ParalinguisticiDintra disignu

Ornate la casa, cù e so mani. All di cunfortu in casa

Ogni famiglia principia u so viaghju inseme à la vita cu la casa tuttu. È quandu a vostra propria casa, o Appartement, un nidu cosy di a vostra famiglia digià hannu - u compitu principale hè a so spaziu, secondu à u to gustu, primure e pussibulità. L'omu in a casa di a so rispunsabilità per i currettu funziunamentu di l 'apparicchiaturi e lu usato nicissariu, portante, fora u travagliu tecnicu cumplessa, è una donna impastughjata in un Facelifting è hè incaricatu di l' abbillimentu di a casa cù a so manu. Home cunfortu a tutti i tempi firmati in i mani di e donne è dipindia di u so fantasia, fantasia, a brama di fà a vostra casa, asgiata è beddu.

Cusì, quandu avemu ornate la casa, incù i so mani, di sta mpurtanti approcciu prucessu seriu è fà ogni prova à assicurà chì a nostra casa, hè divintatu un beddu locu per noi è di i nostri figlioli, è amichi chì vi bellu vene à sta casa.

È si devi esse micca solu piacè, ma dinù aesthetically piacia: vi tuccherà un si cunfondenu armuniosu di disignu interni incù u funziunalitati di l 'uggetti vicini a la casa.

Chi tipu di 'ncasa der cù i so mani, si pò fà?

elementi dicurativi, chì prividia vasi, fiore, cornici cu le foto di famiglia, o diploma e lèttere di grazie, dipinti, acquistatu in u magazinu, o nantu à u mercatu, è prubbabbirmenti fattu da i zitelli, pannelli muru è herbaria, avvizzu fata, ricordi unichi, biccheri macchiatu , lampade criatori e statuette abat, plastica, o di tarra, oltri Acquari cù un disignu ntirissanti, fiori è arburi artificiali è veru, lu divanu cuscini dicurativi in diversi formi e culuri, ghjoculi canzoni, forsi, gruppu ollektsionny di uggetti, chi coglie a vostra famiglia, o parechji di i so membri, - ca d'abbastanza granni, ma hè luntanu Ùn la piena a lista di e cose vi pò fà per se in la casa.

Hè cunnisciutu chì u Gîte - chistu è u visu di a famiglia. Per quessa, ci duvia esse cusì incerta, ognunu si u caratteru, gusti è i patroni asgi.

Vaso da una luce vetro, vi dicu chì l'abitanti di sta casa, è arquantu attiva. Rivindaroli fattu di lignu, prevailing in la casa, - di u calori, amicìzia e uspitalità. Sè l 'internu hè studiata materiali Venus - si dà a vostra passione per cambià è a pussibilità di u cambià di residenza.

Ornate la casa, incù i so mani, cu l 'aiutu di l' elementi sopra di u Places. Di granni mpurtanza in stu casu, di sicuru, hè fantasia, a capacità à vede in i sugetti nurmali sfarente è beddu. Piglià un caminu à i boschi, trovu un tuhaf pinzeru intoppo chi da lu pò arrivare. Forsi si ammucciatu , figurina di un misgiu? Trattò legnu, carriage e agghiuncennu la scheda nicissariu, arrivare uriginale, sculpture suprana.

Quandu avemu ornate la casa, incù i so mani, parechji cornici cu pictures, ca mostra lu evenimenti più impurtante di a nostra vita, noi ci vole dinù fà tuttu ciò nun è primaticcia. Populu Corsu in ogni stanza deve esse chjappi in unu, adattatu à l 'uggetti di u Places interni è stile. Ci duvia esse ùn diffirenza è a diversità in a cuncezzione di u foto. U friscalettu E tantu brutta.

Piatra foto pò custruzzione nant'à u muru, è nant'à i scaffali, fucularu, tavulinu, pettu di ranu, è ancu nantu à u fronte, porta. A cosa principale hè micca a overdo lu cù u so numaru.

Ghjè bella fatta cù i so mani, panel. Chì a to ziteddi raccoglia HERBARIUM di i so fogli è i fiori, e poi, insieme fà una dicurazioni di stanza d'un zitellu. Fiche cartuni (chì, incidentally, pò dinù esse sfarente furma) Cushioning Tufa arice podkleivaya preti u cantu riversu. E poi cu li picciriddi 'aviri un criativa. pannelli quadru di Tissu pò esse messa fora foglie (o di rami o pignotti), è à u centru di acconcianu i fiori. Chì stu ritrattu è sìmili di statina.

So, sentu liberi ornate la casa, cù e so mani, e lassai sempre esse la biddizza, caluri e cunfortu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.