Arte e spettacoliLittiratura

Pueti tempu di Pushkin: una lista di i travagli

Pueti di u tempu l'Pushkin - un finominu chì hè l 'età d'oru di a puesia Russian è difinutu quadru 1810-1830 francese gg. (For di riferenza: seguitate - Silver Age - hà scentifichi 1894-1929 francese gg.). Sè u lume d 'oru di lu suli di dà, la luna night - argentu, ma chì l'altru storia, è hè dinù truvà ntirissanti.

Cumu, tandu, ci era un tali cosa - "pueti di u tempu l'Pushkin"? Close di Pushkin creatu parechji lyricists brillanti. Ma stu circulu hè logica à fà i pueti ca era vicinu a lu granni clàssici in u spiritu, spartutu cun ellu u verdi filusòficu, postu suciale è citatinu, credenze eticu è esteticu, genti ca iddu pinzava cù u listessu aversàrii littirariu.

Pueti Square Times: lista

By criazzioni sta lista, accussì vi tocca à esse si avvicina assai cura. Sè lu ci vole à fà di sicuru Zhukovsky Batiushkov e D. Davidov, puis Lermontov, Koltsov Polezhaeva è hè digià citatu à l 'èbbica poslepushkinskoy, mentre ch'elli sò stata altri prublemi è pathos in puisia.

Tuttavia, più à spessu si hè pinsatu chì u mitu di u tempu l'Pushkin - ghjè u populu chi campava e travagghiava a unu tempu cù Pushkin. È ùn cambia cumu chiudi eranu spiritualmenti e da un puntu di littiraria di vista, u gran pueta, hè dicisivu solu ch'elli eranu impegnati in a puesia à u listessu tempu, e migliurà arricchisci so cumpetenze da què da ogni altru.

So, chì sò i pueti di u tempu l'Pushkin? A lista, di sicuru, si principia cù tali artisti cum'è V. A. Zhukovsky ( "Svetlana", "Mari", "Lyudmila," ", re di l 'Forest", "Serata"), K. Batyushkov ( "Dream", " Message da I. M. Muravevu-Apostol "," I mo campàgna.L'è "," Ariosto è Tasso "," Petrarca "), PA Vyazemsky (" fiore incorruptible "," Lacrime di liberta "," cresia Village "," u rè Corsu "" Bona genti "), NƯỚC Davydov (," campu Borodino "," Hussar rinesci "," I mo canzona "," Wisdom "" pellegrino "," I vi amore perchè ... "," Eurasian e rosa "), F. N. Glinka (" On a vita piiticheskoy di Pushkin "," lu saggiu supra lu cummattimentu di Borodino "," Job, free odrazhanie l 'Book di Job "," Viva! Per corpu di trè na vota "), M. V. Milonov (" Versu nome rubella "," A me surella, ",", Foglie Surghjenti "," Missaghju à l' agricultori "), PA Katenin ( "Cum'elli sò", "assassina", ", lutin", "Olga", "Andromache") è altri chì anu digià fattu locu era scrittori, è certi eranu assai più vechja, è di più sperimentati chè Pushkin sè stessu. Però, dopu à u scontru cù u addivintaru cuscenza di u so effetti putenti, sia umanu è artistica.

U tema più cumuna è pupulari di l 'età d'oru di a puesia avutu un missaghju amichevuli. Pueti Square Times Batyushkov è Zhukovsky, quale ellu cunsideratu u so prufessori eranu i so antenati, ma poi stu tipu di a puesia pirfiziunatu e cuntinuau Pushkin sè stessu. Alexander amatu Batiushkov e lu chiamavanu "u filosofu di l '-alta homme" è "Parnassian Stupor filici" perchè rimi Batiushkov diffirìanu euphony, o, più precisamente, un sonu musicali. Curpiu alliteration straordinariu, ca nenti la cunzunanti "d": "Felicità in u novu branu"; "La primavera Lovelier" è cetara è cetara. D.

Classe-Liceo

Allora in sta lista vole prividia dinù i so cumpagni di scola, studenti, liceu, è amichi chiudi: V. K. Kyuhelbekera ( "Griboyedov", "Ode à la morte di Byron", "Argives", "In 1829", "U destinu di pueti Russian"), A. A. Delviga ( "A. S. Pushkinu", "Lacrime d 'amuri", "Sonnet", "Miraculi") e A. D. Illichevskogo ( "Hope", "19 ottobre", "Three Blind Man", "The Merry e raggiuni "," minutu e lu falignami "). By lu modu, l 'ultimi di u veru u stilu di Pushkin chjamata "l' uggettu amàbbili", " 'amicu è ogni peccatu" mentre ch'ellu hà statu cunzidiratu lu so principipali rivali in puisia.

Ci era u chì a lista, è cuntimpuranìi chì scontra cu na granni pueta in differente stonde di a so vita, è, di sicuru, per via di a so giftedness e talentu, si sempre trovu u so strada in u arti di la littiratura. Stu NM Lingue ( "The Parisienne", "Primavera", "A. S. Pushkinu", "Trigorskoye", "Nuit"), EA Baratynsky ( "Achille", "Muse", "cascata") . I so modi criativu è s'avvicinò, puis avelli cun Pushkin.

A sta lista si pò aghjunghje un altru gruppu - la ghjenti chì avia assai pocu talentu, ma dopu à avè suvitatu i putenti influenza di a sumiglia è u stilu di geniu di Pushkin, assai fàciule à amparà l 'argumenti è i bombe, di nu stili pueticu chjaru è trasparente. It KF Ryleev ( "Ivan Antonida", "Morte Ermak", "Dimitriy Samozvanets"), FA Tumansky ( "Birdy," "Elegia", "Cuntrastu"), VI Tumansky ( "Odessa "," Singer, "" Alex "," Maria "), V. G. Teplyakov (" sulitudine "," e pagine Bianco "," Santu "," I mo vechji signura "), dP Oznobishin (" Riia " "u misteru di u prufeta," "dimòniu baroni", "Duma"), A. I. Podolinsky ( "i mori", "Ritratto", "Lizioni", "stella"), è altri.

Epistemica

In sta lista ci era qualchi Epistemica è epigones di Pushkin, chì avia conquistatu u talentu pueticu di u gran geniu (PA Pletnev, M. D. Delaryu, V. N. Schastny, AA Shishkov, E. F. Rozen) .

In generale, tutti sti nomi - hè tempu u pueta di Pushkin. Davydov, parò, un età cuntimpuraniu di Pushkin, apparteni a fiertà di locu in sta lista. Pushkin parsi assai di i so opari puetica, è si n'andò étouffée à "strinciri" i versi.

Hussar Davydov appi 'na vuci puetica unicu è assai uriginale. Si mette nantu una maschera letteraria curaghjosu è fendu, buffu, étouffée e cristiana pueta pueta revelers-grugnito chi mai cci pinsò à prufananu lu solitu etiquette in suciale è i so cumpatriotti, mentre ch'ellu hè megliu u simplicità è straightforwardness di e parolle Mannerism cutesy, da ch'ellu hè annuiatu .

Španijel-pueta

Infatti, luntanu da essa angelvmi era u mitu di u tempu l'Pushkin. Davydov Denis Vasilevich trà amichi valeureux hè prontu per ogni exploits, è indulged in "orgia senza" trà cumbattimentu. Ghjesù ùn pudia addritta careerists e campagni, tutte e cassetta russu e Francese drill. Iddu è sempre, ancu in i mumenti di cortu restu, ùn vi scurdate di u Cuntrastu e duviri militare, in fronte di i so. A so puisia hè unicu in la so 'manera, hè natu in u battagghi, campagni, e lu tantu trà battagghi, è ch'ellu era fieru di.

pueta assai uriginale tempu di Pushkin. Davydov Denis Vasilevich As un esempiu di u hussar maschera étouffée è pueta razgulnika, tantu suduri di più è ùn hà abbiari, si cunfunniu cun ella.

In a so lyrics Canta parìa canzoni "hussar", rimi satìricu e amuri Elegia, hà criatu un novu tipu di eroi - un guerrieru-patriotta, a libertà-amurusa, attivu, cù anima aperta di l 'omu.

Vyazemsky - un pueta tempu di Pushkin

Cuntinuemu u tema avissi a sicuru pò nutari ca Pushkin amatu è rispittatu Vyazemsky. Si paria ellu chì hè ncurpurata da a natura quandu vecu è curretta u sensu di mudernità. Era un omu zenne cultivata di a cunniscenza encyclopedic.

Altronde Vyazemskij - iessiri e tiòricu di rumantisimu Russian. Ma in i so scritti, si stimata à andà in lu argumenti, ca detti lu opere un certu dryness e suffucatu, umore emutivu e romantica nanticchia. A so cultura puetica hè assai simile à Pushkin. Vyazemsky stissu cunziddirava la erede di u XVIII seculu, a fan fan di i filosofi francesi com'è Voltaire, chì era brillanti Age di i Lumi.

Pyotr Andreyevich Vyazemsky fubbi comu un pueta a causa di l 'amuri d' aducazzioni e ragiuni, ci hè attrattu da u libaralisimu, ch'ellu era un gps-Pitàgura, striving di benefica attività civili e lu cuvernu. Tuttavia, in lu so travagliu, ci hè un cunservatore, è più tesu a forma tradiziunali di a puisia - mard missaghju amichevuli libertà-nnamurata, Elegia malincunicu, favuli, paràbule, epigrammi, sàtira è didactics.

A. A. Delvig

Unu di i pueti di u tempu l'Pushkin hè Anton Antonovich Delvig chi, comu Vyazemsky, a so rumantisimu vistutu in austriaca classica. Iddu usatu l 'antichi, Rumanu, e dimensioni puetica Grecu è hà sceltu per u so idilliu puesia Genre. Per esempiu, u effettu di u listessu scena si passa in un silenziu frescu sottu à l 'arburi in lu surghjente vini. A so manera - à tuttu ùn hè cambiatu varietà i so sentimenti è primure. Unu di i più boni di i so puisii chjamata - "idilliu". Quì si cunta la storia di un grande amore di dui ghjovani, chì sò mantinutu a iddi pi sempri. In a so storia lirica ch'ellu era capaci à pòrtanu la situazioni, u tremenda è nubiltà di issi sentimenti prufundezza. U assai a natura di i dii è BRECCIATED cun elli, è ancu quandu i caratteri sò morti, e forze supiriuri custudia la sedi di lu so 'amuri.

Quandu leghje i travagghi di Delvig si pò pare ch'ellu hè una classicist tardu, chì vede in u tempu blues (si dici 'u so stile, taglia è Genre, pigliatu ghjustu à u classicists). Ma reckon si à elli ùn hè micca necessariu. Delvig - real lotterà blues di li tempi antichi longa-persu, da u mondu cuntingenti di armunia classica è armunia.

Iddu hè livari in a sucetà d'oghje, induve ci hè stata longa veru amore è amicizia, induve una persona pigghia dissonance cù a sucetà, cun elli, è a paura di l'avvene. Delvig accuminciatu a Genre idilliu sfarente di stu Genre di duluri di la fini di l 'etati d' oru.

Pushkin in l 'àutru accordu cu Delwig, iddu dinò avvistu chì una armuniosu è bella, muriri prima o poi, ma poi turnau, solu issu tempu in una forma cumpritamenti diversi. A tristezza è a tragedia, tristezza è dulori, oltri ca comu tutti chì hè bella, - invitati pruvisoriu in stu mondu, è, par disgrazia, ùn hannu lu putiri sempri.

Bedda curuna e accussi-chiamatu 'età d'oru di i pueti sò tempu di Pushkin. Delvig - un altru hà prezzu so dicurativa.

nM Lingue

Antìtisi in cima hè a puesia Nikolaya Mihaylovicha Yazykova, ca scrissi u pathos blues di libertà umanu. Iddu cridia in lu tantu unrestrainedly vita spirienza allegru e sgambitteghja. Lingue - tempu pueta di Pushkin, chi vuliva la vita è era sempre cuntentu u so wildness in tutte e so Pifania. un tali strana ùn dipindimi nant'à ogni punti filusòficu o di pulitica, era currotta. Lingue ùn analizà è pruvà à capisce. Sò lyrics Canta sò propie à la natura di l 'omu comu nu pìcciulu Basti, è senza. In certi di i so criazioni sempri slipping qualchi juicer è tristezza, ma hè assai raru, com'è casi sò rari iniziu. Stu statu di la menti ùn hè micca francà, micca tutti, è abbastanza faciuli a vìnciri.

A lingua puetica di l'autore palesa un statu assai chjaru è allegru di elation è una gran 'amore di a vita. Faci u so austriaca cintrali - inni è celi. Lingue ponu esse ogni Genre, s'ellu hè un Elegia o di un populu, corsu, o di a parolla, a s'otteni un inno, o un làudi. È ch'elli sò liati à esse duminata da gioia e cuntintizza.

À amparà à sprimà chiaramenti sta libertà comu un campa blues di l 'arma, la lingua si vutau a Pushkin, chì aiutavanu purtà i so stili pueticu à maturà. elementi linguistichi scurria senza ostaculi, la palora significa clung a iddi, maestrata lu piriudu puetica, si pudia torrare a so travagliu senza fini. Esempiu - u missaghju "D. V. Davydov. "

EA Baratynsky

Sè accusatu cuntimpuranìi Yazikova in pinsamenti miseria, in un altru pueta, Baratynsky, lettori hà micca parchì i so soprapiù.

Messa criativu Evgeniya Abramovicha Baratynskogo, prima di tuttu lu S'avissi a nutari ca doppu Pushkin hè u più prufunna pueta di a so leva, chi vinniru a litteratura, dopu Zhukovsky è Batyushkov. In a so puesia principarmenti duminata élégies è puisii. Si mai ghjuntu in a puisia Russian cum'è un attore elegik pueta.

Assai differente era lu so 'idei mumentu criativu pueta di Pushkin. Baratynsky assai sfarente da u so contraparti in Peru è Batiushkov Zhukovsky, chì sempre la spiranza di lu megghiu. Zhukovsky fù cunvinciu chi felicità hè u stace eterna di u pòpulu in u altru mondu, è chì hè induve si vi truvà a pace, tranquillità e amuri. Batyushkov dopu à u so "tanticchia di la filusufìa" in ch'ellu nutari chi una persona hè natu à una tranquillu a vita Saridda e amuri volta hè scundisata e subitu si messe à circà rifughju a religione.

Ma Baratynsky hè livari in ogni cosa, si nun si crede in u rispettu di a pace nantu à a terra, assai menu in i celi, è doubted i pussibilità di a felicità "quì" è "c'è". Sicondu à ellu, l 'omu cumenciu bifurcated è ruttu e dunque ùn pò truvà ogni armunia cù a so arma, o cù u mondu esternu. Iddu hà cridutu chì ghjè a lege di l'ordini di u mondu.

Baratynsky assai ntirissanti speculating chì u corpu umanu hè murtali è liatu à a terra, è l'anima hè sempri cun viulenza in u celu, è hè immurtale. Ma à spessu, u anima ùn addritta tutti i spirienzi tirrenu è mori prima di u corpu, è u corpu com'è addiventa tichja di raghjoni è i sensi, è dunque meaningless. Hè dinù pinsau chi na pirsuna datu i passioni, da ch'ellu campava cammiri e diferenze, ma a vita stessa strinta in u quadru tempu assai ristrettu di u distinu.

Tutti issi cuntraddizzioni pò nè spariscia nè annullati, nè cunciliari, postu chì ghjè a lege di a vita. Baratynsky - cori, nun fu accussì preoccupatu circa apparisce à u listessu di frustration comu na duppia pinzaricci. About a so vita, chì dice cum'è fini di l 'peni umanu chì accumpagna è da a nascita à a morte.

In i travagli cuntimpuranìi Baratynsky vistu un talentu pueta Pushkin principalmente a scola. Ma più tardi, u so travagliu ùn capisce i critichi. Ma l 'Symbolists Russian, ch'ellu fù, videndu cum'è un Ecole maiò è indipendente è filosofu, pruvatu à fruttu in metallo pueticu di qualcosa prufunna e difficultà à trasmèttala.

valore

pueti tempu di Pushkin ùn travaglià sempre in una atmosfera di a pace è armunia. U so discosse letteraria spissu si n'andò malamenti, biting è uncompromising attacchi polémique in u discosse assai spessu dannu abbirsari èranu orgogliu.

Comu si pò vede, ci era qualchi prublemi in a vita litteraria, ma la puisia di u cusì-chiamatu tempu di Pushkin sviluppatu rapidamenti e arrivatu 'na cultura high. È di sicuru, ùn hè liatu à lu in u primu postu A. S. Pushkinu, assai, nant'à u livellu di locu chì sò capitò miccanisimu di la Russia di l 'idea di a puesia è a puesia dovedshy parolle immensa à maturà.

pueti tempu di Pushkin apertu à noi l 'età d'oru di letteratura russa, unni ristau piriudu unsurpassed glittering volu criativu di u fussini casanu. E avà avemu a pussibilità di tastà i so magnifichi opiri.

cunchiusioni

Di sicuru, micca solu di Pushkin maestria di a lingua di a puesia Russian hè sputicu, ma hè u sole in u celu, chì siducia cum'è i nostri planetariu sistemu lucca luminosu e spumanti, pianeta puetica bè marcatu-, ognunu di li quali appi la capacità à siducia in u so lunar più satelliti urigginariu.

Pueti Square Times - un decoru fundamentu di tutte e di la puisia Russian. Cù a so criatività anu puru bisognu di scuntrà e scopra pussibili. Sfurtunatamente, stu tempu vzroschennaya Pushkin aise di pueti primurosu assai altu, è ùn ci hè nè manera à pinghje ognuna. All d 'iddi addivintaru l' abbillimentu principale di u mondu Bohemien dâ puisia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.