BusinessAgricultura

Pumati: crescente e minichichje cura

Ùn avete un pezzu di terra, è cun ella un laziu tremendu à impegnà in la cultura di verdura, in particulare pumadoru? Benvinuti à la nascita di l 'urtulanu nuvizziu e puru, ma la prima offerta pè ottene qualchi infurmazione di ciò chì i pumati, la cultura e cure chì avete à amparà.

Pomodoro (tomate) hè una pianta chì, nativu di South America è quelle di u famigliali SOLANACEAE. Cum'è un duminiu, una annuale, ma in i cundizioni di a terra, chjusu è fà valè e cundizioni température, si pò spannà si è frutti in una pochi d'anni.

In a nostra casa di campagna hè abitudini a classify pumati in trè vetri: neshtambovy (strasurdinariu) krupnolisty, Shtambovji. Ci sò cultivati, pianta, soprattuttu i primi varietà.

Dopu à dropping name Murat i pumati, la cultura e cura deve esse purtatu fora usu guidata da qualchi gruppu di ci voli. Pumati sò assai attenti à u lume. Sè ùn hè abbastanza, i casci comincia a vutari, lu ciuri innamurà si stendi à steli è forti cani e la crisciuta, pianta generale vi soldat, spiciarmenti si devi esse cunsideratu, facennu la cultura di i pumati in una serra, o di stigghi di ripicca in la stanza.

U bisognu di 'acqua in l' pomodoro hè grossu abbastanza, à u listessu tempu, issa pianta hè estate-tulerente. Quandu i gocci Temperature deve firmavanu culori vasciu, ancu s'è i umidità tarra hè calculus. Nantu à a presenza di una massa di maturazione, frutta, deve firmavanu culori vasciu, soprattuttu i variità cù rivenuti limitata - vinificazioni di i culturi in stu casu, ùn ci hà da vene un accrescimentu di qualità chœur e frutta.

A funzione crustula di pumadoru hè chì hè ubligatoriu suttana umidità, ùn hè necessariu à guardà sta fattore pruducia pumati crescente in a serra, altrimenti u risicu di plant disease aumenta assai, è u pollination di i fiori hè deteriorating, chì vi pò dunau in u futuru à a qualità è a quantità di i culturi

Sè vo sò crescente pumati in u campu apartu, i so cumpusizioni chimichi chì hè scunnisciutu, si deve esse rammintai chì i principali elementi minerali di i pianti lu putiri sò azotu, Fosfaru è putassiu.

Azotu prumove crescita s'idda ùn hè micca abbastanza - i pianti cresce pianu pianu, è i casci sò biancu, verde. Sè ci hè un soprappiù di azotu, tandu ci hè un prucessu ciamatu fattening - steli addivintatu assai putente, i casci sò verdi scuri, l ', piante, cumincià à ciuruti tardu, è i frutti chì per un bellu pezzu.

Fosfaru hè una influenza attiva à u sviluppu di scupi particulate. Pumati sò soprattuttu sinsibule à una mancanza di u minerale in l 'etati, piantina, tandu i casci lingual viola.

Putassiu hè u pumadoru più cunsumata, hè sopratuttu nicissariu in u periodu crescita di frutta. Hè un signu di la mancanza di foglia, spirituel, chì ponu esse cunvinzioni di u principiu di u sviluppu di a fini di -ligne.

A lu menu elementi traccia, pensa u cornu, è u sviluppu di i pumati paludosa affettu, sò ore, di ramu, surfaru, è magnesiu.

Preparanu a pona i pumati in u spaziu, a cultura è cura ca cumporta la tutalità di na bona pruduzzioni, vi tocca à dà a causa attenti à a scelta di sumente adattatu. Deve esaminà à apre, o chjuderaghju a terra, sò nicissarii simenza è ciò chì hè megliu à sceglie - variità, o una o, perchè trà i dui ci hè una diffarenza.

Variità hè una persona dirivatu pianta incù e caratteristiche murfulòggicu è biodiversità specifichi e uniformi, salvà e sparte cù i canadese subculture da generazione à generazione di parechji anni. L'ape 迷情 hè acquistatu da staia differente varietà di i pianti specificamente scelta. piante, Hybrid sò più pruduttivu, risistenti k, hannu la stissa autizza, è lu fruttu ind'a acuminata, urientata a taglia è culore.

Ma ciò chì tù ùn ti mette i pumati, crisciri e di stigghi di li hà da nasce voi piacè è pusitiva, energia, in particulare durante i vindemii. A cuocu sti diliziosu ligumi pò esse una grande varietà di piatti à fà manghjà per l 'inguernu, è ancu còciri lu rosoliu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.