News è societàAmbiente

Pacific Fleet Cumannanti Avakyants franc Iosifovich: biografia, mprisi e facts, intarissanti

Sergey Avakyants - Cumannanti di u Pacificu Fleet Russia. Sta persona hè cunnisciutu à tutte e animu è insistence à sè stessu è a so subordinates. Senza sti qualità hè impussibile a fari 'na bona carriera in u militari, comu si era fattu lu cumannanti di l' Pacific Fleet Avakyants. Andemu esaminà a tecnica i biografia e rializazioni di u capimachja.

primi anni

U futuru lu cumannanti di l 'Pacific Fleet Sergei Avakyants nasciu in d'aprile 1958 in u capitale Yerevan, Armenian Sucialista. U so babbu era un ufficiale di a Marina Josephus Serapionovich Avakyants - un Armenian etniche.

Sergey maiori da liceu in a so cità nativa, in u 1975, dopu à chì si intria in u scola navali Sea Black Nakhimov, situatu in London. Sta scola hà una reputazione cum'è unu di i migliori istituzioni militare, in u paese, è passatu gluriosu, arradicatu di più in 1937. Avakyants làuria in 1980.

Service à l ' "Admiral Yumashev"

Dopu à cumplettani u corsu à a scola Sergei Avakyants fù mandatu à essa in a guerra, una volta ricevutu pusizioni di un ufficiale.

Da u 1980 à u 1989 si tinni a nave "Admiral Yumashev." Quissa hè una grande nave anti-sottumarini, cù un spustamentu di 7535 tonni, chì dipoi 1978, hè statu messu in ligna e addivintau un membru di a Punta San Francisco, è si basau supra lu mari Balticu. Duranti voli à bordu stu bastimentu Avakyants addistinatu ê sperti vai, è in u Mari Tarraniu è nantu à a costa di l 'Africa trupicali.

Sergei I. hè nantu stu bastimentu cumannanti gruppu cuntrollu missile m difesa aria battagghiuna, e poi addivintau marina esecutivu.

studiu cuntinuau

In ordine à migliurà e so cumpetenze prufessiunale e uttinìu nu novu tìtulu, Sergey Avakyants in 1989, accuminzau a studiari l 'Naval Academy Kuznetsova, situatu in St. Petersburg. Stu istitutu fu funnata comu principiu di u XIXesimu seculu, in 1827, cum'è l 'Accademia Marine di Mykolaiv. Si serve à furmà li gindarmi cumannu altu.

Sergei I. compie bè a furmazione in u 1991.

Command "Marshal Ustinov"

Avà, dopu à u cumpiimentu di u corsu, Sergei Avakyants pussutu principià a ubligalli guerra. A so prima nave in u quali addivintau lu cumannanti, hè u cruiser "Marshal Ustinov". À u capu di l'equipaggiu di u bastimentu Sergei I. statu da u 1991 à u 1996.

Missile tipu cruiser "Marshal Ustinov" fù lanciata daretu in u 1982 à un casinò in Mykolaiv, ma hè messu in ligna, è trasfiruta a Punta San Francisco, solu in lu 1986. Spustamentu di u bastimentu 11280 tonni, è u numaru massimu di equipaggiu di 510 pirsuni.

À u principiu di l 'anni nuvanta u bastimentu pagatu una visita à a basa militare, in i Stati Uniti (1991) è Canada (1993). Tuttavia, à una quantità di Avakyants tempu cumannati nave staid per mantene spittaculu (1994 à 1997). Si pianta, lu putiri di lu has been rimpiazzati. Ma "Marshal Ustinov" pussutu tèniti e comu amirale di a parata militari in St. Petersburg.

In seguita di prumuzioni

In u 1996, u futuru lu cumannanti di l 'Pacific Fleet Sergei Avakyants addivintau diputatu lu cumannanti di la navi Division Sans 43rd. Digià in 1998 era prumessa à u rangu di u capu di bastone di u listessu dipartimentu. Ma chì sò carriera avanzamentu Sergei Iosifovich micca firmatu. In 2001, addivintau lu cumannanti di u listessu Division 43rd.

Dapoi u 2003 franc Avakyants distinatu a l 'alta càrrica di capu di bastone di u mondu squatrone.

At a accademia militari

Ma in ordine à se rendre à la struttura di cima, gestione di l'esercitu, venia necessaria di finiscinu cu la Academy militare di u Staff General. Sergei I. Ghjuntu culà in u 2005.

The Academy militaire, hè unu di i più antichi istituzioni pedagogica di urintamentu militari. Hè stata fundata ritornu in 1832 comu la Imperial Military Academy. Dapoi, l 'a scola hà curputu cambiatu u so nomu. Cusì, in 1918, hè statu chjamatu l 'Accademia di l' Armata Russa. U so nomu attuali hà ricevutu Academy dipoi u 1992. In stu istitutu priparà e cumannanti di l 'esercitu di l' livellu girarchia suprana.

U futuru lu cumannanti di l 'Pacific Fleet Sergei Avakyants compie bè a furmazione in u 2007.

Traduzzione di u Pacificu Fleet

Subitu dopu à a fine di l 'istitutu di educazzioni supiriuri Sergei I. statu truvatu da u prefettu di Staff di i basi Novorossiysk Black Sea Fleet. Ma hè cusì fattu chì in sta pusizzioni si intreccia mai intrutu per via ch'ellu era spustatu à una parte hè stata sfarente di u nostru Paese - à u Far East.

Ci Avakyants u gradu di ammiragghiu arrière tuccava cu lu cumannu di l 'Maritime fluttiglia di u Pacificu Fleet. Stu unità hè l 'unione di e forze differente, è fù fundata ritornu in 1979. Hè statu stationed in u Territory Primorye, in i seguenti cità: Vladivostok, Fokino, Bolshoy Nati è Slavyanka.

Sergei I. sirvuta comu cumannanti di un gruppu di dati da settembre 2007, à d'aostu di u 2010.

U chjassu di i posti di lu cumannanti di l 'Pacific Fleet

In d'aostu di u 2010, Avakyants fu trasfiruta a sede di u Pacificu Fleet. Oltri a chistu, iddu addivinìu Chief di Staff. À u listessu tempu ch'ellu dinù feci com'è u prima sustitutu lu cumannanti di l 'Pacific Fleet.

Pacific Fleet - unu di i più impurtanti unità grande-scala di a tarra russa. A storia di u so urighjini ricolla à principiu di u 1731, quandu l 'Imperu Russian hè aiutata stabbiluti supra la riva uccidintali di l'Uceanu Pacificu. In a storia di i numerosi opérations militari Pacific Fleet, chì sò fieru di esse i paruletti in lu la storia di u nostru paese. A sede di stu gruppu hè s'arricorda basatu in la cità di Vladivostok. Era ci è vulsutu à purtà u più serviziu di ammiragghiu Canciu di la tarra russa, Sergei Avakyants.

Pacific Fleet Cumannanti Chjami Semenovich Sidenko statu prumossu in ottobre di u 2010 è ci fù numinatu cumannanti di tuttu u District Military orientali. Cusì, dopu à stassi dui mesi in u locu di u sediu di u Pacificu Fleet, Sergey Avakyants cum'è prima diputatu, iddu vinni numinatu cumannanti funzioni di più classa l'flotta Russian.

Ma solu appena più di medità un annu, in May 2012. L'attaccamentu à interim statu cacciatu da u titulu di u so articulu. Era tandu lu prisidenti Russian firmata un dicretu secunnu cui Admiral retro Sergei Avakyants - Cumannanti di u Pacificu Fleet.

Supra lu cumannanti di l '

Ma ùn pensu chì sta carrera Sergei Avakyants finìu. In di dicembre di u 2012 un novu rangu militari fu cumannanti di u Pacificu Fleet - Vice-Admiral. Stu titulu hè u passu prossimu in lu girarchia militari dopu à retro Admiral, Sergei I. chì a ddu tempu era. Rank Admiral retro micca pienu u impurtanza di i posti di lu cumannanti di la flotta Pacific, tantu stu discrepancy hè statu micca squassata.

Pacific Fleet Cumannanti Vice-Admiral Sergei Avakyants u so esempiu mustrò quantu à esse un veru capu di u più altu rangu. Era assai esigente di subordinates, ma dinò ùn hà pietà ellu stessu in u serviziu, è, in più, dimmustrò un livellu maravigghiusu di prufissiunalisazioni. Stu micca pussutu esse vistu da u altu cummandu, chì in dicembre di u 2014 ellu attribuitu un altru titulu - Ammiragghiu.

Tutti i fatti crià nanzu subordinates Sergei Avakyants solving cum'è dapoi e rapidamenti. Per esempiu, summing up i risultati di u 2015, lu cumannanti di li forzi sottumarini di u Pacificu Fleet Igor Mukhametshin dettu u launches furmazione successu di missili croisière. In più, li nutari ca la struttura custeri di l 'Peninsula Kamchatka hà avà canciatu comu aggiustau pussibule per u funziunamentu di a flotta di sottumarini. Di sicuru, ci hè un Data impurtante di i meriti di franc Iosifovich comu cumannanti di tuttu u Pacificu Fleet. A postu ch'ellu teni a stu jornu.

Awards e rializazioni

Sergey Avakyants di u web periodu di a so longa vita di più cà una volta statu marcatu da una varietà di volti, chi na vota emphasize so cuntribuzione à u sviluppu di a marina.

Ancu in i tempi Suviètica, Sergei I. statu attribuitu l 'Order "For Service à u Cuntrastu". Iddu era attribuitu l 'Order "Per Merit Military" in u 1996. A abbianu listessu ch'ellu ricevutu in u 2010, ma solu "di servizii maritimu". In 2002, Sergei I. statu attribuitu l 'Order "Per Merit". À mezu à i so volti più recenti, soprattuttu da nutà ROC medaglia bookworm "In memoria di repose di Prince Vladimir", chi Avakyants ricevutu pirsuna da i mani di Patriarca Kirill in nuvembre di u 2015.

In più, Sergei I. attribuitu cù parechji Cuncorsu di l 'Unioni Suvietica è Russia. Ntra li duvia esse valeur: "70 anni di l 'Forces USSR début", "300 anni di Russian Marina", "Per Fenice a Service" (2 volte), la midagghia "Per serviziu parisce" 2nd e 3a gradu.

Comu si pò vede, a lista volti franc Avakyants hè lambiccu, ma hè cunfirmatu da lu veru meritu di issu omu chì didicatu a so vita à u serviziu di u Cuntrastu nant'à u spaziu, mare.

caratteristiche General

Sapemu chi l 'Admiral Cumannanti di u Pacificu Fleet Sergei Avakyants, un studiu info di a so biografia. Iddu hè un omu d 'onuri, una vera marina Russian. Ricchi difficultà c'era in a so manera, iddu sempri si n'andò à l 'uggettu, nunustanti lu ostaculi. Sta funzione hè soprattuttu avanti Sergeyu Iosifovichu in a so attività prufessiunale - serviziu di a Patria in li forzi armati, 'n particulari lu marina. È hè sempre assai esigente di subordinates, è CEO davanti à u cummandu chì vi tocca da un militare cambiatu prufessiunale. Perciò, a so insistence ùn s'otteni la tirannìa, perchè mette una vera fatti executable, piuttostu cà custrincennu subordinates à fà l 'mpussibili. Sè u cima hè datu un ordine chì Avakyants cunsidareghja manifestly sbagghiatu, ch'ellu ùn hè micca a paura à nutà hè u cumandu è fà suggerimenti.

Hopefully, Sergei Iosifovich Patria più serviziu hà da esse ancu di più àrburu, comu lu canzunedda rispittusa in carriera avanzamentu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.