Arte e spettacoliTV

Natalia Clark hè u reportero di iuchi

U stereotipu chì u ghjocu hè un ghjocu per l'omi riali, è cummentendu nantu à partiti d'hockey (cum'è nantu à i raporti di sti ghjoculi) hè un affari puramente masculino, Natalia Clark hà successatu.

A zitella hà longu participatu à questa attività ghjurnalistica è s'hè stabilitu com'è riportatore sportista competente. L'articulu prisenta a so biografia.

Clarke Natalia. Biografia

Una fille miniatura nascita in Yakutsk u 2 di frivaru in u 1985 in una famiglia simplista. U ritornu à a scola u so suggettu favuritu era lingua e letteratura russa, per quandu, cù l'scelta di l'univirsità, a donna era decisa mentre chì era sempre una cumpagnata.

A zitella graduate da l'Università Statale Kuban, à dì la Facultà di Journalismu.

U principiu di a carrera di Natàlia si mette in 2003, quandu a ragazza era invitata à travaglià nantu à u canali "Sport".

Natalia Clark (una foto di quale si pò esse truvata in stu articulu) travagliava nantu à i canali "Russia 2" è "Match TV", induve hè ghjurnalista di i ghjocu.

Origine

Audièntenu u nome di Clark, assai pensanu chì questu hè u pseunendu chì a zitella hà pigliatu. Eppuru, cum'è Natalia stessu dice, Clark hè u so nome veru.

Cum'è u cuginu di u presentatori di TV di sport, spiegatu, a famiglia hà l'erranzii europei, presumibbilamenti germanica. L'ancestrali di Natalia Clarke durante u regnu di Catherine II trasfirìu a Russia. E in Yakutsk a famiglia di Natalia ùn era micca tantu tempu. I so genitori vènenu à u Nordu per travaglià solu, in Yakutsky, si sò scuntrati è dopu legalizzaru a so rilazioni è di nascita à trè zitelli.

Natalia hà un fratellu chì travaglia com'è coronellu di a polizia. A surella di a nostra eroeine hè felice cù u matrimoniu, auminteghja u so figliolu è hè ingaghjata in casa vita.

Cronica prima

Quandu a marina Natalia Clark hà messu in u canali di u sport, a question di specializazione si sviluppau prima. Solu aiutò u nome di a chjama, Natalia hà avutu a cunccidenza di u nome cù u famusu canzone canadien Bobby Clarke. L'atleti hà livatu una grande pupulazione in l'Unioni Suvietica per un ghjucatu successu da u 1972.

Sicondu Natalia stessu, una altra ragioni impurtante per a sceglie l'hockey comu un prufilu per u travagliu era u fattu chì i ghjovani bonu participanu à questu.

Arrìzzati è caduta

In u 2013, a classificazione di l'internu di i televisiuniti di l'esiticosa hè stata creata, in quale Natalia Clark (photo per esse truvata in u so articulu) hà pigliatu u settimu postu. È ùn hè micca ingannatu, perchè in quellu tempu l'amante di l'hockey avìanu cunnisciutu stu ghjurnalista.

Sta picca bionda donna, anche i so urìggini pruvincii semprici, hà subitu rapidamenti a scola di a carriera. Havi divintatu pupularità tra a pupulazione masculina di u nostru paese è hà diventatu unu di i simboli di u situ di u canali "Russia".

Ci hè un tempu quandu a ragazza hè travagliatu cum'è portavoce per u squadra principali di a Federazione Russa. Fans di stu ghjocu ricurdate micca quantu chì u ghjurnalista di TV hè patale cumportatu, cum'ellu hà permessu di flirtà cù l'attrezzi di scacchi à a squadra nazionale.

Questi ùn eranu micca i più boni per l'ielli di russa, ùn era micca pussibule di mantene i ghjurnati bè. In quellu stessu periculu ci eranu rumorsi di a so rumanzu cù unu di i coaches principali di u squadra - Igor Zakharkin, chì, da u modu, hè un omu maritatu, è ancu più anticu chì Natalya hè casi duie volte.

Sicondu i rumori, hè stata grazia à i so sforzi chì u ghjovanu ghjurnalista hà ricevutu stu travagliu. Ma dopu a divulgazione di e "atti scuru" di a coppula, u so licenzie seguitanu. E interessante, u squadra di iciute naziunale russiu hè novu u campionu di u mondu.

Natalia Clarke hà vende in valore in a caduta da a carriera di a carriera è hà cambiatu à altri sporti. E dopu un certu tempu si marciau.

Vita di a famiglia di Natalia Clark

Un paru anni, annata Natalia Clarke hà maritata. La donna di a zitella addivintau un avvucatu richore chì piace ghjocà à u ghjocu. Cusì a coppiu avete interessu cumuni è temi per a cunversazione.

U figliolu di u coppiu hè in crescente, u maritu di Natalia hà sunniesi à dà u zitellu à l'età di cinque à l'hockey per u scopu di più furmazione prufessiunale di stu sport. Ma Natalia crede chì ùn avete micca bisognu di trattà stu fanàticu è se u figliolu ùn piace micca, nimu serà ubbligatu à praticà i ghjucatori, u zitellu ùn devi micca.

A Natalia ùn si pò micca ghjucà stu ghjocu è crede chì questu hè micca sempre un sport femminile. Ma à u stessu tempu, u nostru cumpagnu di i ghjocati per i ghjattivi femminili aiuta è desideriu solu vittori.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.