News è societàA natura

Nature - un tempiu o di un attellu di? Argumenti per e contru à

Nature accumpagna omu longu a so esistenza cum'è una spezia, è l 'umanità cum'è una cumunità culturale è suciale cum'è un inseme. Sicondu a tanti scentifichi è li filòsufi, lu pòpulu si sò tinuti i prudutti di a natura è u so sviluppu evulutivu. Di sicuru, ùn si pò spazzà u cuntestu quistioni religiosa. In fatti, secondu i più ghjente in lu pianeta Terra, omu fù creatu da Diu (è qualchi equate lu Criaturi cù Nature). U fattu chì tali una natura, - un tempiu o di un attellu, pruvà razzobratsya in stu articulu. Ma à u principiu - un pocu circa lu termini.

U cuncettu di "Nature"

U Populu - chi nni circunna. Hè spartutu in vivant e nature. A prividia risorsi nurgànici minerale è, fiume, terra e acqua, materiali e rina - uggetti nature. Tuttu ciò chì movi, Cresce, nasci è mori - fauna. Hè un insèmule di i pianti è animali, è l 'assai omu cum'è una spezia. Biosfera, è tuttu ciò cunnessi cu lu - la natura. Temple, o attellu hè per omu, ciò chì hè u so rollu in u rapportu cù Blue Planet, cum'è essendu un vivant?

Nature - Sami

"L 'omu - un misciu a lu". Sti palori famosu di Bazarov l'Turgenev disse: bocca, un longu tempu arreri la menti di i giovani rivuluzziunari di scienza. eroe di u rumanzu - la pirsuna arquantu contradictory. Era Nazzisti è ammucciatu nihilist romantica simultaneously. Stu mischiu splusivi è nascenu i so nuzione in l 'ambienti naturali hè nunda di misteriosu, sicretu. Tuttu hè sottumessu à un omu discretu è a so attività. In capiri la natura di Bazarov deve prufittà - chì hè u so solu scopu! Di sicuru, ogni parsona (è ancu - u rumanzu caratteru) hà u dirittu à u so punti, è a sceglie per sè stessu: a natura - un tempiu o di un attellu di? Ognunu chi cumuni nihilism Bazarov, si pò pare chì tuttu ciò pò esse mudificata a mette per elli stessi. Un omu, in i so parè - i rè di la natura, seguitatu per issi azzione, purtannu li boni. Ma talìa comu cci finiu a so vita comu un eroi. Sicondu à qualchi Bresciano mudernu di opere di u ghjovanu scinziatu ammazzannu Nature idda (in un sensu figuratu di a parolla). Prosaic, ma assai ragiuni - un zeru nant'à u so ditu di un eroe chì invades tintu scalpel nel la ghjurnata di a vita è a morte, è a muriri! raggioni nullity solu deve emphasize l 'inuguaglianza di forza davanti à a so morte, comu hè micca à nigà.

L'attività destruzzione di pirsuni

A cunsiquenza di certe attività umana (u sviluppu di u prugressu scentificu è innuvazioni, u sviluppu di a risorsa minerale è lu usu thoughtless di risorsi naturali) volte catastrophic. Stu hè particularmenti evidenti in l 'ultimi dicennii. Nature solu ùn pò sustiniri un tali affettu, è principia à more pianu pianu. E cu lu vi spariscia, parechje spezie di piante è animali, macari 'omu, cum'è una spezia di mammifira. All lassatu tragicu prublema di supravvivenza di l 'umanità, è tutte e cose vivant. È s'è tempu ùn firmavanu, tutti di cui pò purtari a situazione glubale, hannu sbaddi cunsequenze.

Induve a strada, à u tempiu?

Issi evenimenti furzatu a pinsari seriamenti: ciò chì deve esse u raportu? Cosa hè a natura: un tempiu o di un attellu di? Argumenti a favuri di l 'ex puntu di vista, arquantu màcina. Dopu tuttu s'è umanità appartinni a la matri-natura, cum'è un tempiu, lu oghje a Terra avia micca cunnosce i prublemi cù l 'ammienti, li forzi u definitivu di u quali hè stassi una cumunità di stantari di scentifichi. E tempu hè pruittata à qualchi sperti, ùn ci hè di menu è menu!

Certu, a natura - hè un tempiu in u primu postu. È ci voli à andà cù un 'abissu sensu di a fede è agisce ci senza rumpia l' usu stabilitu.

Nature - un tempiu o di un attellu di?

Argumenti a favuri di l 'armunia pò nigà. Didàttica, u persona stessa hè una parti maiò di a natura. Un omu è a natura ùn avissi ancu esse cunsideratu fora da ogni altru. Iddi sò unu. Dopu, u raportu deve mette una rispunsabilità spiciali comu un essendu quella raziunale, omu in fronte, di a natura, u so attitudini cumpassioni. Dapoi zitiddina, in altri, hè necessariu di fà stu senzu di cura di quelli chì avemu ammansate. È femu la cumpagnia di a lu literal sense of "ammansà" tutta l 'ambienti.

U cuncettu di u Noosphère

In stu riguardu, cum'è "la natura - un tempiu o di un attellu di" ponu aiutà scentifichi studiari l 'òpiri di ncegnu, assai nanzu à a so visioni di a realità intelligenza di u mondu.

Vernadsky, per esempiu, era unu di chiddi ca prima nutari l 'unità di l' omu e la natura. U biosfera, canciatu 'attività umani fait, in a so intelligenza, currisponde à u cuncettu di l' Noosphère. Stu hè - un novu spaziu di la menti, unni lu fattore serenità hè u sviluppu di a so attività umana. Hà, à volta, na granni nfluenza supra prucessi naturale, davanti à i distruzzioni è a pussibilità di self-cuntaminazione. In l 'insignamenti di u populu Noosphère rapprisintatu propiu arradicata in a natura, è l' umanità - comu na putenti forza, E. chì cambia l 'aspettu di u pianeta, u so aspettu. Noosphère sviluppatu hè furmatu da u web sucietà in l 'intiressi di mutuale uranium è di sviluppu glubali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.