FurmazzioniEducazione è culleghji

NS Gumilev, "Lutétia Strayed": una breve analisi. Gumilev puema "Ella linî": imagine è parallels

"Linî perdu" - un puema Gumilev incluse in lu "invitais di Fire", u so noms de racolta. Stu versu hè unu di i più boni è più famosu in l 'òpiri di u pueta. In issu articulu hè prisintatu un brevi analisi.

Gumilev puema 'amuri "Ella linî" à analizà critichi razlchnye e studiusi littirariu. Si tira a so primura, prima di tuttu, cum'è ogni capi, e secunnu, si mustrau assai 'innuvazione littiraria di l' auturi. Comunqui, nunustanti la densita a nuvità in u travagliu l 'auturi seguita dinù i tradizioni. Un altru mutivu pirchì lu "linî perdu" attrae u attinzioni di circadori è lu fattu ca si pò esse vistu mandà Nikolai Stepanovich à l 'Milestones di a so vita.

analisi Features puema

Hè necessaria à scurdà si macari qualchi punti generale nanzu un analisi. Gumilev puema "linî perdu", in a cumpetizione di i nuvità, hà tutte e funziunalità fundamentali di u so Genre. Plot-unità in u lyrics, in cuntrastu à u austriaca drammatica è epupea, hè una sperienza, un emuzione, un sintimentu, micca un evenimentu. In più, in u so muschi, ogni puema metaphorically, cum'è un métaphore hè tracciata à u caratteru. It S'avissi a nutari ca stu travagliu fù scrittu in lu stissu ciatu, in u filu. U Populu ùn si rifiriscinu a lu numaru di versi chì meticulously è stucci "custruttori", tantu bisognu di u listessu Analisi riggistrazzioni è painstaking. Porque ùn deve purtà fora u so analisi.

Gumilev puema "perdu linî" ùn pò esse capitu da doppu lu modu tradiziunali di spiigazione. L'òpiri lòggica, creatu in u listessu rispiru, assai irrazziunali. Ch'elli ùn sarà capaci à "guvernà" ùn criticu. Nuddu pò messi à u locu di u so parti spinta. Sta bedda e tali travagghi.

grannizza

A Canzona di principià a nostra analisi. Gumilev puema "Ella linî" dol'nik scritti. Perchè u autore hà sceltu stu taglia, per quessa ch'ella hè necessaria di fà sparte u sìllabbi veccia tantu irregulare? Sè tu leghje u puema onore, emphasizing l 'accentu, si custata chì a so attività ricorda di u sonu di roti. Dol'nik in stu travagliu, "la vuci" spustà u tram, chì reinforces l 'effettu artistica.

chronotope

Quandu cunsidirari la cuntenutu hè evidenti chì u "linî perdu" - un puema Gumilev avè sfarente tempu-spaziu (u rapportu di li rilazzioni francese spatial e timpurali). A surgente di l'imagine linî hè una vera mudeddu, ca l 'auturi vistu in la matina nantu i carrughji di Ceka. Ma trà ellu è linî mintuvate in lu puema, avendu a natura currispundenu otherworldly, si trova una grande difettu. Iddi sò comu si da parechji mondi.

populu corsu

U populu corsu chì viaghja a so apparizione, hè assai veru, s'è no cunsidarà iniziu. Hè u lamentu di aceddi, li trona, lu sonu di sine. Hè sti populu corsu viaghja u muvimentu di trams in i ghjorni di Gumilyov. Però, l 'wording di u puema nni rici ca la natura di issi corsu simbolichi. Stu cura chì tutti i travagli hè traduttu in un apparecchiu di dimànii, chì deve esse cunsideratu è "Zabludvshiysya linî". Gumilev puema si pò bè capitu solu da seguenti sta stallazione.

So u populu corsu 3: trona luntanu, dame oscillazione, œuf GRY. In ENU dame, oltri ca comu un viulinu a magia, ci hè un simbulu di a missione di u pueta, comu un oiseau in Pushkin. In più, hè un segnu cunnizziunata tempu ligginnariu medievali in cui ci hè un artistu littiraria di ogni età. U sonu suivant œuf GRY - hè una mala sorti, roccia, a morte, a morte. Trona - a battaglia, u divinu, o terrestrial, oltri ca comu nu signu di la prisenza di na forza putìri suprannaturali, comu lu mostra analisi.

U puema "perdu linî" impussibuli à capisce nun sai induve u linî hè muvimenti. Insemi, adurèmulu affruntari lu.

Induve i movi linî

L'eroi liricu di u puema diventa un passageru contru à a so vulintà. Tram - hè una forza chì hè assai di più putente chè omu. Micca senza mutivu in l 'aria hè un chjassu di sciarra darreri lu. Induve ùn movi stu tram, ciò chì hè issu putere?

It S'avissi a nutari ca lu motorman hè, ma ch'ellu hè primura è ùn rispunnì à una richiesta da u liricu di firmavanu. U versu apprupriati chronotop colpu è un gran cambiatu. Finu arquantu pocu, u linî era nantu a strada, si scunnisciutu. Avà ch'ellu juncu un trattu "alatu" è "scuru" timpesta. A cosa più impurtanti quì hè chì l 'linî "persa in l' abissu di i tempi."

"Original di Time"

Various circadori sò interpretati un'antra manera u locu di u puema. Per esempiu, Elena Kulikova cridiani chì u linî hè cum'è una nave Eulalia, "The Flying Dutchman", persu in tempu. Ci hè dinù una versione, secondu a cui l 'auturi discrivi l' viaghju à traversu u oltritomba. Sta vista, hè guardata da Yuri Zobnin. Si crede chì u puema Gumilev ci danu daretu à l ' "Divina Cummedia" by Dante. U cunduttore Ghjoca u rolu di Virgil, chì fù tandu rimpiazzati da Masha - Beatrice.

How do noi capisce induve scopu è a logica di l'autore, è induve a nostra so associu? Comu pi fari un analisi scopu di i nostri? U puema "linî perdu" - ùn hè micca a sola di u so significatu à l 'ENU. In u cuntestu di u so travagliu, "l 'abissu di tempu" apparisce parechje volte. Nikolai Stepanovich hà curputu usatu stu modu, per esempiu, in u so puema «Stoccolma". Quì avemu dinù truvà risponde "tempu" e "spaziu" in u quali l "persu pi sempri" eroe lirica. Hè ùn ncidenti chiamatu l 'auturi di lu puimettu statu "Lutétia Strayed."

Oltri a chistu, u populu corsu in u "Stockholm" sunnu simili a chiddu ca avemu intesu noi sò interested in u prodottu. Hè un putenti remu e rumble francese, campani oscillazione, u populu corsu di prichera. Gumilyov in l ' "Lettera di a puesia Russian" nutari ca riligione è puisia - dui lati di la stissa munita. Per quessa, in i travagli di Nikolai Stepanovich cantava Violin, dame, liutu e preghiera praticamente iquivalenti.

U mutivu di sonnu à u pruduttu

Avemu continuà l 'analisi di u puema "linî perdu" su lu pianu. Stu travagliu, in u quali l 'eroi, comu si lu sognu di a so vita. Iddu fighjula u so quellu attraversu la finestra di un linî. Comu si sapi, l 'omu davanti à a morte cum'è si vede u so vita, chì chjappi in fronte di ellu. Ci pò diri ca lu "linî perdu" - un puema prophetic. Stu pò esse vistu micca solu perchè hè un ordine di esicuzzioni di l 'eroi, ma parchì u muvimentu di u linî friscalettu E comu' na discrizzioni di i ricordi di a so vita, chì lucia davanti à a so morti. Chì hè per quessa l 'eroi lirica alarmingly è persistently dumanna motorman à firmavanu, ma hè pussìbule.

U sviluppu di l 'imagine linî in litteratura Russian

In Letteratura russa, l imagine di u Gumilyov ricurdari te torna è torna. Stu succèri, per esempiu, in "Maistru e Margarita" by Bulgakov, induve si sarà è u tram, e la testa, tagghiati, è u motorman. Assai prufonda è ntirissanti e sta imagine seranu svilati in i finali di "Doctor Zhivago" diaw, in un episodiu di i morti di u prutagunista. Yuri mortu in un tram, in issu tempu di li trona timpesta, l 'eroi pari fora la finestra.

innuvazione Gumilyov

L'autore usatu la saletta hè nova a puesia Russian. Analisi di rimi Gumilev "Strayed Lutétia" spesu Valery Shubinsky. Iddu nutari ca stu trâvaggiu u annunziu di u "poetics simàntici Russian". Assai di li sò cuntimpuranìi ùn capisce stu versu, interpretati idda comu "vecchiu-antiquato" Gruppo di prototypes vera creatu imagini Gumilyov. Per esempiu, Anna Achmatova pinsatu chì un vechju omu chì lucia fora di l 'linî - na pirsuna veru. Forsi sta fu accussì, ma forsi è micca. U Populu ùn hè micca tantu impurtante, perchè sta parte di u puema aghjusta solu per u sintimu di u sonnu angosce, chì hè facile à mmiscari i morti è i vivi. L'eroi hè assai intarissanti di miroir à l 'apparenza di un omu vechju, chì si capisci com'è calcosa di accurdata. Iè, stu hè l 'omu chi muriu un anno fa in Beirut. Cosa in rialità hè cusì, ghjè self-evidenti in un sonniu. Tutti stu deve esse pigliata in contu, p'asempiu l 'versu "Ella linî" ENU.

A brevi analisi di u travagliu - micca un compitu faciuli. Sfurtunatamente, ancu oghje, qualchi circadori cuntinuà à pruvà à spiigà ciò scurusu iniziu. In u so cuegghiè, si volte andate troppu luntanu, però, sta dimarchja hè urighjinaria sgarratu. In u puema Gumilev parechji motives chi veramenti toccu cù a rialità, intricately culligatu à qualchi sana artistica, comu tuhaf comu lu evenimenti di a vita ogni volta in intro in un sonniu. Aghju una logica sonniu, ma hè differente. Hè pussìbule a spiegari la lòggica di durmia. Si pò lampà solu si.

Stu cuncludi l 'anàlisi puema N. S. Gumileva "Lutétia Strayed." U prughjettu principali di stu pruduttu, avemu dittu. Analisi di u puema Gumilev "Strayed Lutétia" cortu, vi ponu rinfurzà a so pinsamenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.