Arte e spettacoliMovies

Prughjettu famosu Dolinsky Vladimir Abramovich: biografia, vita persunale è filmografia

Vladimir Dolinsky - un attore chì hà un encore naturali, energia creativa poderosu è un sensu incridibile di umori. U numaru di i so film hà digià oltre u centu. À tutti chì vulete acquistà a biografia persunale è creativa di l'artista, prupone à leghje l'articulu.

Famiglia è zitiddina

Dolinsky Vladimir Abramovich nascì in Moscu in u 1944, u 20 di aprile. U so babbu era un judeu polaccu, dopu avè servitu com'è chief engineer di u Litfond di a URSS. A so prufessione di a mamma ùn sia micca cunnisciuta. Vladimir hà un fratellu maiò.

A zitiddina di u nostru eroi era cuntentu. I parechji sò sempre indulge e so capricci - cumpranu carichi ghjetuli è documenti, i purtau à i teatrini è i musei. Tuttu l'estate a famiglia Dolinsky spent the summer holidays in una dacha situata in Krasnaya Pahra. I so vicinanti eranu sti prugrammi sanu cum'è gu scrittore Lev Sheinin, u cumpusitore Kabalevsky Dmitry è u scrittore Konstantin Simonov.

In i anni scole, Vova hà assistitu à u studiu di teatru, criatu in u Teatru. Stanislavsky. L'elementi di a professione attuali cumu cun ellu eranu comprehendi da Churikova Inna, Steblov Evgeni è Mikhalkov Nikita.

Educazione è travagliu in u teatru

Doppu a scola Dolinsky Vladimir Abramovich hà cullà in documenti di schedariu in u VTU. Shchukin. E hà sappiutu di fà in u primu pruvatu. U ghjovanu hè struitu in un cursu di capu di Boris Zakhava. In u 1966 ricevi un diploma.

U graduate di u "Pike" ùn avia micca prublemi cù u travagliu. Hè statu accettatu in u top troupe di u Teatro Satire. In parallel, hà starratu in u sovietsi juru "Kabachok" 13 chair. "

Da u 1970 à u 1973 Era un artista di u Teatru di Miniatures. Allora in a so vita principia una strazzioni negra. Dolinsky hè stata cunvalidatu per operazione illegale cù a valuta. Si stava arreri di bars à u 1977 è hè statu liberatu davanti à u calendariu. Dopu avvicinà à a libertà, Vladimir cuntinueghja a realizà nantu à u stadiu. In l'annu dopu participò cù Lenkom è u teatru "À a Nikitsky Gates".

Filmati è TV shows cun ellu

Per a prima volta in i sconti Dolinsky Vladimir Abramovich appareru in u 1962. In u cortu film "Pay" hà fattu un rolu chjucu.

In u 1965 u secondatu di stampa cù a so participazione attruva nantu à e schermu. Questu hè una cummedia lirica "Dà un libru muribbolu". Hà avutu un rolu màssimu - un omu in u patiu.

I primi successi creati à Vladimir hà purtatu i film realizatu da Mark Zakharov. In u filmu "Miracle Ordinariu" l'attore si hè diventatu bè in un verduzzo. E in a tragicomédia "U stissu Munchausen" pruvò nto stessu l'imaghjini di un pastore.

In un 1990 difícil per u nostru paese, Dolinsky vulia emigrà versu i Stati Uniti. Ma i filmi realizanu littiralmenti à cumpunisce e so propostu per a cooperazione. L'actor principiò à star in a serie. Questi sò "Invernu Cherry-3", "Countess de Monsoro", "E chì u Mortu Said" è altri

Questa sottumessi lista a so funzioni cinematografiche interessanti per u 2012-2017:

  • Criminali drama "Petrovich" (2012) - Krasnov Vadim, l'affari;
  • Comedy Musical Ruso-Aziendale "Ùn Ùn àbbia paura, sò cun voi" (2013) - Commissioner Smith;
  • U detective storicu "Maryina Roshcha" (stagione 2 di u 2014) hè un mèdic in prigiè;
  • Comedia romantica "Resort romance" (2015) - Arkady Timofeevich;
  • Serenata di ghjuventù "U Tagliu di u Munnu" (stagione 2, 2016) - Valentin Frantsevich;
  • Musical and comedic tape "Dancing at Height" (2017) - Valery Pavlovich.

Dolinsky Vladimir Abramovich: vita persunale

L'amori di u nostru eroi contu u numaru di i so casamenti ufficiali - cinque. In più, in a so ghjuventù, l'attori spessu prumuzione novi tormentivi cù belle bellezza.

A prima esposa di Dolinsky era Valentina Shendrikova. Hè ancu una attrice. Inicialmenti, Vladimir hà cuminciatu à curà a so spunenti Zemfira Tsakhilova, ghjilosu. Ma prestu si sappia ch'ellu hà assai amata Valya. A coppula hà fattu un modellu casanu. E so relazioni familiari ùn ponu micca chjamatu ideale. A parella d 'attuali disputava à pocu à pocu à pocu è rimanda appassiunatu. Vladimir è Valentina hà campatu pi un pocu annu. Dopu un divorziu seguitanu.

A seconda volta l'attore hà maritatu ind'è un nativu di Leningrad. U so sanu, età è professione ùn sò micca divulgatu. Sulu só saputo chì u matrimoniu durau solu un annu.

A terza moglie di Vladimir fù chjamatu Tatyana. Hè un stòricu per l'educazione. Cù sta donna, l'attore scuntentu dopu u so liberatu da a prigiò. I dui è maritammi da a solenza è a dispera. E dopu un pocu tempu in silenziu e dispiacenza tranquilla.

Cum'è ricunnisciutu da V. Dolinsky stessu, u so quartu matrimoniu era fictitiu. Aghjunna di aiutà u so amicu passà da Leningrad à Moscu. Un amicu fucalizatu cun passione fictitamente cù a so moglia, è Vladimir fictitiousmente firmatu cù ella.

Is Dolinsky Vladimir Abramovich liberu oghje? Hà una mòglia. A so secunna mità si trova in u 1988 prima in i muri di u Teatro Drammàticu (Moscu). In u palcuscenicu, u nostru eroi vide una donna slanci è attrattiva. Era Natalia Volkova. Hà vintu u cori Dolinsky. L'attore era ancu senza vargogna per u fattu chì a donna hè legalmente casata, hè a so riserva di una figliola di 9 anni.

Dolinsky Vladimir Abramovich hà fattu tuttu chì facìanu Natasha divurziau è si maritò. In dicembre 1988, a coppia hà avutu un figliolu cumuni - figliola Pauline.

In cunclusioni

Avemu discuratu quandu ellu era natu, chì forme d'educazione riceve, chì V. Dolinsky hà custruitu a so vita è a vita persunale. L'attuali si cunsidereghja hè un omu felice, perchè a so mòglia, a figlia è millaie di spectattori li amò.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.