TelefoniaGhjochi urdinatore

"Prince di Persia: The Sands scurdatu" - estrattu è nu brevi journalism

Longu viaghju à visità u so fratellu maiò Malik finì di lu Riuzzu, pi diri la almenu, inaspettata. A cità fù attaccatu da un Orda di nemichi, ma u fratellu di u difinsore pigghia la dicisioni dispirata a chiamari pi aiutu génie - Ifrit, libirari accussi u so putere piena. Ma Malik ùn hannu un ritrattu cumpleta di quale ellu hè liberata. Offre una folla di ferru è i dimònii sottu à u cumandu di un musi génie nun ponnu distìnguiri tra populi di nemichi, è alliati. Cusì, u cunflittu t'avissi a terza è, in fatti, u cantu forte. invasioni nimicu fù firmatu, ma ancu à mezu à i sopravviventi ristau fora ca lu Riuzzu è u so fratellu. Cosa hè più bellu, quantu pari, Ifrit in qualchi modu immensa vitti a la facci di lu prutagunista di Salamuni. È aghju dicisu in tuttu ciò chì hè à lampà si. Cusì, à usu di parlà, principia u racontu di u ghjocu "Prince di Persia: The Sands scurdatu", u passaghju di u quali hè per u più parte à noi ci vene daretu à l 'urìggini di la serie.

I cumpunenti visuale

A prima cosa ogni sunaturi chi fici stu ghjocu, ci hè cunfruntatu cù u spinta illustrazioni, chì hè fattu à centu par centu. Di sicuru, chistu è la parti best of una seria in i cumpunenti visuale. Hè benissimu di tuttu da e razze 'epupea da i finestri dû palazzu e finiscinu cu la bedda e spumanti ochji di i caratteri di u ghjocu "Prince di Persia: The Sands scurdatu". Passage include elementi parkura e sistema di lotta. Hè sti dui cumpunenti hà da esse usatu extensively longu u ghjocu. Animation in cumbattimentu e lait travaglia fora à la vede sparì, tutti i muvimenti sò rializati da lisu e PATERNALISTISCHE. Caratteri hannu u so stile, disignu individuale, pròpiu i nemichi. Piglià u listessu Ifrit, la spinta visuale hè solu mesmerizing sguardu. Ambiente, prisintò soprattuttu in la forma di i palazzi i so magnifichi, giardini è Canals, dà l 'atmusfera di foli orientali, pieni cù a magia è una avventura. In particulare a qualità di u ghjocu "Prince di Persia: The Sands scurdatu", u passaghju di u quali hè figurata a forma di un magnificu viaghju, l 'acqua, travaglia. Felicissimo nascenu diffirenti tipi di cascate, fiumi è un bracciu da d 'acqua, chì sboccani boni nant'à u rena n'omu di anni.

Praticava è a magia

Avà ci tocca à dì una pochi di e parolle di ciò chì hè veru u racontu principale di u ghjocu "Prince di Persia: The Sands scurdatu". Passage hè più sìmili orientali racontu di fata, soprovozhdayuschuyuyasya episodi cù a magia. So nun s'aspittava da u trama di qualchi torce rimarchevuli. All arquantu capiscitoghju è ntuvinari: vi tuccherà à ognuna a forza, per apre e cumpetenze è capacità ùnicu, truvà l 'armi ligginnariu è lampà i génie sinistru. Iè, ci hè nantu à sti cumpunenti hè divisu in u ghjocu, passànu "Prince di Persia". "Sands" cù putenzi magicu, vi dinù esse usatu primura in u prucessu di ghjocu (com'è in i parti di nanzu).
Ntirissanti è bellu in-jocu video è pasting, dialogs è i caratteri bè fatte-pinzari a fari lu malapascua in sta storia vivaci. Estrattu di "Prince di Persia: The Sands scurdatu" integra tutti i tecnichi Lusinghi classicu, tantu un favuritu francese fan nant'à l 'ultimu parte di u seria. Hè cum'è si-a creazione di unu di li primi jochi, ma in una forma più parfettu, cù l 'usu di ticnoluggìa dâ currenti disponibile. Per u più parte i sviluppori sò gestiti in azzione u so pianu, è ùn ci hè micca dubbitu chì asèmpiu di u ghjocu sarà guditi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.