Home e famiglieI zitelli

Paràbula chiddu di i zitelli

Truvà una pochi di parenti leghje una paràbula di i zitelli. Most genti pensa chì u so zitellu hè troppu chjuchi è micca capaci di capiri lu significatu spechju stu mondu in li. , Ma in vanu. I zitelli - sò picculu howcast chì circate di sensu a tuttu chiddu ca succedi. Qualchì volta ancu chì pari ùn micca bisognu di spiegazione, si face i zitelli a quistioni "perchè?". So i ziteddi sarà assai intarissanti à sente da a mattina chiddu foli similàri. Leghje i paràbula di i zitelli ponu esse da circa 3 anni d 'etati. Duranti stu pirìudu, u zitellu hè digià micca cuscenza di tutti, ch'ella pò dumandà ciò ch'ellu ùn capisce.

Più di tempu, una paràbula per i zitelli, ferà u travagghiu e ti formanu lu zitellu un parè tonu, accostu di più sèmplice a vita, iddu insignà a billezza di tuttu ciò ch'ellu hà. In più, i zitelli eranu di "a vita Live" caratteri paràbule. Stu li aiuta à sparte i so cuntintezza cù altri, ma insegna dinò infelicità è di cumpassione. Good paràbula pò aiutà u vostru zitellu guariri di angosce, u sviluppu self-di canusciri, di livaritìlli avidità, ostentation è fini.

Avà ùn ci hè una grossa varietà di chiddu litteratura di i zitelli. Di u picca passi sò più adattu paràbula fola per i zitelli. Iddi sunnu facili a miludia, ma in u stessu tempu di sviluppà u core è arricchisce lu vucabbulariu di u zitellu. Sti storî chiddu di dari na spiecazzioni a picciriddi chi a vita ùn hà siparazzioni s'imponi in bonu e malu, unu è u listessu prublemu hà parechje suluzione, ma a situazione hopeless ùn esisti. Pruverbi di francese generale è i zitelli di purtà via i so saviezza, partiu in una una manera ntirissanti com'è simplici, Cosi, ma in u listessu tempu.

Quale hè più surrisu?

Era lu so babbu, duie figliole. U più vechju era eccezziunale biddizza. Idda avia 'na facci, rosa prufundezza, li capiddi Chjara puddicinu e' na vuci piacevuli, dolce. U so babbu era assà di, dipoi sempri ammirazioni a so bellezza è tuttu u tempu cunfrontu cù una bella rosa.

A figlia più chjucu hè abbastanza bona e ubbidienti, ma u prughjettu di facial era più citadine, è i so peddi è citadine è seccu da a custanti Scarpe. Chì hè per quessa ch'ella hà amatu u so babbu hè assai menu. Cum'è un risultatu, a figliola di u so babbu indulged, è u più chjucu u travagliu "fragnà".

Un ghjornu, quandu u mo babbu si n'andò a caccia, ch'ellu fù Grecia par disgrazia. Iddu fu purtava un cennu bastarà spizzò Murat. Mani è facci vìnniru abbruciati e Mancini da frantume. U dutturi trattatu tutti i firiti omu, iddi attaccatu cù un bandage, è e figliole dettu chì u so babbu hè diventatu helpless, è per un tempu micca pussutu vede nulla sia, nè hà iddu.

A figlia bassistu lighjittimu di u malatia di intelligenza di u so Papa, ca aviva a esse e so mani è ochji à una ripresa piena. Ogni ghjornu di un annu, ch'ella pigliò cura di a so 'patri, ca cci davanu e detti a vìviri, erbe. A figliola hè mai trovu tempu di l 'ammalatu. À a so dumanda à esse vicinu à u so nasu, basendusi nant'à chì a mancanza di tempu libaru, u bisognu di andà à l'ortu, o nantu à una data.

Quandu u mo babbu, ripigliò, è u francese bandage, vitti davanti ad ellu duie figliole fù cacciatu da a so ochji: in sù, dilicatu, comu un ciuri, e lu cchiù nicu - assai Bourg. Si tìnniru la secunna di elli, è li disse:

- À ringrazià vi, miu, di lu cura e mente. Mo nanzu aghju micca pussutu pensà chì vi sò cusì surrisu è bonu.

- Ma ju nun sugnu assai più untuose! - arruganti I vitti la figliola.

- À u tempu di a so malatia, I avvisti chì abbituatu ùn hè micca a dulcezza di a so peddi, - dissi a so 'patri.

Stu esempiu dà una paràbula di i zitelli capisce chjaramente chì a ghjente deve prima billezza di i capelli intimu, è solu dopu dumanda di l 'esternu. Hè da essa stunatu dicunu chi apparizioni ponu esse deceptive.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.