e diritturi Vittorio Gassman (Parisien sottu). In u matrimoniu, u coppiu era un zitellu. A donna si chjamava Vittoria, hà ricevutu u mistieru medicale è hà dui figlioli. Terzu u maritu Winters - Attore US Entoni Franchoza, sintìa a pùblìchi da u cosita "The appeddu pienu di pioggia".

Cù u so quartu maritu Jerry Defordom attrice vissutu inseme di 19 anni, ma subitu u matrimoniu hè un pocu ore prima di a so morte in u temiz di Beverly Hills. Idda murìu a 85 età di fallimentu lu cori.

"Place in u sole"

Pittura, "A Place in lu Suli" purtatu u attrice prima nomina di u prestigiosu è pupulare. Film hè basatu nantu à u rumanzu da "tragedia American" di T. Dreiser è hè inclusa in insulated u naziunale. Quissa hè una storia di amore e di calculu di friddu. U tippu hà risuscitatu in stile, Puritan, vene à travaglià in a cità. It aiuta ci mettiri un ziu impiegu, ma mette un pattu - ùn rumanzi cu cullabburatura. Perciò, u rapportu succede, è u ghjuvanottu rifredda prestu e trova 'na signura di alta sucità. E scantannusi mala publicity e so minacce à ex-fidanzata, si dicisi à assassiniu i so.

"I testi Annamaria Frank"

"I testi di Anne Frank" - film drammatica, la trama dâ quali hè basatu nantu à u diariu di una ragazza da a na famigghia abbràica, chì hà purtatu durante l 'accupazzioni Nazi di i Paesi Bassi. U tragicu di storia di la famigghia e 'ochji di u zitellu u tutta a nazione. S. inguernu di favurendu attrice ricevutu u "Oscar". Avè prummisi a la cirimonia di trasfiriri la statua di u museu "Anne Frank", ùn hà tantu 16 anni dopu.

"Un pezzu di u blu"

pùblìchi nutevuli è cumplessu, rolu di sputicu à u dramma di Shelley Winters Gaya Grina "Un pezzu di l 'azzolu", di cui hà statu attribuitu u sicondu "Oscar". Quissa hè una storia drammatica circa una ragazza cecu chì soffre da a viulenza di gnustrii e li so 'amicu African-American in u masciu adulta.

Tri ri, ca foru discurruti, sopra, - ghjè solu una grana di creatività è u patrimoniu di Shelley Winters, i filmi chì sò divintatu episodi chjave di a so carriera, ma ùn ci sò altre, ùn menu ntirissanti. Idda ghjucatu un rollu prufunna, evitendu billet è quellu primitivu supra a lu schermu. talentu brillanti e attrice francese sumiglia luminosu sempre stà in lu la storia di sinemà munnu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.