RelationshipsSexualità

Quale hè u male chì volenu di e donne: cerca di risposte

Quelli chì volenu a donna da e donne, dumandate. In più di una generazione di rapprisentanti di u sessu di dèttimu hè in prumessu per truvà a risposta à sta pregunta. Stu tema hè dedicatu à i canzoni, libri è film. E perchè ùn avemu micca cunnisciutu chì quì omu volenu di e donne? Cuminciamu cù ciò chì ci hè bisognu à risponde à sta dumanda. L'illusione di ogni ragia hè in u fattu chì quandu si trova una solu suluzione per ella, l'armunia in relazioni vinaranu da volta. U sicretu hè veramente simpaticu. In u nostru munnu ùn ci hè micca una sola persona chì ùn vurria à l'altru per centu percentu. Pò dassi chì quì, è ùn circate micca i generalizazioni, ma hè megliu di piglià una vista appressu à quale hè quellu chì hè o ghjustu, o dumandassi?

Secrets of Understanding

Cumu possu signalà trite, ma quellu chì vole di e donne hè l'amore è l'intelligenza. È ogni omu prumessa per questu. Ogni wishti sò debbutu à i caratteristiche individuali di u caratteru è un momentu vicinu specificu. A magguranza di i raprisentisti di u sessu più forte esse chì:

- A donna hà datu l'oppurtunità di fà una dea, per quessa, avete l'uppurtunità di piglià l'iniziativu, cura è cura di ella. Believe à mè, sè stessu si trova assai interessatu à un omu, ancu s'ellu parechji timidi timidamente, truvà l'oportunità di vede cusì. Avete bisognu d'altri?

- a donna hà dimustratu a sexualità senza esse upertu, chì dà l'azzione di risolve u so ghjornu sigretu dopu à u ghjornu in a so vita;

- a donna hà fattu u so amicu. È hè da questu ùn hà micca mai vulutu di partiri, è hè cun ella chì ellu pò parlà à u lettu è aghjunghjenu i piani di u futuru;

- A donna ùn permette micca un cumpurtamentu indecente versu ella cum'è da altri omi è da ellu. Hè questu pudendu rispittà è assicurà.

Allura, ora sanu ciò chì i vulemenu da e donne. Avà parlate un altru misconception popular.

Conversazione nantu à a più internu

Ci hè una parolla chì l'omi volenu u sessu, e donne amate. Partu di puderia esse accunsentutu cù, per ùn esse per una massa di esempii riversi, chì dicenu chì u sexu débilè tende à spettulare nantu à un tema intimu, chì face largamente un subjecte di negoziamentu. Forsi l'idda di u prublema si trova in l'antichità, quandu a morali previsti à e cose à nigà a so sexualità, è u sessu per vesti veru ùn deve esse micca più ca un cumpurtamentu cumandu. I posti diventenu liberu, ma i preghjudizii sò stati. Cusì vaghjime chì ùn pò micca esse relazioni uguale, è una donna ùn deve micca avè una relazione íntima senza amore.

A manu nantu à u core, pò esse dichjarà cun fidanzità chì u sessu senza sentimenti hè pussibuli micca solu da u sessu più forte. A sola diferenza hè chì quandu un omu vole veramente una donna, ma ùn senti senza alcuni cosa, ellu, in regula, hè pronta per adède à ellu stessu, ma a zitella hè probabili di circà in a so "justificazione" l'iniziu di l'amore per un sociu .

Di sicuru, tutte e sopratuttu ùn pò micca pretendenu a verità in l'esame più altu, ma hà una basa logica forte è assai verbi pratichi di a vita. Un cunsigliu - state à sente.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.