Arte e spettacoliArte

Mikhail Shemyakin. Dipinti e monumenti

manera Creative di veru criaturi ùn hè micca qualchì volta faciuli. Artist Mikhail Shemyakin (Chemiakin), appartene prubbabbirmenti sua a sta categuria di ghjente.

anni, a mane

Ghjesù passò a so zitellina in u RDA, è in l'età di quattordici anni, Michael ritornu à Léningrad, unni trasiu lu hudshkolu à l 'Istitutu di elli. Repin. Da issu istitutu Shemyakin fù prestu espulsi "per non-rispettu à i principii di rialisimu sucialisti in l 'arti" e classe "curruzzioni esteticu". Lingua digna di un locu! Ghjovanu artistu Mikhail Shemyakin avutu à travaglià una janitor, labourer, postman. In 1962, si rapiu la prima mostra ufficiali di opere da u pittore.

"St Petersburg" Group (1967)

A ddu tempu era canusciutu gruppu di l 'artisti "St. Petersburg", chi fù creatu da Mikhail Shemyakin. Painting, dopu intrutu in u ciculu "scena Carrucciu in St. Petersburg", "Saint-Petersburg Carnival", "carcassi." Quì in la forma di Croce discritta passatu di Russia è u so aspirazioni di l 'avvene. È insieme cun u filosofu V.Ivanov sviluppatu u tiuria u nova forma di Italia - "sìntisi pit", à chì u sviluppu hè dinù stata una parti attiva Mikhail Shemyakin. I quadri di stu periodu sò fundate nantu à u studiu di l 'arti riliggiusa da diversi èbbichi, è i paesi. Shemyakin diventa ancu nuvizziu e puru di l 'monastero Pskov-Caves.

cacciata

u travagliu di l'artistu in lu piriudu "Soviet" hè stata u sugettu di primura, da u puteri è i "fratelli" di a machja. Arresti, dopu altri, cunfiscazioni illegale di dipinti, furzatu cure psichiatricu. Hè bellu, chì, in e parolle di Michael, capite di la pirsicuzzioni eranu à spessu agenze di lege vutatu, è i fratelli è cumpagni artisti, i membri di l 'Unione Europea. Tutti chi scrissi iddu Mikhail Shemyakin (dipinti di ddu piriudu), uni pochi puntu.

U risultatu di u travagliu di i puteri è à ghjenti chì si chjama l 'artisti apprupriati, era la cacciata di u Chemistry Bioorganic di l' Unioni Suvietica (1971). Dapoi tandu, talentu, fiurì à Paris, e poi - in New York (1981), unni ricevutu una ricunniscenza riposu di u veru assaghjà di l 'arti. U strangeru Shemyakin assai successu è hè pràtica di scrittura Russian è artisti nonconformists, publicheghju u so travagliu è Teoria lu mostra annuale.

Amicizia cun Vysotsky

Ncuntraru digià in Paris (1974) e addivintau amichi dipoi sempri. Poet è pitturi, sicondu à i mimorii di altri, hè un tipu d 'symbiosis criativa. Mikhail Vysotsky cunsacratu a so puisii è canzoni. Shemyakin - Nu pictures, illustrendu u travagliu di Vladimir Semenovich. È dopu à a so morte - ch'ellu hà creatu un munumentu à u gran pueta, chì fù custrutta in Samara. Solu quaranta-dui illustrazioni di l 'òpiri d' Mikhail Shemyakin Vysotsky pittatu. I quadri in sta seria hè chjamata: "Suldatu di lupi caccia" "coney fastidious", "Dome", "Nabat", "I mo État", "La Fiera Our Salutant" e tanti, tanti àutri.

Ntruduciutu li granni Neruda di Baryshnikov. Vysotsky mentri dighjà moglie di Rakanowski è ghjuntu "dormir" à Paris. Tutta la notti, Vladimir svorgi a so nova è digià bè cunnisciutu-canti, tandu Vysotsky Shemyakin è vagnatu ghjiranduloni par i spondi di a Seine. Michael richiamò ca si 'ntisi comu si sapia ogni altru sempre, è dopu s'hè lampatu up - e vitti arrè autra dopu à una longa distaccu. So tanti cosi avia tempu à dì à tutti li autri. So parechji evenimenti era accadutu in u frattempu! È era necessariu di luttà, in tempu, vene ciò chì pò.

Stu amicizia criativu durò un pocu di più 'anni prima di la morti di u pueta, chì l' artista ha spirimintatu difficiule. È ancu dopu: Shemyakin prima publicatu in altrò, una cullezzione cumpleta di li canti e travagghi di Vladimir Vysotsky.

travagghiu appressu

In u 2000 ci hè natu "The Mai musée" in Hudson (USA), chì hè creatu da l 'artista Mikhail Shemyakin. Dipinti piglia ci - nant'à u sughjettu di a ricerca mossa comu principiu di u 70 - sò strutturazioni in differente categorie, filusoficu, è religiosa, storica è tecnicu. Result: Shemyakin attribuitu cinqui gradi candidate. Hè cunnisciuta in Russia u so programma tematica "Shemyakin Mai Museum", pruduttu di l 'canali "Culture" in 2002-2003. U nativu Peter Michael cuurganizighja una mostra nant'à i risultati di a so ricerca, publicheghja cataloghi di Fine Arts, entri in Russia.

Da l 'òpiri munumintali: in San Pietroburgo - un munumentu à Petru lu Granni, un munimentu di vittimi di repressions puliticu, un munumentu à i prima custruite di San Pietruburgu. In Moscow - the song "Children - vittimi di u focu média", sculture.

In Angol criativu u l'autore - l 'opira "The Nose" by Gogol, a versione uriginale di i occidental "The Don Pasquale" occidental basatu nantu Hoffmann di "The Magic Nut".

Cù l 'anni '90 e di stu ghjornu, nsemi cu V.Poluninym Shemyakin fa palchi in parechji cità di u mondu sanu.

u travagliu recenti

In u 2007, l 'artista torna à France (Chateauroux). Quì si stava e travagliava a differente indicazione: disegnu, scultura, munumintali, maestosu di teatru è sinemà. U più uriginale, facenu oghje Mikhail Shemyakin - Quadri di débris. Iddi sò vinciu l 'attinzioni di pinseri di u travagliu l' l'artista in parechji paesi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.