Food e bevandeRecensioni Restaurant

"Rabbit White" - un restaurant in Moscow. Address, i listini, recensioni. White Rabbit Restaurant

In u racontu "Alice in Wonderland" a tràsiri intra 'na fairyland, venia necessaria à seguità u cunigliulu biancu. Ma in Moscow, 'nveci di lu pirtusu cunigliulu, hè necessaria à delve in u bastimentu, è aduprà i ascensore sin'à u pianu, cima, "Passage", induve l' "Rabbit White" - u caffè, u indirizzu di u quali hè cunnisciutu à guasi tutti i resident di u capitale.

About u locu

Di u passatu 4 anni, "Rabbit Bianco", situatu nantu à u 16u pianu di u centru, shopping "Smolensky Passage", futti i visitori micca solu un magnificu, panorama, ma dinù bon pastu e lu megghiu Nîmes in la capitali. Duranti l 'esistenza di u ristorante Rabbit White (Mosca) hè stata u pagine, fronte, di populari rivista gastrunomica. È tutte e perchè - la megliu, nativa è unica!

Cuncernati osteria sò Boris Zarkov (usteriaghja) è Vladimir Mukhin (cordon). 2 anni fa l 'istitutu hè u 71 pusizzioni in a lista di i 100 megghiu ustarii in u mondu sanu.

As di Vladimir Mukhin, ripitiu, campiuni di cuncorsi culinariu corsu è hà rapprisintatu u nostru paese nantu a scena gastrunomica munnu. È chì in fattu scopre u mistieru è uriginale di i chef, vi tuccherà à visità u Rabbit White.

À ringrazià à a criatività di Vladimir, ognunu nova stagione principia cù un gruppu speciale sviluppatu, chì sò ingaghjati in a creazione di u cumpona di pruduzzione dumèstica. Comu si girò fora ancu da i manciari Russian pò cunzari caputravagghi culinariu corsu. A cosa principali - sapiri quantu à mischjà successu Strutture, sapori e cure calori.

storia principia

Ma a maiò parti di tutti i amazes visitanti Type festa gastrunomica, creoni basatu nantu "Alice in Wonderland". Hè tuttu accumincia cu la buttiglia chì dice à mè Pianu, è po ci hè un salto falà lu pirtusu cunigliulu.

U spettaculu pigghia postu ogni ghjovi à u prima pianu di u "Rabbit White". L'osteria hè di sviluppà un prugrammu spiciali custituita di 12 drawing, 12 Corsi di e 12 capituli. Ognunu di li cunta di na cumminazzioni armuniosu di Nîmes, manciari, nni nzigna circa i gusti è sapori è dà i secreti rilativi à l 'uggetti di cose Castagne.

À quelli chì ùn sò pronti à ind'è u novu gusti gastrunomica, u dirittu di farisi 'na manciata nurmali.

U catalogu di i piatti

"Rabbit White" - un menù, ristorante chì hè una varietà di piatti, ma si sò tutti fatti in u spettaculu uriginale Mukhina è tengu fora di u so unicu.

Per esempiu, u pane hè industriale da Bast azalea, carne, hà un gustu dolce in u plat borsch Suebi, per patatine fritte usatu coghju purcinu vislobryuhoy, latte acquistatu da a granu. Solu quì vi pò pruvà ghjacciu da i torra, a diri nenti di una catena unichi di piatti in a cucina, se li stituzioni di Wall pò capia u sucu!

E issu hè appena u principiu, parchì "Rabbit White" - ristorante, induve unu principali studiu, cocktail hè una timpesta di emozioni forti, di dì nunda di u so gustu.

Dintra disignu

In stu locu cusì tutti lamentu di spettaculu chì qualchì volta vi scurdeti micca induve tù sì. Lu cchiù mpurtanti è la vista, da li finestri, è ùn i visitori ricchezza ricchezze à repère "Rabbit White". Restaurant à primu sguardu pari in kerollovski pocu scemu. finestri Panoramic aghjunghje un stilu particulari di l 'internu, è, quì, si nun fàrilu capiri, lu ternu e putinziali di u capitali, ma nantu à u cuntrariu vicina.

Tuttavia, sta diversità impedisce ritruvà in u détails spécifique, tuttu mi pari un pocu Siacca: quilted tettu tutta l 'osteria sò trovi ovini di diversi culura cu' schini Sculture ntirissanti.

Special attinzioni hè tiratu à lu centru di la stanza. Ùn senti chì quì hè: siddu lu pettu di ranu, o fucularu, o di una lingua. In ogni casu, stu pezzu di mubiglia hè bella è falerà Illuminert luci viola.

Tuttavia, ci duvia esse un tali istitutu cu lu nomu "Rabbit White". L'osteria hè cum'è un fairyland, induve tutte e la magia si metti in cucina.

GP da u Menu

U tocco finale à u sincerità di l'istituzione, cum'è sempre, si mantene a so, chef. Vladimir Mukhin in lu regnu di la cucina tradiziunale Russian hè maraviglia assuciata incù u mudernu tecnulugia di preparazione e prighjò.

Di sicuru, parechji di i cucinari di u capitale pruvà à mischjà sti Capitulo. Ma, cum'è un risultatu, no unu hè Vladimir, si ancora hà micca u travagliu.

Ghjè u risultatu di magia, chì piglia postu in lu "Rabbit White". L'osteria prupone un gustu di i seguenti piatti:

  • zucca di cunigliulu cù u pane tostato: Pesca;
  • lato, muntone (tomlony);
  • minestra cu lignu parfumatu pin tarragon &;
  • ràdica salsify schiuma di fegatu.

per drinkers

Special attinzioni hè datu un caffè in "Rabbit White". i visitori Restaurant scusa racolta sclusivamenti di prufessiunali, cusì sapere lu nomu di Oleg Reshetnikov.

Cusì, u caffè hè situatu in lu centru di la cammara, e vo aveti capita, ùn hè micca u rollu più impurtante in u stabilimentu. Chef-inglese bartender "White Rabbit" - iddu era ancora un magu e nvinturi. La cumminazzioni di i cumpunenti chì custituiscini a so Nîmes, sciuri di fideltà gusti rimarchevuli. Unu solu tristu ... DIY Pasqua hannu la capacità à intoxicate - chi significa ch'elli ùn sò gesti, è pruvate tutte e li caputravagghi ùn funziunaranu per una sera. Mentre u cuntrariu, hè un gran ragiuni a turnarà quì dinò.

Couple di Nîmes da i principali barra:

  • Lemongrass cun vaniglia è rubu.
  • S'o cù cipolle.
  • amarèddu russu incù Grappa.

Piglià u cunigliulu biancu

Sè in u 2014 l 'istitutu pigliò 71 locu in u stelle mondu, dopu à l' annu doppu la "Rabbit White" (usterìe, Moscow), hè à mezu à i 50 migliori ustarii in u mondu sanu. Stu significa chi ghjè oghje micca solu u sughjettu di i prufissiunali, ma diventa dinù l 'accussì-chiamatu locu mitrupulitanu francesu di i turisti è criticu da tutti i più.

È cusì, in u capilocu British, in lu salone, ville, custruitu torna in lu 15u seculu, ci sò i cucinari di u mondu è annuncià chì u ristorante Moscow "Rabbit White" hè a pusizioni 23. Ùn hè un successu? In unu annu, su da 71 massimu a 23!

Hè u meritu principale di u cordon - Vladimir Mukhin. U so stile, architetturale, è approcciu unconventional à i travagli di u mondu sò curputu dimustratu chì hè - unu di i megliu.

recensioni pusitivu

"Rabbit White" - recensioni ristorante circa chì ùn ci sò solu boni, ma dinù mala. Però, chì l'principiatu cù i piacevuli. Muscovites, residenti è i visitori ripetiri riescita di a situazioni di successu di u stabilimentu. Cù sta bella micca à casu, perchè per parechji anni, u 16 pianu di u shopping, e los centru "Passage Smolensky" hè ufficiu Live Journal. È solu una coppia di anni fa, la stanza hè girava in unu di i ristoranti paese più cari è propii. È per ghjudicà da li numarosi missaghji u fori di discussione, mantellu panoramico (in particulari, soir) occupa più forte cà diliziu culinario sirvutu.

Kitchen statu attribuitu spiciali attinzioni. I visitori eranu impressiunatu da l 'abbilitati di l' chef, valdi successu incongruous à i prudutti primu sguardu. Tutti i visitanti accordu ca cu l 'arrivu di l' osteria Rabbit White (Mosca) Chef Vladimir Mukhin nutritura hè assai tastier, di più raffinatu, e di più intarissanti.

recensioni negativu

«Piglià u Rabbit, ma attenti" - chi si pò discritta comu l 'essenza di tutti i missaghji negativu di u duminiu. Pò dassi chì ùn ci hè nimu, ristorante in u mondu, chì vi pò cuntintari incù tutti i estru, è "Rabbit White" hè micca eccessione.

Prima, nutà chì l 'istitutu invitati disgruntled - hè strana boorish di u bastone versu u so visitanti. Ci hannu statu casi chì u capu di pigliò u rispunsèvule di dicidiri siddu voi vi avà hannu cena a "Rabbit Bianco", o micca. È stu nunustanti lu fattu ca vi sò cù una tavula in anticipu.

Seconda - servori lentu, chì pò scurdà circa u vostru ordine. Assai hè statu scrittu missaghji chì dopu à una longa aspittavanu di l 'ordine, tanti visitadori simpricimenti unfolded è si n'andò à cena in altrò. Da issu puntu vi tuccherà à andà daretu à u primu puntu: ùn pubblica da u capu di circa lu fiuritura di l'ordine è i nenti hannu statu ricevutu liberta.

È u terzu, chi lu pinzeri la invitati di u ristorante - picculu cateni, prezzi altu.

In cunclusioni I vulete dì chì parechje persone chì leghje assai di missaghji negativu e crìtiche, ghjunse è passatu una maravigliosa serata, mirendu a bellezza di u capitale cù una vista bird's-occhiu e feste u gustu è maravigliosu di piatti campavanu. È s'è vo vulete fà sicuru sperienza persunale, è u prufissiunalisazioni di u cordon inglese bartender, esse sicuru di visita u ristorante à Smolenskaya Square 3, TC "Smolensky Passage", da u 16u nterra ..

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.