GirateTips Travel

Riserva Grand Tsimlyansk

Tsimlyansk mari comu fiertà chjamate bravezza cirbione, hè statu naturale creatu in 1952, duranti la custruzzioni di i pianti iddroelèttrica. Prima di inchiri lu cu 'acqua hè stata assai cuntruversi duvutu a lu fattu ca li monumenti storichi cascatu in la zona piena, comu a furtezza Sarkel, chi a li tempi antichi appartinni a lu Khazars, è parechji paesi cusacchi e paisoli, chì sò state storicamenti assuciata incù Pugachev è Razin.

In più di i sturiani è biulugisti tuttu, è, apparentemente, micca in vanu: dopu à a criazioni di a riserva worsened drasticamenti l 'industria hydrological di u Mari Azov.

In lu tarritoriu occupatu da u Tsimlyansk cirbione, sò u famosu sanctuaries nel fauna è riserve naturale, u più grande di i quali - "Cadiz" è "Tsimlyansky". Dipoi sempre, di sti riserve sò attivamenti intarvena in attività di gestione è di ricerca. Facianu vasta u travagliu nant'à a prutezzione di e terre, studià u statu di a flora isulana è fàuna raru. Ci pò diri cu sicuru ca la riserva Tsimlyansk - hè micca solu un putenti simbulu di sviluppu umanu, ma dinù un esempiu di decisione ill-cunzidiratu e nti nu avè cunsequenze incantu di l 'ambienti.

Un 'aria therapeutical ùnicu, bellu locu vivaci, clima favurevuli - tuttu sta riserva Tsimlyansk. Rest nant'à u so costi hè amatu micca solu da bravezza, ma dinù i visitori da altre regioni di u nostru paese. In issu spaziu, ci hè un magnificu Parcu creatu da man - "Tsimlyansky Sands". Ci sò tutti i cundizioni di una casa incantu.

Carp, plat Crucian, Ami, arghjentu-sandre - sta ùn hè micca una lista cumpleta di a razza di pisci, chi hè ricca in riserva Tsimlyansk. Pesca quì hè maravigghiusu. Ùn ci hè mancu un pescatore chì sarà klovom infelice o di caccia. Nimu quì ùn turnarà viotu-purcinu. Cacciatori, troppu, vi truvà qualcosa per ognunu. cignali, capriolu, volpe, abitanti benedice di u Parcu - la pussibili pruduzzioni di un cacciadore successu. Game hè trovu in sti lochi varià. In "sables Tsimlyansky" appruvatu è libertà sentu cignali, chamois, cervi. Ci sò assai di aceddi raru, ca hannu statu longu prutetti da u statu.

"Tsimlyansky Sands" - parco, creatu in 2003 à prisirvà i maiò partita di sables, quale età currispunni a Mosca e lu glaciation Dnieper. Stu unicu in tutti i salutà spaziu sabbiosa - maravigghiusu aducazzioni a natura. U spaziu tutale di u Parcu di più cà settanta mila ettari. U cale di i riserva sunnu lu situ spawning di una varietà di e razze, fish, cumpresi i journal, chì sò prutetti da lege è u Statu. Stu spaziu hè sparsely populata.

riserva Tsimlyansk hè famosu per e fureste latifoglia, rinfurzata da artificiali e piantazione di làricii. In u 2006, in u spaziu di i scentifichi Volgograd è i studienti di l'Università sò parechji laghi naturali sò statu scupertu. I risultati di u studiu di l 'acqua di ste scorsu mustrò supiriuri a cuntenutu di u sali dietary nurmali.

A orgogliu particulare di u Parcu - una banda di Motta - cavalli salvatichi, chì trova quì u vita beni-allattò è tranquillu. Issi animali fieru è libertà-amare sò culpisce in i so capelli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.