SaluteSalute l'Women

Senò dopu à a nascita: lu menu voli di cura

Most e donne sò a paura di dà nascita, perchè dopu à sente a nascita à spessu mangianu figura sdifurmata, in particulare pettu. Senò dopu à a nascita pò perde forma e addivintari cchiù curtu di statura, unisson. A funzione cumuna hè l 'aspettu di stretch marks e perdita di elasticity. Quissa hè duvuta à u fattu chì durante gravidanza, u corpu feminile hè cumplitamenti rifabbricatu duvuta à cambiamenti in COCCULINACEA. U corpu appronta micca solu à a nascita di u zitellu, ma dinò à una più piriudu di lattazioni. A furmazioni finali di u pettu si faci duranti gravidenza. Addiventa assai di più, qualchì volta parechje dimensioni. peddi prufundezza diventa citadine è elastica.

Stu piriudu hè assai periculosa. Sè l 'a peddi di u ragazza quantità insufficient di elastin, un aumentu di u vulume di e pùppule cunduce à l' apparenza di stretch marks. Dopu in campagna a eliminari stu finominu hè assai difficiule è certi volti impussibile senza chirurgia è plasticu. Tra l 'effetti negativi di l' aumentu di grannizza pò esse Sagging minni dopu à nàscita. In ordine à i minni dopu à nàscita taliari ancora, attrattiva, di stigghi di lu deve esse realizatu da u prima mese di gravidenza. A prima cosa à fà - è di sceglie i panni dritta. Tipicamenti, un aumentu di a taglia cunduce a pisu intiressi. Pràtica, l 'allungamentu ùn sò capaci di sustiniri carricu pisanti e minni pò unisson. Bè scelti Bra chì Fixes un pettu à una pusizioni, pò liberacci una pluralità di deformations. Però, si duvia ricunnoscia chì hè in ogni casu, ùn to pinch i petti, si pò purtari a cruci assuciata incù lattazioni, in particulare, a mancanza di u latti. Purtari mutanni roggiu, debout, nunustanti lu inconvenente di lume. Sè vo seguitate stu avvisu, voi vi mai esse scantati, circa la quistioni: "? How to tiranu lu pettu, dopu à a nascita"

Tuttavia, purtavanu una Bra ùn spazzà u prubabilità di la pussibbilità di stretch marks. In Pà a prutezzione di te da l 'apparenza di stu finominu, hè necessaria à dumandà u crema, cù vitamina E. so usu hè più efficace quandu i primi signali di la crisciuta pettu. Skin vole umidità, è usu cutidianu di fondi, chì dà elasticity è pò prutege u coghju da stretch marks. In più di creme olii arumatichi vistitu differente. Certi fimmini hannu una struttura particulare di a pelle, chì ùn hè tipicu di l 'aspettu di stretch marks, ancu incù un aumentu di u vulume di u pettu. Tuttavia hè megliu à ghjucà hè sicuru in ordine per cuntinuvà à tene a so attractiveness. U mutivu di minni Sagging è stretch marks pò addivintari eccessivu intiressi pisu. U sintimu chi gravidanza pò aviri comu si voli, è ciò ch'ellu vole senza cunsiquenzi è sbagghiatu. U spertu accrescimentu in pesu corpu porta a cunsiquenzi nun disidiràbbili, tra li quali prividia Sagging piercing lingua, Sagging minni dopu à nàscita, trettu marca tutti nantu à u corpu, è assai di più. Hè assai impurtante per seguità una dieta tonu è manghjà pitanzi in modération, chì hè, ùn overeat. Hè cunsideratu à esse bè indicatori di intiressi pesu in lu 8-11 chilugrammu di tutti i 9 mesi di gravidenza.

Tuttavia, tette cura dopu à nàscita ùn deve esse firmatu. Sè vo sò sapia quantu à ricustruisce una pùppule dopu à a nascita, a prima cosa vi deve pagà attente à nourrisson. Menu deve esse sceltu assai cura. Food deve micca solu pienu u vostru zitellu, ma ancu cuntene tutti i cumpunenti di necessariu per a saluta funziunamentu di l'organismu feminile. U minzogni sicretu in a pelle elàsticu dieta aggalabbata è equilibrati. Ùn superfluous sarà esercizi fisicu spiciali chi vi aiuta à stallà la Litterature dopu à a nascita. Hè cunsigliatu un Massage surrisu, ma in ogni casu, ùn passannu. Ci sò tanti arnesi chì ponu appacià i vechji forma di u pettu.

Most ntî, hè necessariu di cunnosce ogni mamma expectant: Ùn àbbia paura di breastfeeding, perchè una forma pocu scambiatu di u pettu - un picculu prezzu per un zitellu sano, e forti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.