Arte e spettacoliArte

Portrait of Gorkogo Maksima. Valentin Serov

Ogni travagliu Valentina Serova hà u so propriu "caratteru" unichi. Si travagghiava suprattuttu in u Genre di néo-classicisme è usatu pi lu so quadri solu oliu. A causa di chistu, u so imagine supra u tela ùn hannu linii chjaru, ma u culori è transitions differente n'era. Portrait of Gorkogo Maksima dinù micca un eccezzioni, ma si ùn l 'artista megliu à aduprà un picculu varietà di i culori, si sirviva Anjou suprattuttu scura.

In seguitu à l 'articulu di noi guardà a più tecnica quantu à inquadramentu girava pittore, a pòrtanu tutarmenti l imagine di u scrittore.

rivuluziunariu criativu

Peshkov Aleksey Maksimovich (avà nomu di scolastica) hè natu u 28 di marzu, 1868, in a cità di National Linguistique in una famiglia militari. Mamma era di a famiglia ap-burghesi, fù veduvi principiu comu Maxim Savvateevich patri murìu di colerà. Sta perdita fù assai impressiunatu da u pocu Alyosha, perchè eranu lu populu cchiù vicinu è spesu assai tempu inseme. Per quessa, dopu à un tempu, digià in Bovisio Alexei Peshkov pigliò u pseudonym - Maxim scolastica - in onuri di lu so 'patri.

Dopu à qualchì tempu a mo mamma ea dinù andà à causa di una longa malatìa.

À 11 anni, a ghjovana scrittrici hè tutte e sulu, travaglia cum'è una lave, a panattera, è cetara è cetara.

By la fini di l 'anni 80 di u 19u seculu Peshkov Aleksey Maksimovich si n'andò à Kazan University, unni prima fù cunfidenza cu Letteratura marxista, unni accuminzau a scriviri materiali Parigina.

In lu 1892 pubbricau lu primu travagghiu, "Tarricone Chudra" e riturnò a sò terra natali National Linguistique, si messe à u ghjocu incù correlate lucali, induva hè a prumuzioni di a so criazioni. Dapoi u 1917 hè stata attivitati pulìtichi è rivuluziunariu attivu, addumanna di u vechju intellighentsia cunnanna i metudi di u bulscèvica.

Appena amara, gravi, u decretu di Lenin hè mandatu u strangeru di cure. Dopu à 10 anni, veni à dì u 1932, si nni turnò a l 'Unioni Suvietica, è tandu si prutrassi à publicà. U so opari sò didicate à l 'azzioni rivuluziunariu è a Prima Guerra Munniali.

Prima di a so morte, vene l 'ultimu rumanzu da Maksima Gorkogo "The Life di Klim Samghin." Dopu à qualchì tempu, si mori.

Un maestru di ritratti

Valentin Aleksandrovich Serov, pittore Russian, era natu 19 di jinnaru, 1865 in St. Petersburg. La famigghia avìa statu criativu, patri e matri èranu cumpusitura. Ch'elli eranu capaci di instill un carusìaddu un 'amore di arti.

Cù u capu di a famiglia avia à dì avvedeci principiu, u so babbu mortu quand'ellu hè solu 5 anni. Prestu, si è a so mamma si stalla à Munich, induve i giovani digià Valentin Aleksandrovich te tutti i basi di a cunniscenza, ch'ellu pigliò cum'è un artistu.

In 1879, Valentin cù a so mamma turnau a Mosca, unni lu granni pitturi principia u travagliu di primura. In seguitu, travelling à sfarente cità è paesi, si ammissu chi a so passioni, main - hè à piglià da a natura.

Prima di lu ritrattu di Gorkogo Maksima statu scrittu, si pigghiau un bellu pezzu, è Valentin Sergeyevich arricugghiuti nutevuli Portfolio. Si pudia piglià tuttu ciò ch'ellu vede, è a so natura, era abbastanti diffirenti, comu li nòbbili, e strasurdinariu passanti-da. Per ellu, era u più à ind'è l 'anima è a putenza di a parsona, quellu chì si basa, e li culura tandu u ritrattu hè sfarente cuntrastu.

accenti dinamichi

Unrepentantly Russian ebbica Valentin Serov - un artistu cù una lettera capitale, parchì i so opari hè custruitu nant'à u caratteru di a persona si trova in fronte di ellu. Portraits in lu piriudu di l 'attività rivuluziunariu differ sviluppa da quelli chì òpiri chi scrissi iddu a lu fini di u 19u seculu.

Writer Maxim scolastica affaccatu à ellu in una manera assai più larga è in panni scuri, chì ùn pudia firmavanu taliarla ellu. U friscalette, ritrattu hè sparsi cù u spiritu di a rivuluzione, è iddu sulu riciata u spiritu di rivolta e rivuluzione. In ordine per passà sta imagine sfarente Serov gira à novi tècnichi e custruennu cumpusizioni fora. Iddu nun parti interni micca necessariu è mette a inturnianza naturale.

imagine s'imponi

U scrittore ellu stessu hè dinù presentati, senza alcunu détails micca necessariu in lu vistitu: sèmplice camicia scura e lis tucked in stivali. Pari chì Hôtel cun calchissia chì hè fora di u tela, impastughjata in dialogu, si dici a l 'ochju luntani e siveru. U epressioni bracciu dirittu hà risuscitatu mostra un omu curi di i so diritti è li difenda si jittau.

Culore filmu paci, fondo, luci e silhouette, scure di u scrittore "cummedia" cu iddi, criannu un tipu d marina di culura è energia rivuluziunariu.

Portrait of Gorkogo Maksima apertu in u rolu di sfarente di u pittore, ch'ellu hà creatu una nova pagina di a so biografia criativa.

Una tecnica sfarente di anticarburizing entrata

Fighjulendu sta maghjina di u scrittore chì, si hè pussibule di vede micca solu ciò chì ci voli à mustrà u so servu, ma ancu voi pò vede u numaru di qualchi umanista e riflessione, filusoficu.

Valentin Serov - l 'artista, ca era capaci à passà sti mumenti difficiuli à traversu l' lente di l 'arti, cù pannelli cunvinziunali è anticarburizing. Portrait of una assai sèmplice, è lu criaturi veni usatu principarmenti ciatu appenuccia, senza resorting à tracce culore micca necessariu à "parti".

Silhouette scritturi chidi un piuttostu grande, e pari "immensity" di u mudellu di a tela, e pari ca iddu hè circa a moviri fora di u ritrattu.

storia Unforgotten

Portrait of Gorkogo Maksima - un tipu d 'spirimentu unni l' auturi fù cunvince à emozioni, spiritu di l'età è a pusizioni di a so natura.

Sti muvimenti scritturi ncatinatu chì e vùagliu jiri fora di li cunfini di l'imagine, mostra a so parsunalità risirvata è ochji Piercing - un specchiu di tutti l 'azzioni ca si facianu per a ricunniscenza di u paese, à salvà i vechji intellighentsia di a riprissioni bulscèvichi.

Stu ritrattu di a pittura, Russian mostra lu piriudu rivoluziunariu, chì ùn deve esse scurdati, perchè in u passatu, hè un impegnu di una maraviglia avvene.

Mistiriusu image of artistu Russian unsurpassed tinutu sempri in u museu-appartement Maksima Gorkogo in Moscow, induve tuttu hè sparsi cù u spiritu di u tempu, cum'è ci hè sempri usa la prupitati di a so vita.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.