News è societàCélébrités

Philipp Bakhtin: infurmazioni biugrafichi, attività è facts, intarissanti

U stessu hè longa stabbileru comu un ghjurnalistu competent, criativu è talentu. Impurtante in u so mistieru - hè a capacità à vince attenzioni di u pubblicu. E Philipp Bakhtin hà sta qualità, chì hè per quessa ch'ellu hè statu assai purtatu da a rivista, regista "Esquire» (Esquare), chì avia è hà una grossa armata di lettori.

Ma l 'intiressi di Filippa Bahtina ùn hè limitatu à parta di a so attività prufessiunale. Hè cunnisciutu cum'è u capite di mpurtanti prughjetti suciale. U ghjurnalistu hè lu criaturi di una marca chjamati "i zitelli a l'nazione", ca in tiurìa era una reta di spazii di passatempi di li carusi e donne. Kindergartens era à cumparisce in parechji rigioni Russian. Per disgrazia, dopu à qualchì tempu, u prughjettu fù chjusu à causa di mutivi scopu. Una strada, o altru, ma parechje sò cuntenti Glavred "Esquire" di u so bon principiu.

Perciò, u ghjurnalistu critically dissi ca, mentri lu prugressu significativu hè fatta in a mo vita. Quale hè Philipp Bakhtin e quantu addivintau un scrittore u capu di una rivista pupulari? Guardà sta dumanda in più tecnica.

Guy Regular da Vologda

Cusì, lu prutagunista di l 'artìculu - Lire Bakhtin. nantu à u corsu armani circa stu raprisintanti Tecnica criativu sarà intarissanti, cirtamenti assai. Iddu nascìu a Vologda in lu 1976. Cumenciu, u ghjuvanottu, è ùn pensu à pùntanu a vostra vita cun ghjurnalismu. Doppu aviri arricivutu na matriculation certificate, si n'andò in a Pskov à entre u Minsk Institute ISTFUK elli. Kirov.

Avè successu passau la esami, addivintau un studiente di l'Università di supra. Assai soi à u studiu di a storia picciottu ùn mostra. Assai di più bellu, per ellu era una studiente KVN, ca iddu era cuntenta di imparà. Una strada, o altru, ma una furmazioni, Philipp Bakhtin avvisti chi prubbabbirmenti curri cu la scelta di mistieru. Vulia à self-avveda si, ma ch'ellu ùn pudia fà in u quadru di a cità riggiunali.

Allora u ghjuvanottu dicisi à andà à u capilocu, capitale, chì dà un offre occasione di u disclosure di u putenziale è u realisazione di ambizioni, senza eccezzioni.

Search per te

Ma arrivu in Moscow, Philipp Bakhtin ùn capisce subitu ciò ch'ellu vole à fà nantu à una basa prufessiunale. Nisun intaressu distinta in u ghjovanu ùn era, francu chi iddu sulu li piacia à chatter cu lu pòpulu "bonu". Si dicisi di divintari un studiente di VGIK (Cultura Department) e acquamarina. Disse: - fattu. E dopu un pocu una rivista si in vista di Filippu.

"Bill"

Seus chistionendi de una publicazione stampata chiamatu "Bill". In u so pagine cupertu tuttu mondu nutizia intrattenimentu.

Bahtin Lire dopu, lettura, u materiale cuntenute in i rivista, hè Mastr'Antoniu cù l ' "Posters". U ghjuvanottu di colpu, un gran vulsutu à travaglià in sta piriodicu, chì hè publicatu duie volte à mese. At unu puntu, si pigghiò lu curaggiu, u capu scrittore chiamatu "Billboards" è li dumandò a nutari a so demissione dopu à l 'rivista bastone. Cosa una meraviglia era un ghjovanu, quannu la vuci supra lu telefonu ci invitatu à assiste à un candidatu.

Nutevuli è lu fattu ca Bahtin Lire passava bè, è divintò una agenza di u listessu "Posters". Studi francescani VGIK u ghjuvanottu avia a lassari. Soon Philip fede a scrìviri artìculi quasi tutti i rivista colonne, francu, forse, Foscari et ballets. U ghjurnalistu divintò un illuminazione self-insignatu in nutizia "Afisha" sport è falsi rosula à u postu di Assistant Direzzione. Ma à un certu puntu, la carte nant'à Bakhtin di più, è, divinni Cavatrici à travaglià in a squatra di rivista. Hè statu vistu, è a gestione di "Afisha", tantu un Lauriatu di u dipartimentu di storia fu furzatu a scriviri na frasi, u licinziamentu.

Perello

Tuttavia, digià in u 2003, u ghjurnalistu Philipp Bakhtin riceve un offerta impiegu. Mercuri u capu scrittore di rivista Perello in l ' "Independ Media" andat a iddu. Perciò, u tema di sta piriodicu hè specifichi: fà micca adequately umuri e mezzo-nudi fimmineddi. In generali, Perello - rivista solu per ragazzi.

Ingarà u capu di sta piriodicu Philip purtatu una bedda bona mediu, ma u piacè di u travagliu ùn dà. Dopu à qualchì tempu, u ex-ghjurnalistu of "Billboards" finalmenti avvisti chì rivista Perello - ùn hè propriu u so liveddu. Prestu si cuminciò à dumandassi cù unu di i bosses ozzione "Independ Media" per a so participazione in altri prugetti. At prima ch'elli parlavanu circa rivista "Arena", ma tandu hè statu decisu a canciari lu per mette Esquare.

"Esquire"

Michael av Schlippe (unu di i capi di "Independ Media") hà dicisu di prupone i semi di Bakhtin di accunsentu à u capu ufficiu scrittore of "Esquire", e appoi si te lu. Sta publicazione, pruggittatu di amanti pinsirusu e discerning u sessu forte, è micca di mali sensational journalism, Philip direttu finu à u 2011. U primu (u versione Russian), rivista affaccatu in u 2005th.

prughjetti suciale

In 'ssi ultimi anni, Esquare Picbille cìrculu Lauriatu di e facultà di interessi accuminciò a passari. Bahtin Lire Evgenevich seriamenti interested in prughjetti suciale. Vulia à creà una arsenal nome di Herrenfriseure à migliurà a qualità passatempi carusi underage. Prima, nant'à un para uguali cù Sergeem Remerom ghjurnalistu custruitu in u rughjonu Pskov liceo "Kamchatka". È stu prugettu hè veramenti ludari. Parechje babbi è li matri desi lu so 'figghi a lu campu e era cuntenti di u so criaturi di un tali prughjettu. Ma Filippu, E. pigghia pirsuna parti in l 'urganizazioni di passatempi di i zitelli, ricusò di i servizii di cunsiglieri prufessiunale. 'Nveci, si chjama di pirsuni criativu: ghjovanu, atturi, musicanti è scrittura.

Ci oi ghjustu è incuragisce i vostri ziteddi à u grande arte attraversu la scena di Francesca musicals, gata, peppa. È in stu prucessu di criativu i zitelli sò cuimmurciutu dirittamenti: iddi sunnu Mastr'Antoniu cù stu Pastime.

prughjettu hà fiascatu

Ma à azzione davanti à a fine di custruzzione di un liceo "i zitelli Paese" in lu activist ùn hè in gradu di regione Cadice. Stu prugettu suciale ancu suppurtatu capi riggiunali. S'avissa cumpritatu di custruzzione fù spittaculu di l 'istati di lu 2015. operata successu un ufficiu in Moscow, ca era situatu à Mulino l'Patriarca. Stabilimentu di i "Paisi di li Children" su spaciousness avutu à appughjà i grandi-nomu "Artek". Ma u prugettu di colpu, vinutu à male. U mutivu hè semplici: u Investment Leonid Khanukaev ricusatu à invistiscia in u prugettu.

Philipp Bakhtin ( "Terra d 'Ropa") fu furzatu a chiamari a so' idei in un altru locu giugrafica. Iddu accuminzau a custruiri campu d'una i zitelli nantu à l 'ìsula Estonian di Saaremaa. Journalist spizzò contatti los cù u so cumpagnu Sergeem Remerom, ca addivintau nu signore piena-cuncritu di l ' "Komchatke". s'ì u prughjettu hè di fà rinviviscia u "paese di i zitelli", è s'ellu prughjetti più suciale di Bakhtin? Tempu vi dicu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.