News è societàAmbiente

Roma in u Territory Trans-Baikal. I causi di u disastru

U focu - una forza maravigghiusu di a natura. Per seculi, populu domesticated, è u furzò à prufittà di l 'umanità. Grazie à ellu, in lu sera vi ponu occupà da u focu, è tene andarinu in u imbernu. Comunqui, nunustanti chistu, iddu ristau salvatichi è Unpredictable. Unu muvimentu sbagghiatu - unu diventa un nimicu. Ogni annu, in parechji scorni di a nostra pianeta ignite un periculu accertatu. Iddi differ da ogni altru in scala e destructiveness: qualchi tempu à solu un pocu male, bè danni, l 'autra - livaricci dicini di vita.

I fochi devastannu in regione Zabaikalskiy

Sicondu à parechji raporti, lu mutivu principali di periculu accertatu hè fattore umanu quacchi cosa. Ancu un culo sigaretta, casually ittatu 'nterra, si porta a cunsiquenzi pèssimi. Ma u prublemu maiò hè a brucia uncontrolled di vegetazione secca, favurèvuli à un focu, podit essiri trasfiruta a lu vastu e fureste. Stu vali micca solu, erba cuscienti vypalki asciuttu, ma puru ogni altra ciammi aperta. In l 'elementu Territory Trans-Baikal addivintau noms de estate. Lu Sigritariu 1619 ettari.

Pussibili nascenu di u focu

Quale hè incaricatu di tutti i periculu accertatu in lu rughjonu Trans-Baikal, sò avà prova à truvà fora lu investigators. Quandu si assumi chì in fatti si tratta - una sèmplice accusatrice o scopu maliziusi?

U fattu chì ci hè una manu umana, indica un fattu piuttostu Alessàndria. Roma in u rughjonu Trans-Baikal hà una natura, piuttostu strana - u focu ghjughjenu simultaneously in lochi sfarenti. Tuttu fù cumplessu da u fattu chì rescuers trova in i boschi di un zitellone chì fù cunvince à riavvicinarisi "lu focu" con i canister | di Yelp. U numaru esattu di perpetrators hè scunnisciuta, ma ùn ci sò suspetti chì si mette in un gruppu suvversivu. Sè noi pigghiarivi a prubabilità chì stu focu destruzzione apparsu manera naturale nurmali, hè prubabilmente iddu avissi solu unu centru. Per esempiu, stu putissi succediri comu nu risurtatu di nu corpu di li lampi: ma comu una surgente di lock sò cumpletamenti differente, hè chjaru chì fù arson. Press sicritariu di u capu di Statu aghjuntu, la situazioni suffrianu favurevuli di focu, e cundizioni -, ventu forti, asciuttu, élevé temperatura.

azzione Tempo di rescuers

A mette fora fochi in a regione Trans-Baikal, autorità sò attrattu da più di dui centu firefighters e circa una cinquantina d 'oru di vagliatura, tra i quali sò dinù i dui aviò. À l 'aiutu di rescuers ch'ellu fù promptly mandatu una elicottero Moe. Sicondu à i ultimi dati, i quaterni di e misure di sicurezza, è dichjaratu un statu di emergenza avìa statu fattu. Stu significa una B tutali su visita di e fureste è territori vicina. Autorità appellu di i residenti di u rughjonu e cottagers buntà dumandatu micca di fà un focu in u paese aperta. Par furtuna, firefighters arrinisciutu a eliminari più cà quindici fochi siparati nantu un spaziu di menu di dui mila ettari.

A rannizza di u focu

Sicondu a data, puesia, i centri di fochi si sparse subitu in parechji lochi. Roma in u rughjonu Trans-Baikal mpurtanti assai in sidici locu. Suffertu Shilka, Agin, Chita, Akshinsky, Chernyshevsky Boleysky, Khilok, Karimsky, Mogoytuysky, Krasnochikoisky, Kyrinsky, Nerchinsk, Mogoytuysky, Olovyannikovsky, AMUR, Petrovsk-Zabaykalsky è Ulyotovsky District. A più grande numaru di periculu accertatu arregistrata in u Chita - vinti-ottu grande periculu. Comu sai, à u liveddu di u primariu pussutu aiutà impediscenu micca focu, una variità di lucca lesions.

Vittimi è abîmer Fatto

Sfurtunatamente, quandu si veni a tali principali grande-scala, amparà statu precisamente è accéder di l 'affari hè assai difficiule. Sicondu à i infurmazioni presentati, sei persone seriamenti ferti è trè muriu. Tutti i sopravviventi sò disposti assistenza emergenza. Cusì, i vittimi di un focu in u rughjonu Trans-Baikal stati subitu tontini. À mezu à i morti, hè un zitellu di trè anni. Duvuta a l 'forti inglese gusty scatinò u focu addumatu in a furesta, si sparse in u paesi Smolenka. Cumplitamenti brusgiatu cuuperativa "bousculade" è altri casi chì era in u so territoriu. A ddu tempu, era subitu dichiaratu lu càlculu évacuation. Residenti dumandatu a lassari subitu lu paisi, tantu chi rescuers pussutu piglià un focu catastrophic da u stabilimentu. Dinù, ghjente da paesi vicinu foru ncuraggiati a sorte a so robba è i ducumenti, chì in casu di una assistenza vi pò fà subitu u territoriu periculosa.

A situazione hè cumplessu da u fattu chì u focu ghjuntu vicinu à depots militari, induve per un longu tempu ferà pouch signali e grenades. Certi tistimoni veri sustennu ca li splusioni stati intesi. Par furtuna, sta Quistu episodiu hè di più o di menu cchiù oghje. L'autorità pigghiò lu misure preventive cchiù ficaci pi evitari avvene annivirsariu. In tali situazzioni hè impurtante a ricanusciri chi a suluzione à i prublema dipende i rispunsabilità di tutti i approcciu citadinu. Vi tuccherà à fà tutti li prova à migliurà a Territory Trans-Baikal ùn più hè in u focu, blazed.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.