Home e famiglieAccessori

Sè scarpi troppu strittu: ciò chì a fari e comu a essiri?

Sè scarpi troppu strittu: ciò chì a fari e comu a essiri? Prubbabbirmenti ognunu di noi hà una tale situazione, quandu novu scarpi tirribili vicina. E accussì forti, ca si hè impussibile ancu uni pochi di minuti, à addritta in lu, ùn chi vai fora "in la luce". Avà avemu da risponde à a quistione passiunanti: "Sè scarpi troppu strittu, chiddu a fari?"

Certi minichichje, quannu accattu Piscine

Sè vo jemu a cumprà un novu paru di scarpi è s'arrizzò per andà, shopping a la matina, avemu cunsigliatu vo ùn a jri. Vai shopping in la sera, à circa 6 quandu i pedi sarà pocu più cà eranu in la matina. Ancu s'è i scarpi dritta troppu strittu, tralascià u acquistu o di piglià una taglia cchiù granni di la via di u so cunfortu. È infini, si c'arriva, stivali o di scarpi, pruvate à elli à a so telegramma piuttostu cà SER. Sè scarpi troppu strittu, chiddu di fari, picchì si hè digià acquistatu, è ghjustu graputi hè una pena? Leghje avvinta on.

Shoes troppu strittu? U Populu ùn conta!

Prima, si hè pussibule assai a pulizziari la fora e dintra di scarpi acquistatu cù passannu alcolu o sèmplice basilea, eppo i missi in calze matinu (o ancu parechje paghje subbitu!) È puru distribuisce scarpi à u Studio di 20-25 minuti. Ghjè di sicuru per dà i risultati, ma micca u fattu chi vole, perchè scarpi pò èssiri ittatu fora di misura. Second, s'arricorda pruduttu assai prudutti cura scarpa spertu, cumpresi i mezi di stinza di scarpi. Ma noi tocca à purtà à menti chì sti risorsi sò più usatu di scarpi stampata. Terzu, pudete pruvà lu mètudu seguenti. Un coppiu di plàsticu chini cu acqua, chianu e accuminciari forti. messi in una scarpa cusì chì l 'acqua, hè induve u novu cosa Succhi. Allora appena mette i scarpi in lu cunghjilatori e guerre di i notti. acqua Frozen hà a crisciri i scarpi. Se micca, torna u prucessu di ghjunghje u risultatu àutri. A cosa principali ùn hè micca pè ottene dopu à l 'packs prucedura nzinu Ghiaccio fusi.

Àutri modi pi crisciri la scarpa

Tù dinù ponu mogliu una spugna e mette in una scatula incù scarpi. A 'ambienti' ùmitu vi grossu la peddi, e vi ponu facirmenti purtari scarpi. Stu mètudu si pò usatu comu longu com'è necessaria. Un altru di i metudi più diffusion: scarpi calda aria calda (incù un siccatoghju capelli), è subitu spruzzo la schiuma spiciali drentu a crisciri la scarpa messi nantu gammi cù un pas matinu. Ni ddu mumentu, quandu l 'na scarpa, accumincia a mi falà, fà dinò tutta a prucedura in u listessu ordine. Sta pratica hè sempre vere. Pò esse stata attribuita à una nova paru attelli di riparà prufessiunale, induve sperti vi arrinesci a crisciri: a dritta taglia "vistitu di i pedi." A cosa principali quandu accattu scarpi guidata da altra è di qualità à pruvà à un coppiu, è micca di moda. Ogni donna muderna deve esse scarpi asgiata di ogni tempu d 'annata. Megliu à cumprà scarpi pelle, creatu da prufissiunali è spertizie, comu lu vistiteddu novu poviru-di qualità vi vene solu u male. ricordu sempre chì i vostri pedi digna solu u megliu, ùn la calluses, Fragnances è a nuttata lu duluri. Ora sai chi fari se scarpi troppu strittu, chiddu a fari e comu si comporta lu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.