GirateIndicazione

Modestu Nanna di u Crimea - una cità di Dzhankoy

North Crimea micca pràticu à i turisti chì vulete a macerà u raggi di u soli nantu à u mare è di punente oa costa sud, la maggiuranza di i visitori primura purposefully solu costa mari. Djankoi abbastanza cacciatu da u mare, è hà un clima è valore unicu. Quì si trovanu assai differente rura - la purticedda di u nordu di a Crimea sò aperta à tutti i sensi di a nord, sud, a est e a ovest. Quì sò ligami tombu, è àutu, ghjè una cità-Buchiquita, hè Intantu lochi parlement.

A storia di a pussibbilità

Dzhankoi - una piccula cità, si vede in u tempu di u Crimean Khanate. Turks quì sò attrattu da u clima è atti, ammugghiateddu a verde, passu calmu è misuratu di lu tempu. U so nomu hè cambiatu in a storia. U nomu Turcu di i cità significa ", village, accolta è bella". Di sicuru, si l 'a cità ùn era grande, ma in lu XVIII seculu, in u Jankoi noi mintuatu in lu cunti. By chi tempu, la citati divinni parti di l 'Imperu Rumanu Russian nsemi a lu web pinisula, è hè statu prisintatu u so statutu, ci fatta oghje - ". Una cità di ô ripubblicanu"

clìma

Lu primu carrughju in a cità fù chjamatu u Crimean, è oghje si hè cunservatu sutta lu stissu nomu. Custruzzioni di palazzi e stazione hè evenimentu fundamentali di u paese, chi era Dzhankoy, ma infruenza a cultura di i populi chì campà quì, dunau a lu features, architetturale di a cità. porte Crimea apartu cum'è i zoni industriale, è i visitori chì venenu à scopra u attrazioni lucali. Dzhankoi - una cità assai piacevuli. In parechji modi, stu prifirisci un clima nè ghjorni calda o di notti friddi.

Turistica

Simu aperta la porta a nord di l 'Crimea, Dzhankoi dimostra comu u passatu storicu hè cullucatu in lu. architittura la cità l'hè cunsirvatu in u stile di costruzioni palazzu di l'Khan, sti prividia una muschea Musulmani.

Certi di i attrazioni custruitu in lu stili gòticu. Per esempiu, sta chiesa, Czech di u lamentu di Ghjesù Cristu. It attrae visitatori cù u so addilettu, Style è bellezza nantu a fora e dintra sò intigrà da e descrizzioni di i brami di curà. A lu principiu di lu seculu XX, sta chiesa, hè unu di i più belli in a Crimea, custruitu u so cechi e tudischi ca si trasfirìu a Crimea. I canni, campani, purtatu da u nu giurnalista cristal Czech, gradinati di parisians di e spezie di liccia, moquette Persian, sita, villutu, marmo bianco - cusì, lampendu in quelli ghjorni. Dopu à la guerra, la cresia fu capaci di ritruvà solu parti, l 'decisione chì ùn hè mègliu à reconstruct, pigghiò lu latu European, è avà dèbbuli lussu è bellezza di u attrazioni sans-fatta sempri piacenti à l' occhiu.

No menu bellu è Schatiloff petre, ricustituitu in u nostru tempu. Comu un tipu di munimentu storicu, u duminiu hè divisu in diversi edifizii, unu di unni populu campà oghje.

À i valori religiosi di a cità pò esse stata attribuita à Cattedrale di u Orthodox St. Basil, è a vita culturale hè dunau a lu museu di l 'a cità. Truvà un sfarente picculu Zoo hà più di cintunari di trùbbulu 'acelli, u Parcu paisaghju hè situatu vicinu à Dzhankoy.

Perchè Dzhankoi - "Nanna di Crimea"?

No buttreghi à u mari, nè i lochi di cunfini, o Rougegoutte ùn sò intornu à Dzhankoy. Places, amuri veni cunziddiratu comu lu «Golden Gate", l 'Crimea hà parechji. So per quessa Djankoi accussì chiamatu?

Per vìdenu, amicìzia è ospitalità - tutta la pinisula hè sempre famosu per Dzhankojsky cheburechnaya. Unu di i migliori spumante, pupulare postu chì li tempi antichi, sò sua cunzidiratu "Sun in un Glass" è "Afrodite", unni sunnu pruduciùti quì. porte Crimea sò impurtanti impurtanza agricultura e Industriali as in anzianu volte è oghje. Pirciò, Dzhankoi I firmavanu ùn a biviri u vostru interessu, è in cunnessione cù quistioni los, però, na vota a la vicinanza di sta cità ùnicu, vi sarà micca tene primura di lu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.